Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik het vanaf de kwartfinale een beetje ga missen, ik probeer nog te ontsnappen uit Nederland die week.
Jawel maar vrij onzinnig dan.quote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je die 15 euro per maand niet missen?
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat dartsquote:Op zondag 19 december 2021 23:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je die 15 euro per maand niet missen?
Met het WK een maandje kan er wel vanaf toch ouwe reus.quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat darts
Kan het behoorlijk makkelijk missen maar ik kan er ook leukere dingen mee doen
Barry is zo'n speler waarvan je denkt wanneer komt het er een keer uit, nu dus GENOTquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
Zie het talent bij Barry wel, maar niet verwacht dat hij goed op weg is om de #8 seed eruit te flikkeren.
Alleen in december nemen johquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga geen jaar lang 15 euro per maand betalen voor alleen wat darts
Kan het behoorlijk makkelijk missen maar ik kan er ook leukere dingen mee doen
Nouja ook pl en f1. Misschien nog wat series erbijquote:
Dat zou eventueel nog kunnen jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met het WK een maandje kan er wel vanaf toch ouwe reus.
Je denkt altijd zo aan je medemens. DAT SIERT JE.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de minder bedeelden kan dit warme bad voor het WK vast wel een inzameling doen.
Ik ben bij deze alvast graag bereid een bijdrage te doen (of de VTM Go link te delen)quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de minder bedeelden kan dit warme bad voor het WK vast wel een inzameling doen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat Barry doet als hij wereldkampioen wordt is zijn vriendin dumpen.
En alsnog vindt @Slobeend mij viesrechts.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt altijd zo aan je medemens. DAT SIERT JE.
En dan helemaal los met zijn vriend?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat Barry doet als hij wereldkampioen wordt is zijn vriendin dumpen.
Dit speelt ook wel mee jaquote:Op zondag 19 december 2021 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe voor autootjerijden te betalen dus Viaplay kan de tering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |