Altijd je extra zelf dingetje wat het afmaaktquote:Op zondag 26 december 2021 00:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De extra peper maakt het verschil.
Knoflook is altijd goedquote:Op zondag 26 december 2021 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak is iets nog net niet pittig genoeg den k ik dan
Ja dat kan ik ook niet het moet wel wat volume hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .... zelden is 1 teentje genoeg ...
Knoflookquote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook niet het moet wel wat volume hebben
Wat vervelend en lomp, na alle moeite die je ervoor hebt gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 26 december 2021 07:58 schreef pullup het volgende:
Flappie heeft het weer een jaar overleed
[ afbeelding ]
Primaquote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb hem in het taalfoutentopic gequote.
De mensen die daar wel moeite mee hebben zijn meestal de mensen die de 'fout' bewust hebben gemaakt omdat ze dachten dat het goed wasquote:
Hij is grappigquote:Op zondag 26 december 2021 08:30 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die daar wel moeite mee hebben zijn meestal de mensen die de 'fout' bewust hebben gemaakt omdat ze dachten dat het goed was
Niet op een tegeltje?quote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb hem in het taalfoutentopic gequote.
Battle of the five armies.quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef pullup het volgende:
Vandaag minder toppers op TV qua speelfilms
'Singing in the rain' is wel leuk - 5 sterren
Some like it hot - Mwah redelijk, maar te vaak gezien - 4 sterren
6000 kerstfilms
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijkenquote:
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef pullup het volgende:
Vandaag minder toppers op TV qua speelfilms
'Singing in the rain' is wel leuk - 5 sterren
Some like it hot - Mwah redelijk, maar te vaak gezien - 4 sterren
6000 kerstfilms
Behalve als je van kerstfilms houdquote:Op zondag 26 december 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het maar een zwak aanbod op tv deze dagen.
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezienquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.quote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
meestal videoland of netflixquote:
Ik heb ze ook niet gezienquote:Op zondag 26 december 2021 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis steeds de eerste Hobbit film en heb geen zin eerst een van de andere te bekijken
Dat dunne boekje zat in de eerste 2, bij de derde wisten ze het niet zo goed meer.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films hebben kunnen maken. Maar die 3e is wel de minst leuke.
Wel benieuwd naar de serie die ze er nu over makenquote:Op zondag 26 december 2021 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het verhaal nodeloos opgerekt.
The Lord of the Rings![]()
The Hobbit
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.quote:Op zondag 26 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gisteren een gekeken op video land. Maar als je er een gezien hebt heb je eigenlijk allemaal al wel gezien
Twee vrijgezellen lopen elkaar toevallig tegen het lijf. Blijven omgaan met elkaar, verliezen elkaar uit het oog enof gaan door een misverstand uit het oog. KOmen elkaar weer tegen en leven nog lang en gelukkig
quote:
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.quote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?quote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rtl 8 heeft 4 x romantische films vanavond. Vanaf 18.15 uur.
Net 5 ook 1.
Wij gaan Netflixen vandaag.
Goedemorgen allen.
Videolandquote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Welke zender komt dit? Klinkt als een leuk verhaal.
Insane in the brainquote:Op zondag 26 december 2021 09:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stom beest, die kleine denkt ook WTF
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatstequote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zin in een mooie romantische film met een goed einde? Een tranentrekker?
Ik zie nu in de gids dat net5 de hele dag films heeft. Vanaf half 10 al.quote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond kijk ik the streamers... Beetje muziekjemaar denk vanmiddag wel een film. Zal eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |