Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vindenquote:Op zondag 26 december 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videolandaltijd leuke kerst in die films
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ikquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken of ik Ghostbusters ergens kan vinden
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
quote:Op zondag 26 december 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ben geen liefhebster van die Bouquetreeksmeuk. Op bladzijde 1 ruzie, dan krijgen ze elkaar op de laatste![]()
Misdaad en fantasy is meer mijn ding
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, was wel grappig maar niet echt bioscoop waardig vond ik
O is daar ook al een film van. Heb het een of twee keer op tv gezien de luizenmoeder, nooit gesnapt waarom het z hit is gewordenquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag de luizenmoeder film gekeken. Niet echt kerstig maar was best leuk
Die liggen hier ergens alle 3quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad, vind de serie dan 10 x leukerquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is meer een drama dan een comedy eigenlijk. Als je flink wil lachen valt het een beetje tegen.
Bewolkt en regen?quote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk welquote:
Provincie Groningen in de buurtquote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ook dat weer niet.. licht grijs. droog... saai eigenlijk wel
Waar zit jij ongeveer met die vorst?
Boxingdayquote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen zonnetje..en geen vorst...
[ afbeelding ]
Maar wens iedereen nog wel ff een fijne reserve kerstdag
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koudquote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Provincie Groningen in de buurt
Soms wel jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah het hoge noorden.. ja daar is het koud
Hier in het verre oosten is het lekker warm
Oh, das ook nog best koud in het wilde westenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |