Nou nou nouquote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja klaar nu met dat VBL gelul?? Bedankt.
Ruim baan voor jouw 200e ziedende post inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent niet verplicht om posts te lezen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu komt de 2-0quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Barry 2-1 voor in de set. Hij kan toch iets.
Kachellam genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Het publiek heeft niet meer zo’n zin in deze wedstrijd heb ik het idee.
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Die worden zenuwachtig voor hun metro.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Het geluid staat nog uit van de vorige wedstrijd. Heb wel serieus t idee dat t wat weggedraaid isquote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Nee doe dat lekker in VBL.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuus, maar volgens mij is er nog een soort van behoefte aan een rustige discussie over deze wedstrijd zonder alle typetjes die er doorheen krijsen.
Mwuah, daar zat het ook een aantal keer niet mee. Die hebben meer kwaliteit dan hullie in mijn ogen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens (maar niet voor PSV).
Wel ontopic koekoek.quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij schijt soms paginalang vol over allerlei gezwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |