Einde tijdperk van het warme bad is nabij.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij is het hele principe van geen mods en zelfregulerend juist dat je niet dit enge cultuurtje hebt van 'jij mag dit niet posten want ik vind het niet leuk' maar dit geheel terzijde.
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die appellerende verdediger van PEC bij de 0-3
Maatschappij? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk van het warme bad is nabij.
Ook niet zo gek. Er zijn veel spanningen in de maatschappij nu.
Als je Zjak of Frank was hadden we nu bingo.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Barry wel een break te pakken
En nu niet meerquote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Barry wel een break te pakken
Bij voorkeur ook in speelronde 24 ofzo, kunnen we ons daarna focussen op het relevante deel van de degradatiestrijdquote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.
Een van de mooiste momenten dit seizoen was van Polen die helemaal uit zijn dak ging met zijn keeper na een redding bij een kans van PSV, toen PEC nog op 0-1 stond.quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettend zin in een degraderende Bram van Polen.
moet sparta wel even zijn best gaan doenquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook in speelronde 24 ofzo, kunnen we ons daarna focussen op het relevante deel van de degradatiestrijd
Je kan gratis kijken via VTMquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Volgend jaar gewoon warm bad met viaplay.
Dan ga ik slapen hoorquote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet wel even doorgegooid worden om voor middernacht klaar te zijn trouwens
Ik ga het dan wel heel erg veel minder intensief volgen (en ik pak wel een stream mee waarschijnlijk)quote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/themichaelowen/status/1472673729075425280
how can i make this about me
Zou wel een verrassing zijn ja.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
Juichend door de straten als Keane Barry de oersaaie Clayton eruit gooit.
Maakt niet uit zolang de onderste twee eruit gaan tochquote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
moet sparta wel even zijn best gaan doen
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Het PEC-stadion voelt van buiten al als een koud bad aan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb als "lookul" ook echt geen enkele sympathie voor het oerlelijke PEC. Oprotten met die club. Dan is Go Ahead nog sympathieker.
De Rotterdamse Denker is nu heel boos op mij.
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga het dan wel heel erg veel minder intensief volgen (en ik pak wel een stream mee waarschijnlijk)
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Zegmaar zoals nu ook eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Kun je die 15 euro per maand niet missen?quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.
Ik denk zelf dat ik het vanaf de kwartfinale een beetje ga missen, ik probeer nog te ontsnappen uit Nederland die week.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Het is dat ik vakantie heb, want normaal gesproken sla ik de middagsessies ook wel over.quote:Op zondag 19 december 2021 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leuk
Maar middagsessies ga ik denk ik lekker overslaan bijvoorbeeld tenzij genotspot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |