Ja, dat is lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker, veel plezier!![]()
Ik vind bij saunabezoeken ook vooral de afwisseleling fijn tussen verschillende sauna's in het complex, en ondertussen even zo'n hartstikke koude douche of dompelbad nemen
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open isquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ik ging vroeger wel eens naar de sauna in Den Hommel.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open is![]()
Ah, die ken ik niet.quote:Maar eens in de zoveel jaar ga ik een weekendje naar Nieuweschans in Groningen; die thermen vind ik heel fijn
Wat voor Straatje?quote:
Oh pleasequote:
Oh bah. En daar doe je dan al die moeite voor.quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Is het nog wel gezellig ?quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Klinkt echt als een gezellige avondquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heb je die daar dan in de buurt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik moest wel lachen om de lange rij bij de McDrive vanmiddag.
Ik ga hier lekker niet op inquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Kleinzoon naar huis gebracht en het vlees gebakken vanavond.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , weer in het land ... Oh ja het zijn die dagen weer
Ja bij opa en oma is het pret.quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
Neem aan dat je kleinzoon het naar zn zin heeft gehad in hause Opa Piet
Ben je inmiddels vleesbakexpert ?
Wie zou het niet leuk bij jou hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja bij opa en oma is het pret.
Dat vlees bakken op 1e kerstdag bij mijn dochter doe ik al sinds ik opa werd.
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bah. En daar doe je dan al die moeite voor.
Je moet het simpel houden dat werkt het best.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zou het niet leuk bij jou hebben
Sterkte .... wat een boer je broerquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.
Flinke knuffels van allebei mijn ouders gehad die weten dat ik twee dagen in de keuken heb gestaan en het zelf wel lekker vonden en wisten dat het goed bereid was verder. Dat was wel lief
Dan geef je 'm de volgende keer alles uit een potje.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt een domper. En verder was iedereen enthousiast, maar mijn broer kan echt zo de sfeer bederven. Tuurlijk kan iemand een keer iets niet lekker vinden, maar dan laat je het even liggen op je bord of leg je uit dat je een bepaal ingredient niet zo lekker vindt. Dit was gewoon bot kokhalsneigingen maken voor mijn neus en uitgebreid analyseren wat er fout was. En alles dat niet zelf-gemaakt was, was uiteraard het lekkerst.
Flinke knuffels van allebei mijn ouders gehad die weten dat ik twee dagen in de keuken heb gestaan en het zelf wel lekker vonden en wisten dat het goed bereid was verder. Dat was wel lief
Volgende keer zijn beurt en maakt hij alles heel perfect, lijkt me duideljkquote:Op zondag 26 december 2021 00:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan geef je 'm de volgende keer alles uit een potje.![]()
Maar kokhalsneigingen is wel heel erg bot zeg.
Ik geloof daar 100% in en daar hoef je niet rijk voor te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je moet het simpel houden dat werkt het best.
Wat voor vlees maak je dan ? toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja bij opa en oma is het pret.
Dat vlees bakken op 1e kerstdag bij mijn dochter doe ik al sinds ik opa werd.
Familie hoeft niet een vriend te zijn. Kies wie je graag zietquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die tegenwoordig mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.quote:Op zondag 26 december 2021 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor vlees maak je dan ? toch wel nieuwsgierig
Paardenworstquote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?quote:Op zondag 26 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Varkenshaas en Entrecote die tegenwoordig mijn dochter haalt bij een slager in het dorp waar we altijd onze peerden hadden staan.
Goed vlees heeft geen bijzonders nodigquote:Op zondag 26 december 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?
Neuh niet echt, kruiden, in de oven rustig voorverwarmen en daarna zorgvuldig bakken in roomboterquote:Op zondag 26 december 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus goede produkten ... Maar doe je er nog wat bijzonders mee ?
wel een juiste bereidingquote:Op zondag 26 december 2021 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed vlees heeft geen bijzonders nodig
Dit!quote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Familie hoeft niet een vriend te zijn. Kies wie je graag ziet
Ja duhh ik eet het niet rauwquote:
Ik krijg weer trek in ietsquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Steven_Stil het volgende:
Ow en bij de varkenshaas het dunne stuk ff met sateprikker dikker maken.
Klinkt smerigquote:Op zondag 26 december 2021 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
De peperroomsaus haal ik bij de Aldi en de Lidl en mix die dan met extra peper erbij nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |