Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijkenquote:
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef pullup het volgende:
Vandaag minder toppers op TV qua speelfilms
'Singing in the rain' is wel leuk - 5 sterren
Some like it hot - Mwah redelijk, maar te vaak gezien - 4 sterren
6000 kerstfilms
Behalve als je van kerstfilms houdquote:Op zondag 26 december 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezienquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.quote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
meestal videoland of netflixquote:
Ik heb ze ook niet gezienquote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
Dat dunne boekje zat in de eerste 2, bij de derde wisten ze het niet zo goed meer.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Wel benieuwd naar de serie die ze er nu over makenquote:Op zondag 26 december 2021 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.
The Lord of the Rings![]()
The Hobbit
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.quote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
quote:
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.quote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?quote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Videolandquote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Insane in the brainquote:Op zondag 26 december 2021 09:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stom beest, die kleine denkt ook WTF
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatstequote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?
Ik zie nu in de gids dat net5 de hele dag films heeft. Vanaf half 10 al.quote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond kijk ik the streamers... Beetje muziekjemaar denk vanmiddag wel een film. Zal eens kijken.
Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vindenquote:Op zondag 26 december 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videolandaltijd leuke kerst in die films
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ikquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vinden
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
quote:Op zondag 26 december 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatste![]()
Misdaad en fantasy is meer mijn ding
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ik
O is daar ook al een film van. Heb het een of twee keer op tv gezien de luizenmoeder, nooit gesnapt waarom het z hit is gewordenquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
Die liggen hier ergens alle 3quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad, vind de serie dan 10 x leukerquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.
Bewolkt en regen?quote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk welquote:
Provincie Groningen in de buurtquote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk wel
Waar zit jij ongeveer met die vorst?
Boxingdayquote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koudquote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Provincie Groningen in de buurt
Soms wel jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koud
Hier in het verre oosten is het lekker warm
Oh, das ook nog best koud in het wilde westenquote:
Getsie, kijk je wel uit?quote:
Helaas dat is niet genoeg denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK verstandigquote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, tot een graad of 50 moet die wel kunnen hebben dacht ik zo. Daarna heb ik hem weggelegd.
Is het druk? Veel Nederlanders?quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Flory het volgende:
4 °C en tweede kerst doen ze hier niet aan, het is zelfs koopzondag
quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was lekker.Lekker zeg. Zeker met dit weer. Ik wil ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel, nu het nog warm is danquote:Op zondag 26 december 2021 14:28 schreef Schatteling het volgende:
[..]
Lekker zeg. Zeker met dit weer. Ik wil ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |