Ja, dat is lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker, veel plezier!![]()
Ik vind bij saunabezoeken ook vooral de afwisseleling fijn tussen verschillende sauna's in het complex, en ondertussen even zo'n hartstikke koude douche of dompelbad nemen
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open isquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ik ging vroeger wel eens naar de sauna in Den Hommel.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open is![]()
Ah, die ken ik niet.quote:Maar eens in de zoveel jaar ga ik een weekendje naar Nieuweschans in Groningen; die thermen vind ik heel fijn
Wat voor Straatje?quote:
Oh pleasequote:
Oh bah. En daar doe je dan al die moeite voor.quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Is het nog wel gezellig ?quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Klinkt echt als een gezellige avondquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heb je die daar dan in de buurt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik moest wel lachen om de lange rij bij de McDrive vanmiddag.
Ik ga hier lekker niet op inquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Kleinzoon naar huis gebracht en het vlees gebakken vanavond.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , weer in het land ... Oh ja het zijn die dagen weer
Ja bij opa en oma is het pret.quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
Neem aan dat je kleinzoon het naar zn zin heeft gehad in hause Opa Piet
Ben je inmiddels vleesbakexpert ?
Wie zou het niet leuk bij jou hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja bij opa en oma is het pret.
Dat vlees bakken op 1e kerstdag bij mijn dochter doe ik al sinds ik opa werd.
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bah. En daar doe je dan al die moeite voor.
Je moet het simpel houden dat werkt het best.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zou het niet leuk bij jou hebben
Sterkte .... wat een boer je broerquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.
Flinke knuffels van allebei mijn ouders gehad die weten dat ik twee dagen in de keuken heb gestaan en het zelf wel lekker vonden en wisten dat het goed bereid was verder. Dat was wel lief
Dan geef je 'm de volgende keer alles uit een potje.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.
Flinke knuffels van allebei mijn ouders gehad die weten dat ik twee dagen in de keuken heb gestaan en het zelf wel lekker vonden en wisten dat het goed bereid was verder. Dat was wel lief
Volgende keer zijn beurt en maakt hij alles heel perfect, lijkt me duideljkquote:Op zondag 26 december 2021 00:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan geef je 'm de volgende keer alles uit een potje.![]()
Maar kokhalsneigingen is wel heel erg bot zeg.
Ik geloof daar 100% in en daar hoef je niet rijk voor te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je moet het simpel houden dat werkt het best.
Wat voor vlees maak je dan ? toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja bij opa en oma is het pret.
Dat vlees bakken op 1e kerstdag bij mijn dochter doe ik al sinds ik opa werd.
Familie hoeft niet een vriend te zijn. Kies wie je graag zietquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die tegenwoordig mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.quote:Op zondag 26 december 2021 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor vlees maak je dan ? toch wel nieuwsgierig
Paardenworstquote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?quote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die tegenwoordig mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.
Goed vlees heeft geen bijzonders nodigquote:Op zondag 26 december 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?
Neuh niet echt, kruiden, in de oven rustig voorverwarmen en daarna zorgvuldig bakken in roomboterquote:Op zondag 26 december 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?
wel een juiste bereidingquote:Op zondag 26 december 2021 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed vlees heeft geen bijzonders nodig
Dit!quote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Familie hoeft niet een vriend te zijn. Kies wie je graag ziet
Ja duhh ik eet het niet rauwquote:
Ik krijg weer trek in ietsquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Steven_Stil het volgende:
Ow en bij de varkenshaas het dunne stuk ff met sateprikker dikker maken.
Klinkt smerigquote:Op zondag 26 december 2021 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
De peperroomsaus haal ik bij de Aldi en de Lidl en mix die dan met extra peper erbij nog.
Altijd je extra zelf dingetje wat het afmaaktquote:Op zondag 26 december 2021 00:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De extra peper maakt het verschil.
Knoflook is altijd goedquote:Op zondag 26 december 2021 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak is iets nog net niet pittig genoeg den k ik dan
Ja dat kan ik ook niet het moet wel wat volume hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .... zelden is 1 teentje genoeg ...
Knoflookquote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook niet het moet wel wat volume hebben
Wat vervelend en lomp, na alle moeite die je ervoor hebt gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 26 december 2021 07:58 schreef pullup het volgende:
Flappie heeft het weer een jaar overleed
[ afbeelding ]
Oh jaquote:
Heb hem in het taalfoutentopic gequote.quote:
Primaquote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb hem in het taalfoutentopic gequote.
quote:
De mensen die daar wel moeite mee hebben zijn meestal de mensen die de 'fout' bewust hebben gemaakt omdat ze dachten dat het goed wasquote:
Hij is grappigquote:Op zondag 26 december 2021 08:30 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die daar wel moeite mee hebben zijn meestal de mensen die de 'fout' bewust hebben gemaakt omdat ze dachten dat het goed was
Niet op een tegeltje?quote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb hem in het taalfoutentopic gequote.
Nee, dat vind ik niet iets voor een tegeltje eigenlijk.quote:
Battle of the five armies.quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef pullup het volgende:
Vandaag minder toppers op TV qua speelfilms
'Singing in the rain' is wel leuk - 5 sterren
Some like it hot - Mwah redelijk, maar te vaak gezien - 4 sterren
6000 kerstfilms
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijkenquote:
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef pullup het volgende:
Vandaag minder toppers op TV qua speelfilms
'Singing in the rain' is wel leuk - 5 sterren
Some like it hot - Mwah redelijk, maar te vaak gezien - 4 sterren
6000 kerstfilms
Behalve als je van kerstfilms houdquote:Op zondag 26 december 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezienquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.quote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
meestal videoland of netflixquote:
Ik heb ze ook niet gezienquote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
Dat dunne boekje zat in de eerste 2, bij de derde wisten ze het niet zo goed meer.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Wel benieuwd naar de serie die ze er nu over makenquote:Op zondag 26 december 2021 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.
The Lord of the Rings![]()
The Hobbit
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.quote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
quote:
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.quote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?quote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Videolandquote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Insane in the brainquote:Op zondag 26 december 2021 09:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stom beest, die kleine denkt ook WTF
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatstequote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?
Ik zie nu in de gids dat net5 de hele dag films heeft. Vanaf half 10 al.quote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond kijk ik the streamers... Beetje muziekjemaar denk vanmiddag wel een film. Zal eens kijken.
Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vindenquote:Op zondag 26 december 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videolandaltijd leuke kerst in die films
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ikquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vinden
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
quote:Op zondag 26 december 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatste![]()
Misdaad en fantasy is meer mijn ding
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ik
O is daar ook al een film van. Heb het een of twee keer op tv gezien de luizenmoeder, nooit gesnapt waarom het z hit is gewordenquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
Die liggen hier ergens alle 3quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad, vind de serie dan 10 x leukerquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.
Bewolkt en regen?quote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk welquote:
Provincie Groningen in de buurtquote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk wel
Waar zit jij ongeveer met die vorst?
Boxingdayquote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koudquote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Provincie Groningen in de buurt
Soms wel jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koud
Hier in het verre oosten is het lekker warm
Wat sta je te bakken?quote:
Mezelfquote:
Getsie, kijk je wel uit?quote:
Helaas dat is niet genoeg denk ikquote:
Natuurlijk, coachquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja, tot een graad of 50 moet die wel kunnen hebben dacht ik zo. Daarna heb ik hem weggelegd.quote:
OK verstandigquote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, tot een graad of 50 moet die wel kunnen hebben dacht ik zo. Daarna heb ik hem weggelegd.
Is het druk? Veel Nederlanders?quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Flory het volgende:
4 °C en tweede kerst doen ze hier niet aan, het is zelfs koopzondag
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was lekker.Lekker zeg. Zeker met dit weer. Ik wil ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel, nu het nog warm is danquote:Op zondag 26 december 2021 14:28 schreef Schatteling het volgende:
[..]
Lekker zeg. Zeker met dit weer. Ik wil ook.
quote:Op zondag 26 december 2021 14:37 schreef Schatteling het volgende:
[..]
Domnivoor is zo breed gaan zitten dat ik er niet bij pas.
Zal er om spannen, hijheeft er in ieder geval alles aan gedaan en dat is tofquote:
3e is ie geworden... Afwachten ..quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er om spannen, hijheeft er in ieder geval alles aan gedaan en dat is tof
Geweldig. Geniet ervanquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dochterlief heeft een blind bierproeverijtje geregeld en ik de kaasjes....
Quality time met hoofdletter Q.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dit word een avondje lekker genieten saampjes.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Superquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het mooi weer mag wordenquote:Op zondag 26 december 2021 17:24 schreef notturna het volgende:
Morgen heerlijk een paar dagen aan de Zeeuwse kust vertoeven.
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2021 17:24 schreef notturna het volgende:
Morgen heerlijk een paar dagen aan de Zeeuwse kust vertoeven.
Thnx. Als het droog is ben ik al heel tevreden.quote:
Ik help je even, dat heet EB.quote:Op zondag 26 december 2021 17:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx. Als het droog is ben ik al heel tevreden.
Wie is dan ook zo slim om naar die datum te kijken?quote:Op zondag 26 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
Nu is mijn olifolie weer over de datum .... welke idioot zet daar nu een datum op??
Dat spul heeft maar twee standen: Aanwezig of Op.
Hoe oud was dat dan?quote:Op zondag 26 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
Nu is mijn olifolie weer over de datum .... welke idioot zet daar nu een datum op??
Dat spul heeft maar twee standen: Aanwezig of Op.
De jeugd dus.quote:Op zondag 26 december 2021 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is dan ook zo slim om naar die datum te kijken?
Ze hebben een punt als de olie ouder dan zijzelf isquote:
Dan is de vraag hoe oud is de jeugd dan?quote:Op zondag 26 december 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben een punt als de olie ouder dan zijzelf is
Twee keer de helftquote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan is de vraag hoe oud is de jeugd dan?
Eeuh.. de ene fles 2016.. maar wel Extra Viergequote:
Ah... prima dusquote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. de ene fles 2016.. maar wel Extra Vierge
En die andere pas 6 maanden....
Die olie was toch door iets vergiftigd?quote:Op zondag 26 december 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje gingen mensen dood door bepaalde olie...
Motorolie?quote:Op zondag 26 december 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje gingen mensen dood door bepaalde olie...
Ja blijft een vaag verhaal, maar mijn ex-schoonzus is er iig door overleden vermoeden ze .. Heb dr daarom ook nooit gekendquote:
Vermoeden?quote:Op zondag 26 december 2021 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft een vaag verhaal, maar mijn ex-schoonzus is er iig door overleden vermoeden ze .. Heb dr daarom ook nooit gekend
quote:In 1981 brak in Spanje een ziekte uit die bekend staat als het ‘toxische-oliesyndroom’. Het werd veroorzaakt door besmette kookolie. De gevolgen waren ernstig. Het leidde ertoe dat meer dan 600 mensen overleden. In reactie op de crisis deelde de Spaanse regering gratis olijfolie uit bij inlevering van de gevaarlijke olie. De besmetting zou zijn opgetreden toen goedkope industriėle koolzaadolie uit Frankrijk werd geļmporteerd in het land. De koolzaadolie werd daarna geraffineerd en als olijfolie verkocht door straatverkopers.
Ja vermoeden, ze was naar Madrid gegaan voor iets en plotseling was het voorbij... In die periode werden zulke gevallen niet grondig uitgezochtquote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vermoeden?
Dus er is geen definitieve oorzaak vastgesteld?
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzoquote:
Idd een vaag verhaal danquote:Op zondag 26 december 2021 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoeden, ze was naar Madrid gegaan voor iets en plotseling was het voorbij... In die periode werden zulke gevallen niet grondig uitgezocht
Nou...quote:Op zondag 26 december 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Idd een vaag verhaal dan
Ook geen mensen die de onderste steen boven proberen te krijgen?
Hier hadden we sterren thee toch, sterre mixquote:Op zondag 26 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...
https://nos.nl/artikel/24(...)-zelfmoord-in-museum
Als de regering niet meewerkt hebben ze er vast iets mee te makenquote:Op zondag 26 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...
https://nos.nl/artikel/24(...)-zelfmoord-in-museum
Staat me wel wat van bij, maar weet het fijne er niet vanquote:Op zondag 26 december 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier hadden we sterren thee toch, sterre mix
Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?quote:Op zondag 26 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
40 jaar geleden was alles daar corrupt .... net na Franco .....
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzo
Dat is genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt het uit? Het was idd in Chinaquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.
Ik volg die politiek daar niet ... hoop gedoe nog steedsquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.quote:
Ja dat is weer een ander verhaalquote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.
Gelukkig kennen we hier wel zeer strenge voedselregels. Hoewel er natuurlijk ook genoeg misstanden voorkomen.quote:
Wat een klein plaatjequote:
Zo klein dat ik niet kan zien wat het isquote:
Dat gaat de kaasfondue wordenquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo klein dat ik niet kan zien wat het is
Lekker dippen zoquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
Zit top a gogo te kijken. Daarna misschien wel.quote:
Prima vermaakquote:
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.quote:
Goed klassiek, ik houd er vanquote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
De aanloop was al wat vullend... dus porties gehalveerd en ongeacht het late tijdstip toch nog ff de moeite genomen..om iets heerlijks te makenquote:
Ziet er smakelijk uit!quote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is het toch vaak echt bijkomen van de dag ervoor, veel slapen, op de bank liggen, restjes opmaken. Vandaag was ik ook echt supermoequote:Op zondag 26 december 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.
Uitslapen, beetje wandelen. De restjes opmaken of iets simpels koken, inderdaad net als Soury vaak kaasfondue
Om de sfeer er in te houdenquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heeft het voor nut voor supermarkten om nu nog kerstreclames uit te zenden
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijvenquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
En smurfen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Dan is dit niet erg handig.quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te verliezen vriend
Kippen dan?quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Je trekt ten strijde?quote:
Van het spit smaken ze goedquote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
Oh !? Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
quote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is je vriendelijke versie tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is ffe een uitlaat maar mensen die mij kennen van hier weten dat ik dat zo niet meen
quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is je vriendelijke versie toch
quote:
Ah leuk even lekker de zweep erover, ik doe meequote:
tijd gaat snel eendquote:Op zondag 26 december 2021 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik moest wel altijd lachen om je verhalen met kippie.
Ik ga een week niks meer etenquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ik merk het, soms denk ik aan dingen en besef dat ze ouder zijn dan ik dacht.quote:
Ok andere keer vechten danquote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te vechten. Morgen weer werken.
blufquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Vrijdag al tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ja andere keerquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ok andere keer vechten danHet is nog een uurtje kerst
waarom?quote:
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal opquote:
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?quote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Eigenlijk wil ik je dat helemaal niet aan doen...gewoon lekker etenquote:
Makenlijkquote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?
Ik krijg er nu al trek vanquote:
Help BDS de winter door.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef engine het volgende:
@:boondocksaint ik heb nog stoofvlees als je trek hebt
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.quote:Op zondag 26 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal op
Dies goedquote:
Ik hoorde dat men geen zin had in oliebollen met oud en nieuwquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.
Die operatie moet echt volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |