Trauner heb ik niet gemist.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zonder Sinisterra en Trauner gaat Heerenveen uit ook weer een leuke rubriek worden.
Dat kan voor de Feyenoorders alleen maar een verbetering zijn geweestquote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef Grifte het volgende:
Het Feijenoordtopic is nooit meer hetzelfde geweest sinds het vertrek van HMF
Sindsdien is het niveau een stuk beter geworden jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef Grifte het volgende:
Het Feijenoordtopic is nooit meer hetzelfde geweest sinds het vertrek van HMF
AAN DE REGELS HOUDEN OF TRIBUNALEN.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik niks aan ontkennen ouwe reus
Nou ja, geen kans gehad was ook wel zijn verdienste natuurlijk. Trauner is alleen opbouwend veel sterker.quote:Op zondag 19 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die deed het r-r-r-redelijk ja maar ik ben daar niet zo'n fan van. Trauner vult Chineesie ook beter aan hep ik het idee.
Ik hou me keurig aan de ongeschreven DRT-regelsquote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AAN DE REGELS HOUDEN OF TRIBUNALEN.
Denk niet dat ze met Trauner meer kansen hadden gecreëerd eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, geen kans gehad was ook wel zijn verdienste natuurlijk. Trauner is alleen opbouwend veel sterker.
Normaal zou ik zeggen dat Feyenoord daar wel wint, maar de flow is er even uit ja.
Onlogisch.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
Het Feyenoordtopic sla ik de laatste tijd liever over. Sowieso wat veel downies op VBL de laatste tijd en dan reken ik mezelf nog niet eens mee.
Voor mij is de lol er eigenlijk al compleet af sinds er geen publiek meer bij is makker. Ik kan mij er gewoon niet meer heel druk om maken, het doet mij direct weer denken aan vorig seizoen. Het is zó saai.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd, ouwe reus.
3e lijkt mij niet meer dan logisch, anders heeft slot keihard gefaald.quote:Op zondag 19 december 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er eigenlijk al compleet af sinds er geen publiek meer bij is makker. Ik kan mij er gewoon niet meer heel druk om maken, het doet mij direct weer denken aan vorig seizoen. Het is zó saai.
Over de richting die Feyenoord heeft ingeslagen ben en blijf ik zeer positief en als er weer publiek bij is gaan we het vast wel weer goed doen. Hopen op een derde plek en een leuke ECL campagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |