Linssen doet een hoedentrucquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan maken
Adam Hunt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.
Er zijn mensen in mijn kring die 0-3 durven te voorspellen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Tegen een hattrick van Haller en nog een kopgoal van Antonyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Roemlozer dan Fürth?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Kenny heeft een leg gepakt jongensWie zag het??
Gooit sinds die World Cup echt stukken beter idd. OPVALLEND.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef Szura het volgende:
RJR #1 zelden zo stabiel zien gooien
INB4 inzinking
Nee ik ook niet, vandaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerelquote:
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
Welk potjequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |