Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?quote:Op zondag 26 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
40 jaar geleden was alles daar corrupt .... net na Franco .....
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzo
Dat is genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dochterlief heeft een blind bierproeverijtje geregeld en ik de kaasjes....
Quality time met hoofdletter Q.
[ afbeelding ]
Maakt het uit? Het was idd in Chinaquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.
Ik volg die politiek daar niet ... hoop gedoe nog steedsquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.quote:
Ja dat is weer een ander verhaalquote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.
Gelukkig kennen we hier wel zeer strenge voedselregels. Hoewel er natuurlijk ook genoeg misstanden voorkomen.quote:
Wat een klein plaatjequote:
Zo klein dat ik niet kan zien wat het isquote:
Dat gaat de kaasfondue wordenquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo klein dat ik niet kan zien wat het is
Lekker dippen zoquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
Kaasfondue?quote:
Ja, dat jaquote:
Ziet er lekker uit hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
vitello tonnatoquote:
Zit top a gogo te kijken. Daarna misschien wel.quote:
Zijn die niet al 300 jaar oud?quote:
Prima vermaakquote:
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.quote:
Goed klassiek, ik houd er vanquote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
De aanloop was al wat vullend... dus porties gehalveerd en ongeacht het late tijdstip toch nog ff de moeite genomen..om iets heerlijks te makenquote:
Olé!quote:
Ziet er smakelijk uit!quote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is het toch vaak echt bijkomen van de dag ervoor, veel slapen, op de bank liggen, restjes opmaken. Vandaag was ik ook echt supermoequote:Op zondag 26 december 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.
Uitslapen, beetje wandelen. De restjes opmaken of iets simpels koken, inderdaad net als Soury vaak kaasfondue
Om de sfeer er in te houdenquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heeft het voor nut voor supermarkten om nu nog kerstreclames uit te zenden
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijvenquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |