En smurfen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Dan is dit niet erg handig.quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat alles en iedereen maar dat moet geheim blijven
quote:Op zondag 26 december 2021 22:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te verliezen vriend
Kippen dan?quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal een schijt hekel aan
Je trekt ten strijde?quote:
Van het spit smaken ze goedquote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
Oh !? Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuist ik zie de kippen niet meer zo vaak
quote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is je vriendelijke versie tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is ffe een uitlaat maar mensen die mij kennen van hier weten dat ik dat zo niet meen
quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is je vriendelijke versie toch
quote:
Ah leuk even lekker de zweep erover, ik doe meequote:
tijd gaat snel eendquote:Op zondag 26 december 2021 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik moest wel altijd lachen om je verhalen met kippie.
Ik ga een week niks meer etenquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ik merk het, soms denk ik aan dingen en besef dat ze ouder zijn dan ik dacht.quote:
Ok andere keer vechten danquote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te vechten. Morgen weer werken.
blufquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Vrijdag al tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Nog aan het uitbuiken hier, morgen streng dieet en dan zaterdag oliebollen![]()
Ja andere keerquote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ok andere keer vechten danHet is nog een uurtje kerst
waarom?quote:
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal opquote:
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?quote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een week niks meer eten
Eigenlijk wil ik je dat helemaal niet aan doen...gewoon lekker etenquote:
Makenlijkquote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, IF lukt wel, maar een hele week?
Ik krijg er nu al trek vanquote:
Help BDS de winter door.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef engine het volgende:
@:boondocksaint ik heb nog stoofvlees als je trek hebt
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.quote:Op zondag 26 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrijdag koop ik ze, verstop ik ze en zeg ik dat ik ze vergeten ben, en dan vreet ik ze gewoon zaterdag allemaal op
Dies goedquote:
Ik hoorde dat men geen zin had in oliebollen met oud en nieuwquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vreet ze vrijdag lekker. Vanaf zaterdag weer netjes.
Die operatie moet echt volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |