Lies !!!! Jij hier BB weer snelquote:
Groeten terug ik zeg het niet snel maar je was een ok prima mod, ik twijfel wel eens over de keus nu. Maar ik ben dronken en heb de op om zeep geholpen. En dat is best leukquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam je even groeten, zag je toevallig in de AT, weet nog niet of ik BB ga volgen eigenlijk.
Was weer genieten gister nachtquote:
Ik ben er al.quote:
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeienquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeien![]()
![]()
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kanquote:
Is er een andere manier?quote:Op zondag 26 december 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kan![]()
Wil je kaas zit er een fucking druif op.quote:
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.quote:Op zondag 26 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je kaas zit er een fucking druif op.
Lekker het buitenland onveilig gemaaktquote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Ik vind hem ook gaaf gelukt.quote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Praag, we hebben een witte kerst gehad!quote:Op zondag 26 december 2021 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker het buitenland onveilig gemaakt
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
Zeker!quote:Op zondag 26 december 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.
Werd daar niet op gecontroleerd dan?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Beetje de kerstmarkt daar bezocht. Mondkapje was echter wel verplicht:
[ afbeelding ]
(Slechts een paar personen gezien die er eentje op had overigens.)
Schoonheid.quote:
quote:
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werd daar niet op gecontroleerd dan?
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.quote:Op zondag 26 december 2021 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..quote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
[..]
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.
QR-code? M'n telefoon liep te klooien: "Geeft niet, ik geloof u wel. Loop maar door."
Op andere plekken werd daar helemaal niet op gecontroleerd.
Rondleiding in de ondergrondse stad: wel mondkapje op en QR-check, maar vervolgens met 20 man tegelijk hutje mutje op elkaar een kleine kerker van binnen bewonderen enzo.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..
Maar wel leuk gehad?
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En alle jonge dames zijn nu verliefd op MiNi-ToT?
Wow dat is een stuk goedkoperquote:Op zondag 26 december 2021 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]Was echt ongelooflijk gaaf!
Kamer die normaal ¤300 per nacht kost, voor ¤65 per nacht gekregen. Alleen al in het hotel verblijven was al super, als het had geregend en we binnen hadden moeten blijven was het ook echt geen straf geweest, maar we hadden een witte kerst!
[..]Hij trok weer overal de aandacht.
We waren in een klein, chique restaurant wat gaan drinken en er zaten 3 stokoude dames aan een tafel, echt duidelijk "oud geld".
De meest kil en deftig uitziende van hen bleef (met mondhoeken die chronisch omlaag stonden) naar Mini-ToT kijken met zo'n blik vanuit de hoogte, maar al snel kon ze gewoon niet meer ophouden met glimlachen!
En een paar kinderen in het hotel van rond de 8 jaar zaten zo leuk met hem te spelen dat ze hoopten dat we nog een paar dagen langer daar zouden blijven!
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.quote:Op zondag 26 december 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat is een stuk goedkoperMooi dat daar sneeuw lag, hier helaas niet..
Ah dat is wel mooi, dat Mini-ToT speelmaatjes had![]()
Gaat vaak ook snel voorbij zulke momenten..
Ah dat is wel sneu zeg.. Idd hopen dat ie daar ook blij mee is en het andere nijntje is vergeten..quote:Op zondag 26 december 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.We zijn trouwens zijn Nijntje-speelgoedje kwijtgeraakt.
Mannetje helemaal overstuur: "Mijijijntje, waar beeeeen je?"
Hart gebroken en alles, dus ik de halve binnenstad afgezocht, en uiteindelijk maar 2 nieuwe exemplaren besteld die over een paar dagen binnen zullen komen.
In Praag zei ik dat Nijntje naar huis was gegaan.
Eenmaal thuis ging hij meteen tussen z'n speelgoed graven "NIJIJIJNTJE!!!!"
Ja kut!
"Nijntje komt morgen!"
Morgen ff naar Kruidvat waar ze een Nijntje pluche knuffel verkopen. Is niet het zelfde, maar wie weet accepteert hij die ook wel.
Nijntjequote:Op zondag 26 december 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.We zijn trouwens zijn Nijntje-speelgoedje kwijtgeraakt.
Mannetje helemaal overstuur: "Mijijijntje, waar beeeeen je?"
Hart gebroken en alles, dus ik de halve binnenstad afgezocht, en uiteindelijk maar 2 nieuwe exemplaren besteld die over een paar dagen binnen zullen komen.
In Praag zei ik dat Nijntje naar huis was gegaan.
Eenmaal thuis ging hij meteen tussen z'n speelgoed graven "NIJIJIJNTJE!!!!"
Ja kut!
"Nijntje komt morgen!"
Morgen ff naar Kruidvat waar ze een Nijntje pluche knuffel verkopen. Is niet het zelfde, maar wie weet accepteert hij die ook wel.
quote:
De knuffel die ik vroeger had staat nog steeds bij mijn oudersquote:Op zondag 26 december 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kinderen kunnen echt enorm gehecht zijn aan hun knuffel.
Ik heb ze ook nog steeds.quote:Op zondag 26 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De knuffel die ik vroeger had staat nog steeds bij mijn ouders
Mijn favo knuffel toen ik klein was, was toevallig ook een konijntjequote:
We hadden op kamp een meisje die haar knuffelaapje was vergeten. De eerste 2 avonden was dat wel een dingetje met slapen gaan. De derde avond ging wel en op de 4de dag kregen we een kaart voor haar van haar ouders. Een afbeelding van net zo'n aapje met de tekst erbij dat hij haar zo mist. Die kaart hebben we wel achtergehouden tot de laatste dag.quote:Op zondag 26 december 2021 18:56 schreef ToT het volgende:
Er staat hier nu een tekenfilm er van op, en dat is voor nu gelukkig goed genoeg.
Ik had een papegaai.quote:Op zondag 26 december 2021 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn favo knuffel toen ik klein was, was toevallig ook een konijntje
Wel beetje oudbollige kleuren vind ikquote:Op zondag 26 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een papegaai.
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dat zo kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel beetje oudbollige kleuren vind ik
Ik heb geen foto meer van mijn oude knuffel, maar die was ooit beige en is tegenwoordig verwassen grijzigquote:Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zo kan zijn.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen foto meer van mijn oude knuffel, maar die was ooit beige en is tegenwoordig verwassen grijzig
quote:
Ik kan die liedjes bijna zo nog meezingen.quote:
Ik heb eigenlijk nooit zoveel kinderen voor kinderen gekeken, was volgens mij nog net voor mijn tijdquote:Op zondag 26 december 2021 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die liedjes bijna zo nog meezingen.
Ik kan die eerste afleveringen nog wel herinneren.quote:Op zondag 26 december 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zoveel kinderen voor kinderen gekeken, was volgens mij nog net voor mijn tijd
Ik totaal niet meerquote:Op zondag 26 december 2021 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die eerste afleveringen nog wel herinneren.
Ik kon toen al zonder zijwieltjes fietsen.quote:
Jij hebt met zijwieltjes gefietstquote:Op zondag 26 december 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon toen al zonder zijwieltjes fietsen.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 26 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt met zijwieltjes gefietst![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt met zijwieltjes gefietst![]()
Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
Huis is trouwens stervenskoud.De bananen die hier in de schaal liggen, zien er uit alsof ze in de koelkast hebben gelegen.
Opwarmen duurt echt lang.
Helaas heeft Mini-ToT een paar uur liggen maffen in de auto, dus het is de vraag of dat vanavond gaat lukken!quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, we komen er net achter dat we voor 3 tientjes extra per nacht de luxueuze Mozart-suite hadden kunnen krijgen! Slechte tijden i.v.m. corona zorgen er voor dat hun prijzen extreem kelderen.
Sowieso!quote:Op zondag 26 december 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaaptquote:Op zondag 26 december 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hier kats naar de tyfus ben!Dat wordt vroeg slapen.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaapt
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.quote:
Doet me aan een Suske & Wiske denken. Vraagt iemand aan iemand "Kan ik op je rekenen?" waarop hij allerlei rekensommetjes op zijn buik tekent. "Vermenigvuldigen en delen ook, meneer!"quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.
Niets wat een beetje amaretto in zijn glaasje melk of beetje GHB op zijn zakdoekje niet kan verhelpenquote:
Hey kerel.quote:
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipenquote:
Lekker maat, ik ookquote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipen
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.quote:
Morgen is het gewoon weer maandagquote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook![]()
Had net bij mijn broertje een heerlijk speciaal biertje gedronken, een paar stuks, bijna 9% alcohol. Kwam daar wat te laat achter, werd al wat duizelig
Haha, herkenbaar dusquote:Op zondag 26 december 2021 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |