Waag het niet zo'n post te quoten hierquote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruim baan voor jouw 200e ziedende post inderdaad.
Leuk ouwe reus!quote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Renaultje kopen genot. Al was het maar omdat het geen jankreclame is.
Ik twijfelde er nog aan om voor de grap na de wedstrijd een ‘Ajax is achterlijk slecht maar we kunnen sowieso nog boven ze eindigen’ post te maken maar ik was iets te bang dat ie (terecht) serieus genomen zou worden dus toch maar niet gedaan.quote:
Nee dit is veel leukerquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan deze discussie in DM worden uitgevochten, gr gr
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.quote:
Is goed hafcfan grgrquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan deze discussie in DM worden uitgevochten, gr gr
Erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Marcel snapt uberhaupt niet zo veelquote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef wimderon het volgende:
Marcel snapt het concept DE BOOKIES ook totaal niet verder.
Wie is die user met viese seks-opmerkingen en wie is die user met referenties naar de nazi's?quote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.
Nee was ontopic ivm relevante reclame. Maar goed, ik ga niet echt een autootje kopen. Was wishful thinkingquote:Op zondag 19 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg leuk
(wel offtopic maar ik vind dat niet erg)
Zoals die keer dat je begon over je vet stoere dubbelaccountsquote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig allen. Vaak ontstaat offtopic geneuzel dat is wat hij wil zeggen. Er zijn hier users die meteen offtopic gaan zonder enige aanleiding, klein verschil.
@Wereldgozer en Zip ? Is dit een quiz?quote:Op zondag 19 december 2021 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is die user met viese seks-opmerkingen en wie is die user met referenties naar de nazi's?
Ik krijg over 6 weken m'n nieuwe Clioquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die appellerende verdediger van PEC bij de 0-3quote:Op zondag 19 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaat er, naast PEC, een mindere club om naar te kijken dan Heerenveen dit seizoen?
Daar was ook een aanleiding voor ouwe reus. Dat kwam zo ter sprake allen!quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals die keer dat je begon over je vet stoere dubbelaccounts
Ik vind het erg leuk dat je dit postquote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij is het hele principe van geen mods en zelfregulerend juist dat je niet dit enge cultuurtje hebt van 'jij mag dit niet posten want ik vind het niet leuk' maar dit geheel terzijde.
Goed punt, toch volgen er tribunalen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij is het hele principe van geen mods en zelfregulerend juist dat je niet dit enge cultuurtje hebt van 'jij mag dit niet posten want ik vind het niet leuk' maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |