Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?quote:Op zondag 26 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
40 jaar geleden was alles daar corrupt .... net na Franco .....
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Er zijn wel meer mensen dood gegaan aan inferieure producten. Laat ik het alcohol brouwen nog maar achterwegen. Melk voor baby's ofzo
Dat is genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dochterlief heeft een blind bierproeverijtje geregeld en ik de kaasjes....
Quality time met hoofdletter Q.
[ afbeelding ]
Maakt het uit? Het was idd in Chinaquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was toch niet in Nederland? Ik weet wel nieuwsverhalen uit het buitenland.
Ik volg die politiek daar niet ... hoop gedoe nog steedsquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kan de huidige regering toch schoon schip (proberen te) maken?
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.quote:
Ja dat is weer een ander verhaalquote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook in Duitsland dat er iemand opzettelijk babyvoeding vergiftigde voor afpersing.
Gelukkig kennen we hier wel zeer strenge voedselregels. Hoewel er natuurlijk ook genoeg misstanden voorkomen.quote:
Wat een klein plaatjequote:
Zo klein dat ik niet kan zien wat het isquote:
Dat gaat de kaasfondue wordenquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo klein dat ik niet kan zien wat het is
Lekker dippen zoquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
Kaasfondue?quote:
Ja, dat jaquote:
Ziet er lekker uit hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptMaar gaat en ging goed [ link | afbeelding ]
vitello tonnatoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |