SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
https://twitter.com/jcperez_/status/1472688702002548746quote:Op zondag 19 december 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag dat vriend Pistolero weer in vorm was.
Ik pak heel DRT, Zippy deze reeksquote:Op zondag 19 december 2021 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt niet met de lijst die @:tagliano eerder had gepost.
Jij gooit er de OoM naast, dus dat is wel leukerquote:Op zondag 19 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pak heel DRT, Zippy deze reeks
Maar als zippy de lijst post vind ik het ook allemaal best hoor
Maar de OoM moet er bijquote:Op zondag 19 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat jouw ding.quote:Op zondag 19 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werk jij de bingo vanavond nog weer bij?quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij gooit er de OoM naast, dus dat is wel leuker
Een tattoo.quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft Barry op zijn linkerarm? Van z’n fiets gevallen?
Er zaten plaktatoeages bij de chips.quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft Barry op zijn linkerarm? Van z’n fiets gevallen?
McLovin uit Superbadquote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Barry lijkt op Harry Potter met down
Als er weer het een en ander is om af te strepen, ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Werk jij de bingo vanavond nog weer bij?
Pistolero is altijd een leuke rubriek.quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Is het Feyenoordtopic trouwens nog de moeite waard vandaag?
En Klaas?quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Pistolero is altijd een leuke rubriek.
Dat is het gevalquote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er weer het een en ander is om af te strepen, ja.
Na een snelle scan vanmiddag; ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Tegenvallend naar mijn idee.quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Was daar discussie over dan?quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Oke ik post gewoon wel door hoor jongens
Rome is niet in een dag gebouwd, ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenvallend naar mijn idee.
Alleen wat gedoe met die Pistolero, verder was het allemaal wel wat berusting bij de meesten.
Die staat ook bij mij op de lijst.quote:Op zondag 19 december 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die posts sla ik tegenwoordig vrijwel allemaal over.
Vond het de Geert het wel aardig invullen eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zonder Sinisterra en Trauner gaat Heerenveen uit ook weer een leuke rubriek worden.
Met ookquote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zonder Sinisterra en Trauner gaat Heerenveen uit ook weer een leuke rubriek worden.
Die deed het r-r-r-redelijk ja maar ik ben daar niet zo'n fan van. Trauner vult Chineesie ook beter aan hep ik het idee.quote:Op zondag 19 december 2021 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond het de Geert het wel aardig invullen eigenlijk.
Sini is altijd een gemis. Nelson blaft, maar bijt zelden.
Trauner heb ik niet gemist.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan voor de Feyenoorders alleen maar een verbetering zijn geweestquote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef Grifte het volgende:
Het Feijenoordtopic is nooit meer hetzelfde geweest sinds het vertrek van HMF
Sindsdien is het niveau een stuk beter geworden jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef Grifte het volgende:
Het Feijenoordtopic is nooit meer hetzelfde geweest sinds het vertrek van HMF
AAN DE REGELS HOUDEN OF TRIBUNALEN.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik niks aan ontkennen ouwe reus
Nou ja, geen kans gehad was ook wel zijn verdienste natuurlijk. Trauner is alleen opbouwend veel sterker.quote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die deed het r-r-r-redelijk ja maar ik ben daar niet zo'n fan van. Trauner vult Chineesie ook beter aan hep ik het idee.
Ik hou me keurig aan de ongeschreven DRT-regelsquote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AAN DE REGELS HOUDEN OF TRIBUNALEN.
Denk niet dat ze met Trauner meer kansen hadden gecreëerd eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, geen kans gehad was ook wel zijn verdienste natuurlijk. Trauner is alleen opbouwend veel sterker.
Normaal zou ik zeggen dat Feyenoord daar wel wint, maar de flow is er even uit ja.
Onlogisch.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
Het Feyenoordtopic sla ik de laatste tijd liever over. Sowieso wat veel downies op VBL de laatste tijd en dan reken ik mezelf nog niet eens mee.
Voor mij is de lol er eigenlijk al compleet af sinds er geen publiek meer bij is makker. Ik kan mij er gewoon niet meer heel druk om maken, het doet mij direct weer denken aan vorig seizoen. Het is zó saai.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd, ouwe reus.
3e lijkt mij niet meer dan logisch, anders heeft slot keihard gefaald.quote:Op zondag 19 december 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er eigenlijk al compleet af sinds er geen publiek meer bij is makker. Ik kan mij er gewoon niet meer heel druk om maken, het doet mij direct weer denken aan vorig seizoen. Het is zó saai.
Over de richting die Feyenoord heeft ingeslagen ben en blijf ik zeer positief en als er weer publiek bij is gaan we het vast wel weer goed doen. Hopen op een derde plek en een leuke ECL campagne.
Het staat toch gewoon heel goed? Alleen heeft Feyenoord gewoon duidelijk een selectie voor de derde plek. Niet hoger, niet lager.quote:Op zondag 19 december 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er eigenlijk al compleet af sinds er geen publiek meer bij is makker. Ik kan mij er gewoon niet meer heel druk om maken, het doet mij direct weer denken aan vorig seizoen. Het is zó saai.
Over de richting die Feyenoord heeft ingeslagen ben en blijf ik zeer positief en als er weer publiek bij is gaan we het vast wel weer goed doen. Hopen op een derde plek en een leuke ECL campagne.
Eens wel. Alleen laatste paar potjes wel wat slordig met kansen en de manier hoe we kansen weggeven.quote:Op zondag 19 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het staat toch gewoon heel goed? Alleen heeft Feyenoord gewoon duidelijk een selectie voor de derde plek. Niet hoger, niet lager.
Feyenoord suptop. Wij bespreken enkel de top. Laten we het over Ajax hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel. Alleen laatste paar potjes wel wat slordig met kansen en de manier hoe we kansen weggeven.
Begint behoorlijk walgelijk te worden allemaal.quote:Op zondag 19 december 2021 23:21 schreef Kopiko het volgende:
Heerlijk al dat hartverwarmende in de reclames.![]()
Ja, al besproken, ik weet.
Ajax is ook geen top.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord suptop. Wij bespreken enkel de top. Laten we het over Ajax hebben.
ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je die schop van Robertson bij Emerson gezien? En Klopp verbaasd dat het rood is, genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Nu wordt er serieus betoogd dat Nelson de bal speelde
Einde bericht
Jij begrijpt het ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.
Ik vind het allemaal redelijk bij elkaar liggen voorlopig al verwacht ik niet dat dit zo blijft. Hopelijk snel dat kut kerona weer weg want zonder publiek vind ik er echt geen zak aan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Darts gaan hebben in VBL natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.
Die heb ik helaas even gemistquote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je die schop van Robertson bij Emerson gezien? En Klopp verbaasd dat het rood is, genot.
En Feyenoord is een 100% penalty ontnomen. Altijd leuk als mensen iets roepen zonder de regels te kennen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Nu wordt er serieus betoogd dat Nelson de bal speelde
Einde bericht
Ja, dan worden we vermoord. Geen zin in. Maar veel plezier.quote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Darts gaan hebben in VBL natuurlijk
Slot kende de regels gelukkig wel.quote:Op zondag 19 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Feyenoord is een 100% penalty ontnomen. Altijd leuk als mensen iets roepen zonder de regels te kennen.
Vergeleken met het geel van Kane zeker ja.quote:
Lijken op die van Taylorquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha die setjes zijn weer niet te slijten
quote:Op zondag 19 december 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ziggosport.nl(...)liverpool-highlight/
vanaf 03:00, genot
hahahahaquote:
Is toch ook pure baggerquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha die setjes zijn weer niet te slijten
Zal wel, maar ik was Dickie gewendquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slotgod.
Al is het wel een beetje een miniatuur Sjon van den Brom als het tegenzit.
Mwah. Ik vond Feyenoord eigenlijk iedere wedstrijd op Utrecht na beter dan de tegenstander (ook vandaag maar het was gewoon walgelijk slecht van allebei), maar het is iedere keer hetzelfde met ons. Voorin zijn we niet doortastend, achterin staan we prima maar geven we onnodige tegengoals weg door stommiteiten. Ik denk dat Feyenoord op minder punten staat dan het de kwaliteiten voor heeft. Zoveel onnodig puntverlies al, manmanquote:Op zondag 19 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het staat toch gewoon heel goed? Alleen heeft Feyenoord gewoon duidelijk een selectie voor de derde plek. Niet hoger, niet lager.
Het lag niet aan Dick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon recht door het midden setjes met een RTL stickertje eropquote:
TR gezet offtopic geneuzel.quote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Ik vond Feyenoord eigenlijk iedere wedstrijd op Utrecht na beter dan de tegenstander (ook vandaag maar het was gewoon walgelijk slecht van allebei), maar het is iedere keer hetzelfde met ons. Voorin zijn we niet doortastend, achterin staan we prima maar geven we onnodige tegengoals weg door stommiteiten. Ik denk dat Feyenoord op minder punten staat dan het de kwaliteiten voor heeft.
Verder missen we wel in de breedte heel veel kwaliteit ja. Ennn we hebben soms het publiek nodig om ons er doorheen te slepen zoals tegen NEC en AZ.
Dat geldt (veel) meer voor Ajax.quote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah. Ik vond Feyenoord eigenlijk iedere wedstrijd op Utrecht na beter dan de tegenstander (ook vandaag maar het was gewoon walgelijk slecht van allebei), maar het is iedere keer hetzelfde met ons. Voorin zijn we niet doortastend, achterin staan we prima maar geven we onnodige tegengoals weg door stommiteiten. Ik denk dat Feyenoord op minder punten staat dan het de kwaliteiten voor heeft.
Met publiek had ajax dit niet gewonnen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder missen we wel in de breedte heel veel kwaliteit ja. Ennn we hebben soms het publiek nodig om ons er doorheen te slepen zoals tegen NEC en AZ.
quote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lag niet aan Dick.Die haalde er tenminste het maximale uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maximale frustratie.Met pijn en moeite derde
quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja klaar nu met dat VBL gelul?? Bedankt.
Nou nou nouquote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ruim baan voor jouw 200e ziedende post inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent niet verplicht om posts te lezen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu komt de 2-0quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Barry 2-1 voor in de set. Hij kan toch iets.
Kachellam genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Het publiek heeft niet meer zo’n zin in deze wedstrijd heb ik het idee.
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Die worden zenuwachtig voor hun metro.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Het geluid staat nog uit van de vorige wedstrijd. Heb wel serieus t idee dat t wat weggedraaid isquote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Nee doe dat lekker in VBL.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.
Mwuah, daar zat het ook een aantal keer niet mee. Die hebben meer kwaliteit dan hullie in mijn ogen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens (maar niet voor PSV).
Wel ontopic koekoek.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij schijt soms paginalang vol over allerlei gezwets.
Je bent ook niet verplicht te posten ouwe pik.quote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Er valt gewoon niet zoveel te melden over Clayton-Barry
Sorry
Dit is wel waarquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Er valt gewoon niet zoveel te melden over Clayton-Barry
Sorry
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quotequote:
Dat kloptquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent ook niet verplicht te posten ouwe pik.
Zo eens wat offtopic mag best, maar niet pagina's lang joh.quote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quote
Kan hoor
Dit vooral ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.
Meerdere pagina's maken van 1 topicquote:Op zondag 19 december 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo eens wat offtopic mag best, maar niet pagina's lang joh.
Mwah, ik heb @Poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontpostsquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quote
Kan hoor
Dit moet een meme zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik heb @:poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontposts
Dat is juist. Laten we het over jou hebben dit keer. Ik ben zoals je ziet een open persoonquote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r kan het nooit zo goed verkroppen als het niet over @:poepz0r gaat.
Hardop gelachenquote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik heb @:poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontposts
Dat komt nog wel. Iets met babies en zo.quote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waag het niet zo'n post te quoten hierquote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruim baan voor jouw 200e ziedende post inderdaad.
Leuk ouwe reus!quote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Renaultje kopen genot. Al was het maar omdat het geen jankreclame is.
Ik twijfelde er nog aan om voor de grap na de wedstrijd een ‘Ajax is achterlijk slecht maar we kunnen sowieso nog boven ze eindigen’ post te maken maar ik was iets te bang dat ie (terecht) serieus genomen zou worden dus toch maar niet gedaan.quote:
Nee dit is veel leukerquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan deze discussie in DM worden uitgevochten, gr gr
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.quote:
Is goed hafcfan grgrquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan deze discussie in DM worden uitgevochten, gr gr
Erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Marcel snapt uberhaupt niet zo veelquote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef wimderon het volgende:
Marcel snapt het concept DE BOOKIES ook totaal niet verder.
Wie is die user met viese seks-opmerkingen en wie is die user met referenties naar de nazi's?quote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.
Nee was ontopic ivm relevante reclame. Maar goed, ik ga niet echt een autootje kopen. Was wishful thinkingquote:Op zondag 19 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg leuk
(wel offtopic maar ik vind dat niet erg)
Zoals die keer dat je begon over je vet stoere dubbelaccountsquote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.
@Wereldgozer en Zip ? Is dit een quiz?quote:Op zondag 19 december 2021 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is die user met viese seks-opmerkingen en wie is die user met referenties naar de nazi's?
Ik krijg over 6 weken m'n nieuwe Clioquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die appellerende verdediger van PEC bij de 0-3quote:Op zondag 19 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaat er, naast PEC, een mindere club om naar te kijken dan Heerenveen dit seizoen?
Daar was ook een aanleiding voor ouwe reus. Dat kwam zo ter sprake allen!quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals die keer dat je begon over je vet stoere dubbelaccounts
Ik vind het erg leuk dat je dit postquote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij is het hele principe van geen mods en zelfregulerend juist dat je niet dit enge cultuurtje hebt van 'jij mag dit niet posten want ik vind het niet leuk' maar dit geheel terzijde.
Goed punt, toch volgen er tribunalen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij is het hele principe van geen mods en zelfregulerend juist dat je niet dit enge cultuurtje hebt van 'jij mag dit niet posten want ik vind het niet leuk' maar dit geheel terzijde.
Einde tijdperk van het warme bad is nabij.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die appellerende verdediger van PEC bij de 0-3
Maatschappij? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk van het warme bad is nabij.
Ook niet zo gek. Er zijn veel spanningen in de maatschappij nu.
Als je Zjak of Frank was hadden we nu bingo.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Barry wel een break te pakken
En nu niet meerquote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Barry wel een break te pakken
Bij voorkeur ook in speelronde 24 ofzo, kunnen we ons daarna focussen op het relevante deel van de degradatiestrijdquote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.
Een van de mooiste momenten dit seizoen was van Polen die helemaal uit zijn dak ging met zijn keeper na een redding bij een kans van PSV, toen PEC nog op 0-1 stond.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.
moet sparta wel even zijn best gaan doenquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook in speelronde 24 ofzo, kunnen we ons daarna focussen op het relevante deel van de degradatiestrijd
Je kan gratis kijken via VTMquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Volgend jaar gewoon warm bad met viaplay.
Dan ga ik slapen hoorquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet wel even doorgegooid worden om voor middernacht klaar te zijn trouwens
Ik ga het dan wel heel erg veel minder intensief volgen (en ik pak wel een stream mee waarschijnlijk)quote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/themichaelowen/status/1472673729075425280
how can i make this about me
Zou wel een verrassing zijn ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
Juichend door de straten als Keane Barry de oersaaie Clayton eruit gooit.
Maakt niet uit zolang de onderste twee eruit gaan tochquote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
moet sparta wel even zijn best gaan doen
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Het PEC-stadion voelt van buiten al als een koud bad aan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb als "lookul" ook echt geen enkele sympathie voor het oerlelijke PEC. Oprotten met die club. Dan is Go Ahead nog sympathieker.
De Rotterdamse Denker is nu heel boos op mij.
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga het dan wel heel erg veel minder intensief volgen (en ik pak wel een stream mee waarschijnlijk)
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Zegmaar zoals nu ook eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Kun je die 15 euro per maand niet missen?quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.
Ik denk zelf dat ik het vanaf de kwartfinale een beetje ga missen, ik probeer nog te ontsnappen uit Nederland die week.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Het is dat ik vakantie heb, want normaal gesproken sla ik de middagsessies ook wel over.quote:Op zondag 19 december 2021 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leuk
Maar middagsessies ga ik denk ik lekker overslaan bijvoorbeeld tenzij genotspot
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik het vanaf de kwartfinale een beetje ga missen, ik probeer nog te ontsnappen uit Nederland die week.
Jawel maar vrij onzinnig dan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je die 15 euro per maand niet missen?
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat dartsquote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je die 15 euro per maand niet missen?
Met het WK een maandje kan er wel vanaf toch ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat darts
Kan het behoorlijk makkelijk missen maar ik kan er ook leukere dingen mee doen
Barry is zo'n speler waarvan je denkt wanneer komt het er een keer uit, nu dus GENOTquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
Zie het talent bij Barry wel, maar niet verwacht dat hij goed op weg is om de #8 seed eruit te flikkeren.
Alleen in december nemen johquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat darts
Kan het behoorlijk makkelijk missen maar ik kan er ook leukere dingen mee doen
Nouja ook pl en f1. Misschien nog wat series erbijquote:
Dat zou eventueel nog kunnen jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met het WK een maandje kan er wel vanaf toch ouwe reus.
Je denkt altijd zo aan je medemens. DAT SIERT JE.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de minder bedeelden kan dit warme bad voor het WK vast wel een inzameling doen.
Ik ben bij deze alvast graag bereid een bijdrage te doen (of de VTM Go link te delen)quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de minder bedeelden kan dit warme bad voor het WK vast wel een inzameling doen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat Barry doet als hij wereldkampioen wordt is zijn vriendin dumpen.
En alsnog vindt @Slobeend mij viesrechts.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt altijd zo aan je medemens. DAT SIERT JE.
En dan helemaal los met zijn vriend?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat Barry doet als hij wereldkampioen wordt is zijn vriendin dumpen.
Dit speelt ook wel mee jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe voor autootjerijden te betalen dus Viaplay kan de tering krijgen.
Maar ja hij is zelf bijna een communist.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En alsnog vindt @:slobeend mij viesrechts.
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja ook pl en f1. Misschien nog wat series erbij
Videoland vind ik voor minderwaardige mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.
Hier in huis hebben wij;
Spotify
Amazon Prime Video
DisneyPlus
Netflix
Videoland
En volgend jaar HBO MAX.
Nou ja je krijgt voor 15 euro gewoon ook een heleboel shit waar je toch niet om gevraagd hebt en waar je ook niks aan hebt. Dus jahquote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe voor autootjerijden te betalen dus Viaplay kan de tering krijgen.
Ohja hbo max moet ik ook nog nemen. Wat is er toch veel aanbod eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.
Hier in huis hebben wij;
Spotify
Amazon Prime Video
DisneyPlus
Netflix
Videoland
En volgend jaar HBO MAX.
Daar betaal ik toevallig ook niks voorquote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Videoland vind ik voor minderwaardige mensen.
Al neem ik wel weer een maandje voor Mocro Maffia.quote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar betaal ik toevallig ook niks voor![]()
Het maakt mij geen reet uit, zolang ik maar weg kan. Dus ik denk er over om pas laat te boeken want de corona regels veranderen per seconde.quote:
Ik heb het account van mijn ouders. Videoland is echt matig qua aanbod.quote:Op zondag 19 december 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al neem ik wel weer een maandje voor Mocro Maffia.
Divorce genotquote:Op zondag 19 december 2021 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het account van mijn ouders. Videoland is echt matig qua aanbod.
Die tering documentaires over die semi bekende Nederlandersquote:
Ja dat boeit niemand.quote:Op zondag 19 december 2021 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die tering documentaires over die semi bekende NederlandersFamke Louise, Monica Geuze etc etc wat een act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |