ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord suptop. Wij bespreken enkel de top. Laten we het over Ajax hebben.
Heb je die schop van Robertson bij Emerson gezien? En Klopp verbaasd dat het rood is, genot.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Nu wordt er serieus betoogd dat Nelson de bal speelde
Einde bericht
Jij begrijpt het ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.
Ik vind het allemaal redelijk bij elkaar liggen voorlopig al verwacht ik niet dat dit zo blijft. Hopelijk snel dat kut kerona weer weg want zonder publiek vind ik er echt geen zak aan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord suptop. Wij bespreken enkel de top. Laten we het over Ajax hebben.
We kunnen het ook over Darts gaan hebben in VBL natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ga maar naar VBL dan he. Hier besprekjen we darts.
Die heb ik helaas even gemistquote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je die schop van Robertson bij Emerson gezien? En Klopp verbaasd dat het rood is, genot.
En Feyenoord is een 100% penalty ontnomen. Altijd leuk als mensen iets roepen zonder de regels te kennen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Nu wordt er serieus betoogd dat Nelson de bal speelde
Einde bericht
Ja, dan worden we vermoord. Geen zin in. Maar veel plezier.quote:Op zondag 19 december 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Darts gaan hebben in VBL natuurlijk
Slot kende de regels gelukkig wel.quote:Op zondag 19 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Feyenoord is een 100% penalty ontnomen. Altijd leuk als mensen iets roepen zonder de regels te kennen.
Vergeleken met het geel van Kane zeker ja.quote:
Lijken op die van Taylorquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha die setjes zijn weer niet te slijten
quote:Op zondag 19 december 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ziggosport.nl(...)liverpool-highlight/
vanaf 03:00, genot
hahahahaquote:
Is toch ook pure baggerquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha die setjes zijn weer niet te slijten
Zal wel, maar ik was Dickie gewendquote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slotgod.
Al is het wel een beetje een miniatuur Sjon van den Brom als het tegenzit.
Mwah. Ik vond Feyenoord eigenlijk iedere wedstrijd op Utrecht na beter dan de tegenstander (ook vandaag maar het was gewoon walgelijk slecht van allebei), maar het is iedere keer hetzelfde met ons. Voorin zijn we niet doortastend, achterin staan we prima maar geven we onnodige tegengoals weg door stommiteiten. Ik denk dat Feyenoord op minder punten staat dan het de kwaliteiten voor heeft. Zoveel onnodig puntverlies al, manmanquote:Op zondag 19 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het staat toch gewoon heel goed? Alleen heeft Feyenoord gewoon duidelijk een selectie voor de derde plek. Niet hoger, niet lager.
Het lag niet aan Dick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon recht door het midden setjes met een RTL stickertje eropquote:
TR gezet offtopic geneuzel.quote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Ik vond Feyenoord eigenlijk iedere wedstrijd op Utrecht na beter dan de tegenstander (ook vandaag maar het was gewoon walgelijk slecht van allebei), maar het is iedere keer hetzelfde met ons. Voorin zijn we niet doortastend, achterin staan we prima maar geven we onnodige tegengoals weg door stommiteiten. Ik denk dat Feyenoord op minder punten staat dan het de kwaliteiten voor heeft.
Verder missen we wel in de breedte heel veel kwaliteit ja. Ennn we hebben soms het publiek nodig om ons er doorheen te slepen zoals tegen NEC en AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |