Maar ja hij is zelf bijna een communist.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En alsnog vindt @:slobeend mij viesrechts.
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja ook pl en f1. Misschien nog wat series erbij
Videoland vind ik voor minderwaardige mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.
Hier in huis hebben wij;
Spotify
Amazon Prime Video
DisneyPlus
Netflix
Videoland
En volgend jaar HBO MAX.
Nou ja je krijgt voor 15 euro gewoon ook een heleboel shit waar je toch niet om gevraagd hebt en waar je ook niks aan hebt. Dus jahquote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe voor autootjerijden te betalen dus Viaplay kan de tering krijgen.
Ohja hbo max moet ik ook nog nemen. Wat is er toch veel aanbod eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PL kijk ik niet. F1 kan via internet full hd voor 0 euro.
Hier in huis hebben wij;
Spotify
Amazon Prime Video
DisneyPlus
Netflix
Videoland
En volgend jaar HBO MAX.
Daar betaal ik toevallig ook niks voorquote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Videoland vind ik voor minderwaardige mensen.
Al neem ik wel weer een maandje voor Mocro Maffia.quote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar betaal ik toevallig ook niks voor![]()
Het maakt mij geen reet uit, zolang ik maar weg kan. Dus ik denk er over om pas laat te boeken want de corona regels veranderen per seconde.quote:
Ik heb het account van mijn ouders. Videoland is echt matig qua aanbod.quote:Op zondag 19 december 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al neem ik wel weer een maandje voor Mocro Maffia.
Divorce genotquote:Op zondag 19 december 2021 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het account van mijn ouders. Videoland is echt matig qua aanbod.
Die tering documentaires over die semi bekende Nederlandersquote:
Ja dat boeit niemand.quote:Op zondag 19 december 2021 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die tering documentaires over die semi bekende NederlandersFamke Louise, Monica Geuze etc etc wat een act
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |