Zal er om spannen, hijheeft er in ieder geval alles aan gedaan en dat is tofquote:
3e is ie geworden... Afwachten ..quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er om spannen, hijheeft er in ieder geval alles aan gedaan en dat is tof
Geweldig. Geniet ervanquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dochterlief heeft een blind bierproeverijtje geregeld en ik de kaasjes....
Quality time met hoofdletter Q.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dit word een avondje lekker genieten saampjes.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Superquote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het mooi weer mag wordenquote:Op zondag 26 december 2021 17:24 schreef notturna het volgende:
Morgen heerlijk een paar dagen aan de Zeeuwse kust vertoeven.
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2021 17:24 schreef notturna het volgende:
Morgen heerlijk een paar dagen aan de Zeeuwse kust vertoeven.
Thnx. Als het droog is ben ik al heel tevreden.quote:
Ik help je even, dat heet EB.quote:Op zondag 26 december 2021 17:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx. Als het droog is ben ik al heel tevreden.
Wie is dan ook zo slim om naar die datum te kijken?quote:Op zondag 26 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
Nu is mijn olifolie weer over de datum .... welke idioot zet daar nu een datum op??
Dat spul heeft maar twee standen: Aanwezig of Op.
Hoe oud was dat dan?quote:Op zondag 26 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
Nu is mijn olifolie weer over de datum .... welke idioot zet daar nu een datum op??
Dat spul heeft maar twee standen: Aanwezig of Op.
De jeugd dus.quote:Op zondag 26 december 2021 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is dan ook zo slim om naar die datum te kijken?
Ze hebben een punt als de olie ouder dan zijzelf isquote:
Dan is de vraag hoe oud is de jeugd dan?quote:Op zondag 26 december 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben een punt als de olie ouder dan zijzelf is
Twee keer de helftquote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan is de vraag hoe oud is de jeugd dan?
Eeuh.. de ene fles 2016.. maar wel Extra Viergequote:
Ah... prima dusquote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. de ene fles 2016.. maar wel Extra Vierge
En die andere pas 6 maanden....
Die olie was toch door iets vergiftigd?quote:Op zondag 26 december 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje gingen mensen dood door bepaalde olie...
Motorolie?quote:Op zondag 26 december 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
In Spanje gingen mensen dood door bepaalde olie...
Ja blijft een vaag verhaal, maar mijn ex-schoonzus is er iig door overleden vermoeden ze .. Heb dr daarom ook nooit gekendquote:
Vermoeden?quote:Op zondag 26 december 2021 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft een vaag verhaal, maar mijn ex-schoonzus is er iig door overleden vermoeden ze .. Heb dr daarom ook nooit gekend
quote:In 1981 brak in Spanje een ziekte uit die bekend staat als het ‘toxische-oliesyndroom’. Het werd veroorzaakt door besmette kookolie. De gevolgen waren ernstig. Het leidde ertoe dat meer dan 600 mensen overleden. In reactie op de crisis deelde de Spaanse regering gratis olijfolie uit bij inlevering van de gevaarlijke olie. De besmetting zou zijn opgetreden toen goedkope industriële koolzaadolie uit Frankrijk werd geïmporteerd in het land. De koolzaadolie werd daarna geraffineerd en als olijfolie verkocht door straatverkopers.
JIj snap!quote:
Ja vermoeden, ze was naar Madrid gegaan voor iets en plotseling was het voorbij... In die periode werden zulke gevallen niet grondig uitgezochtquote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vermoeden?
Dus er is geen definitieve oorzaak vastgesteld?
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzoquote:
Idd een vaag verhaal danquote:Op zondag 26 december 2021 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoeden, ze was naar Madrid gegaan voor iets en plotseling was het voorbij... In die periode werden zulke gevallen niet grondig uitgezocht
Nou...quote:Op zondag 26 december 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Idd een vaag verhaal dan
Ook geen mensen die de onderste steen boven proberen te krijgen?
Hier hadden we sterren thee toch, sterre mixquote:Op zondag 26 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...
https://nos.nl/artikel/24(...)-zelfmoord-in-museum
Als de regering niet meewerkt hebben ze er vast iets mee te makenquote:Op zondag 26 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...
https://nos.nl/artikel/24(...)-zelfmoord-in-museum
Staat me wel wat van bij, maar weet het fijne er niet vanquote:Op zondag 26 december 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier hadden we sterren thee toch, sterre mix
Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?quote:Op zondag 26 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
40 jaar geleden was alles daar corrupt .... net na Franco .....
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzo
Dat is genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt het uit? Het was idd in Chinaquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |