Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
Huis is trouwens stervenskoud.De bananen die hier in de schaal liggen, zien er uit alsof ze in de koelkast hebben gelegen.
Opwarmen duurt echt lang.
Helaas heeft Mini-ToT een paar uur liggen maffen in de auto, dus het is de vraag of dat vanavond gaat lukken!quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, we komen er net achter dat we voor 3 tientjes extra per nacht de luxueuze Mozart-suite hadden kunnen krijgen! Slechte tijden i.v.m. corona zorgen er voor dat hun prijzen extreem kelderen.
Sowieso!quote:Op zondag 26 december 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaaptquote:Op zondag 26 december 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hier kats naar de tyfus ben!Dat wordt vroeg slapen.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaapt
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.quote:
Doet me aan een Suske & Wiske denken. Vraagt iemand aan iemand "Kan ik op je rekenen?" waarop hij allerlei rekensommetjes op zijn buik tekent. "Vermenigvuldigen en delen ook, meneer!"quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.
Niets wat een beetje amaretto in zijn glaasje melk of beetje GHB op zijn zakdoekje niet kan verhelpenquote:
Hey kerel.quote:
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipenquote:
Lekker maat, ik ookquote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipen
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.quote:
Morgen is het gewoon weer maandagquote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook![]()
Had net bij mijn broertje een heerlijk speciaal biertje gedronken, een paar stuks, bijna 9% alcohol. Kwam daar wat te laat achter, werd al wat duizelig
Haha, herkenbaar dusquote:Op zondag 26 december 2021 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |