hmmmquote:
mention werken niet meer na een edit, had ik je onlangs nog verteldquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef drakin het volgende:
Zegt degene die een a in zijn naam vergeten is
Wat is er mis met Groningen.quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat Fruit haar plaagt omdat ze Gro... krijg dat woord niet uit mijn mond, dinges komt.
zit in mijn hoofd alquote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij wil niet elke keer dat liedje horen![]()
ja daar kwam ik na registratie achter maar ben te beroerd om hem aan te passenquote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef drakin het volgende:
Zegt degene die een a in zijn naam vergeten is
je kunt hem ook wijzigen naarquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja daar kwam ik na registratie achter maar ben te beroerd om hem aan te passen![]()
Maar Solid as rock = solide als steen kan toch? Hoeft niet perse een a/een voor?
Nou, ze knippen daar slakken door met een schaar oa. En ze verdwalen nogal eens als ze hun bed zoeken. Enzquote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen.
slakken knippen is echt belachelijk ja.quote:Op maandag 27 december 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, ze knippen daar slakken door met een schaar oa. En ze verdwalen nogal eens als ze hun bed zoeken. Enz
Al bezet. Slo... o nee laat maar. Ik gedraag me maar weer ff.quote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem ook wijzigen naar
@:Coldasice
Dat kost hem dan wel 15 euroquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem ook wijzigen naar
@:Coldasice
Dan maak je hem zoquote:Op maandag 27 december 2021 10:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al bezet. Slo... o nee laat maar. Ik gedraag me maar weer ff.
beter 15,- als Solid as zonder a rockquote:
Ze hopen ook dat er sneeuw komt. Belachelijk he?quote:Op maandag 27 december 2021 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
slakken knippen is echt belachelijk ja.
Nu is hij best wel een asquote:Op maandag 27 december 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter 15,- als Solid as zonder a rock
Offffffff ik blijf lekker solidasrockquote:Op maandag 27 december 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter 15,- als Solid as zonder a rock
Echt prima zo - we zijn er helemaal aan gewend.quote:Op maandag 27 december 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Offffffff ik blijf lekker solidasrock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |