Je bent ook niet verplicht te posten ouwe pik.quote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Er valt gewoon niet zoveel te melden over Clayton-Barry
Sorry
Dit is wel waarquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Er valt gewoon niet zoveel te melden over Clayton-Barry
Sorry
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quotequote:
Dat kloptquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent ook niet verplicht te posten ouwe pik.
Zo eens wat offtopic mag best, maar niet pagina's lang joh.quote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quote
Kan hoor
Dit vooral ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.
Meerdere pagina's maken van 1 topicquote:Op zondag 19 december 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo eens wat offtopic mag best, maar niet pagina's lang joh.
Mwah, ik heb @Poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontpostsquote:Op zondag 19 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat offtopic posts van je quote
Kan hoor
Dit moet een meme zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik heb @:poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontposts
Dat is juist. Laten we het over jou hebben dit keer. Ik ben zoals je ziet een open persoonquote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r kan het nooit zo goed verkroppen als het niet over @:poepz0r gaat.
Hardop gelachenquote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik heb @:poepz0r nog nooit op achterlijke wijze een topic binnen zien stormen met een complete stroom aan off-topic strontposts
Dat komt nog wel. Iets met babies en zo.quote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |