Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga het dan wel heel erg veel minder intensief volgen (en ik pak wel een stream mee waarschijnlijk)
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Zegmaar zoals nu ook eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar kwaliteitsfans dan. En dagjesvolk.
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Kun je die 15 euro per maand niet missen?quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes zenden gewoon op hun normale zenders uit geen reden om viaplay aan te schaffen genot.
Ik denk zelf dat ik het vanaf de kwartfinale een beetje ga missen, ik probeer nog te ontsnappen uit Nederland die week.quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vanaf rond de kerst kijken of zo. Zeker vanaf de kwartfinales is het altijd wel genot.
Het is dat ik vakantie heb, want normaal gesproken sla ik de middagsessies ook wel over.quote:Op zondag 19 december 2021 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste rondes zijn altijd ook wel erg leuk
Maar middagsessies ga ik denk ik lekker overslaan bijvoorbeeld tenzij genotspot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |