Zit top a gogo te kijken. Daarna misschien wel.quote:
Zijn die niet al 300 jaar oud?quote:
Prima vermaakquote:
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.quote:
Goed klassiek, ik houd er vanquote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
De aanloop was al wat vullend... dus porties gehalveerd en ongeacht het late tijdstip toch nog ff de moeite genomen..om iets heerlijks te makenquote:
Olé!quote:
Ziet er smakelijk uit!quote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende ronde.. Simpel en doeltreffend![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is het toch vaak echt bijkomen van de dag ervoor, veel slapen, op de bank liggen, restjes opmaken. Vandaag was ik ook echt supermoequote:Op zondag 26 december 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb niet die extreme verschillen maar mijn 2e kerstdag is heel rustig over het algemeen.
Uitslapen, beetje wandelen. De restjes opmaken of iets simpels koken, inderdaad net als Soury vaak kaasfondue
Om de sfeer er in te houdenquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heeft het voor nut voor supermarkten om nu nog kerstreclames uit te zenden
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijvenquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Vind ze echt vreselijk dit jaar.
En smurfen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Dan is dit niet erg handig.quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te verliezen vriend
Kippen dan?quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Je trekt ten strijde?quote:
Van het spit smaken ze goedquote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
Oh !? Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
quote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is je vriendelijke versie tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is ffe een uitlaat maar mensen die mij kennen van hier weten dat ik dat zo niet meen
quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is je vriendelijke versie toch
quote:
Ah leuk even lekker de zweep erover, ik doe meequote:
tijd gaat snel eendquote:Op zondag 26 december 2021 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik moest wel altijd lachen om je verhalen met kippie.
Ik ga een week niks meer etenquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ik merk het, soms denk ik aan dingen en besef dat ze ouder zijn dan ik dacht.quote:
Ok andere keer vechten danquote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te vechten. Morgen weer werken.
blufquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Vrijdag al tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ja andere keerquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ok andere keer vechten danHet is nog een uurtje kerst
waarom?quote:
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal opquote:
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?quote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Eigenlijk wil ik je dat helemaal niet aan doen...gewoon lekker etenquote:
Makenlijkquote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?
Ik krijg er nu al trek vanquote:
Help BDS de winter door.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef engine het volgende:
@:boondocksaint ik heb nog stoofvlees als je trek hebt
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.quote:Op zondag 26 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal op
Dies goedquote:
Ik hoorde dat men geen zin had in oliebollen met oud en nieuwquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.
Die operatie moet echt volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |