Dat is het gevalquote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er weer het een en ander is om af te strepen, ja.
Na een snelle scan vanmiddag; ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Is het Feyenoordtopic trouwens nog de moeite waard vandaag?
Tegenvallend naar mijn idee.quote:Op zondag 19 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Is het Feyenoordtopic trouwens nog de moeite waard vandaag?
Was daar discussie over dan?quote:Op zondag 19 december 2021 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Oke ik post gewoon wel door hoor jongens
Rome is niet in een dag gebouwd, ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenvallend naar mijn idee.
Alleen wat gedoe met die Pistolero, verder was het allemaal wel wat berusting bij de meesten.
Die staat ook bij mij op de lijst.quote:Op zondag 19 december 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die posts sla ik tegenwoordig vrijwel allemaal over.
Vond het de Geert het wel aardig invullen eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zonder Sinisterra en Trauner gaat Heerenveen uit ook weer een leuke rubriek worden.
Met ookquote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zonder Sinisterra en Trauner gaat Heerenveen uit ook weer een leuke rubriek worden.
Die deed het r-r-r-redelijk ja maar ik ben daar niet zo'n fan van. Trauner vult Chineesie ook beter aan hep ik het idee.quote:Op zondag 19 december 2021 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond het de Geert het wel aardig invullen eigenlijk.
Sini is altijd een gemis. Nelson blaft, maar bijt zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |