SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Naakt is toegestaan op twitter dus ga er voor!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Is er al iemand geweest die een naaktfoto naar de socials van Rtl7darts heeft gestuurd?
Top. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:el-stinho Jim bevestigd dat ie de tourkaart aan neemt.
Hier krijg je geen like voor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Ze wilden deze pot eigenlijk morgen doen maar Nick Kenny
@:gurneyisbestoke
Welquote:
Even een ban aanvragen, zo terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Poefbank het volgende:
Ik hoop dat Maijer meegaat naar viaplay. Echt een genot om naar te kijken.
Nee, terechte likequote:
I get knocked down, but I get up againquote:
Bunting doet mee jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat alleen THE BEST OF THE BEST op het WK aanwezig was.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Poefbank het volgende:
quote:
Moet zeker nog steeds zijn identiteitskaart tonen als hij ergens een biertje besteltquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Rowby-John moet de jongste 27-jarige ooit zijn.
Gevaarlijke leeftijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Rowby-John moet de jongste 27-jarige ooit zijn.
Een blessure kan toch niet uitblijven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
De armstrekking van Kenny is angstaanjagend.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef The_Undertone het volgende:
OK, ik geef toe, Vamos a la Playa is een topschijf
en Jake-Rodriguez dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik John-Rodriguez zie spelen.
Heeft volgens mij ook kinderen die ladyboyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet zeker nog steeds zijn identiteitskaart tonen als hij ergens een biertje bestelt
Dolfje weerwolfje?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Weet je wie er ook een rare armbeweging had?
Die ene schilderquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Echt een walgelijke vreemde worp.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
De armstrekking van Kenny is angstaanjagend.
Had hij ook een snor?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Mij werd onlangs ook nog om ID gevraagd. Maar daarna zei ze dat ze ook wel geloofde dat ik ouder ben dan 25.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet zeker nog steeds zijn identiteitskaart tonen als hij ergens een biertje bestelt
Wel leuk zn enthousiasme. Je ziet dat ie geniet van de sport.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Poefbank het volgende:
Als ze het niet geloven haal je hem toch gewoon even uit het broekje ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij werd onlangs ook nog om ID gevraagd. Maar daarna zei ze dat ze ook wel geloofde dat ik ouder ben dan 25.
Kevin Painter?quote:
Hij is een darter dus ja dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Kenny was een paar jaar terug ook echt aanzienlijk slanker of dat niet
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Kenny was een paar jaar terug ook echt aanzienlijk slanker of dat niet
En weg was haar interessequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij werd onlangs ook nog om ID gevraagd. Maar daarna zei ze dat ze ook wel geloofde dat ik ouder ben dan 25.
Kenny hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
Mooi geweest weer met de Kenny grappen.
Dat kon me dan weer weinig schelenquote:
Dit kennie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
Mooi geweest weer met de Kenny grappen.
En drinkt bier of baco.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef K_uit_h het volgende:
Een beetje darter is een vette darter
Ik pak er zo een goed glas port bijquote:
Waarom is dit Szuraquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef Szura het volgende:
Ik ben bloedchagrijnig, alleen verlies van klompvoet kan deze avond redden
Vragen naar de bekende weg, mijnheer Cococococococo.quote:
Oh dan neem ik het terug en geef ik een like.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder op de avond had ik wijn!
Misschien gun ik me er morgen een whiskietje bij. Vanavond niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Wat denk je van Feyenoord v Ajax?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg, mijnheer Cococococococo.
Ik heb er echt totaal geen zin inquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Net op tijd voor. Morgen valt binnenport weer onder de lockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef Szura het volgende:
Nick Kenny heeft echt een heel dom hoofd
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.quote:
Feyenoord of Bunzing?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen zin in
Jammer dat het tijdens biatlon is.quote:
Met name Feyenoordquote:
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het tijdens biatlon is.
En ijs! Maar sneeuw het meest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?
Erg mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan makenquote:
Ja vanuit Deventer moet ik het hier wel mee eens zijn natuurlijkquote:
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Linssen doet een hoedentrucquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan maken
Adam Hunt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.
Er zijn mensen in mijn kring die 0-3 durven te voorspellen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Tegen een hattrick van Haller en nog een kopgoal van Antonyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Roemlozer dan Fürth?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Kenny heeft een leg gepakt jongensWie zag het??
Gooit sinds die World Cup echt stukken beter idd. OPVALLEND.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef Szura het volgende:
RJR #1 zelden zo stabiel zien gooien
INB4 inzinking
Nee ik ook niet, vandaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerelquote:
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
Welk potjequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
Kan, heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter ja
Zo komt hij ook over inderdaad. Genot ook dat zijn zoontje exact hetzelfde haar heeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.quote:
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.quote:
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Roodquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Rood.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)
Zeg datquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
Dit potje mag van mij snel afgelopen zijn.
Leuke kringverjaardag gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel vies dit van je.quote:
Rob de Nijs > Marco B.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.
Het was een borrel.quote:
Oh die 101.28 van Price was 2e ronde natuurlijkquote:
Marco B heeft zijn beste nummer nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mid-november, vind ik nog recent.quote:
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco B doet trouwens met zijn liedjes dezelfde ACT als Andre Hazes, namelijk reeds bestaande liedjes vertalen. Dromen zijn bedrog en vele anderen zijn gejat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.
Vloeibaar mag ik toch hopen.quote:
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoogste gemiddelde in de R1 door Roooowby nu als ik het goed bijgehouden heb
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGMVGGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat OMT lopen ze vooral rond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Mark Rutte zou een goeie Ronald Mcdonald zijn.
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogantquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Zolang Klompvoet met z’n arrogante muil maar geen wereldkampioen wordt.
Daar kan ik me prima bij aansluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag mensen met Hughes of Evettsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.
Nee, dit Kennyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag mensen met Hughes of Evetts
Ik noteer nu alleen hoogste gem, laagste gem, etc tot dan toe voor de bonus van voorspelspelquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
engine GODquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]en wright of price zijn geen mannetjes?
Ik hoop heel erg dat MvG kampioen wordt. Dat is toch altijd beter dan die clowns.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Coco het volgende:
Sevilla - AtléticoSpaans voetbal aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engine met de keiharde FACTOS👍👀quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
Ik hoop heel erg dat MvG kampioen wordt. Dat is toch altijd beter dan die clowns.
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
quote:"Ik gooi misschien op negentig procent van mijn kunnen, maar wie staat er de laatste maanden beter te gooien dan ik?", vraagt Van Gerwen zich hardop af, om de vraag daarna zelf te beantwoorden: "Ik kan geen betere darter vinden dan mezelf."
'We hebben daar nog nooit verloren'quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Szura het volgende:
Excelsior Maassluis jongens, altijd lastig
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggen
[..]
Stukje zelfvertrouwen > hollandsche nuchterheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggen
[..]
Oh, zet meestal even alles in Excel. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik noteer nu alleen hoogste gem, laagste gem, etc tot dan toe voor de bonus van voorspelspel
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Stukje zelfvertrouwen > hollandsche nuchterheid
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggen
Die zouden dan niet een jaar lang niks presterenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koos wilde meer inzendingen van vrouwen? Weet Koos dat heel zeker?
Alleen CR7 mag hierin genoemd worden en niet de altijd in de CL-falende Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zouden dan niet een jaar lang niks presteren
Swinger gespotquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koos wilde meer inzendingen van vrouwen? Weet Koos dat heel zeker?
Ronaldo heeft dit jaar net zoveel gewonnen als MvGquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zouden dan niet een jaar lang niks presteren
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen CR7 mag hierin genoemd worden en niet de altijd in de CL-falende Ibrahimovic.
Berghius.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
WAAROM STAAT OP DE BORST VAN CO SPAANSEWIIN.NL
Mannen dragen een overhemd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Oh wacht, het is gewoon zijn kutblouse.
Volgens Wereldgozer komen er tribunalen tegen de fok crew vertelde hij mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Announce Wereldgozer terug. WAT IS DAT VOOR GEKKIGHEID?
Dit is het begin van een tijdperkquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Barstow was dit jaar de beste speler op Q-school. EEN FENOMEEN (in wording).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |