Erg mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan makenquote:
Ja vanuit Deventer moet ik het hier wel mee eens zijn natuurlijkquote:
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Linssen doet een hoedentrucquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan maken
Adam Hunt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.
Er zijn mensen in mijn kring die 0-3 durven te voorspellen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Tegen een hattrick van Haller en nog een kopgoal van Antonyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noteer een rake afstandsknal van Toornstra en een kopgoal van Linssen.
Roemlozer dan Fürth?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Kenny heeft een leg gepakt jongensWie zag het??
Gooit sinds die World Cup echt stukken beter idd. OPVALLEND.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef Szura het volgende:
RJR #1 zelden zo stabiel zien gooien
INB4 inzinking
Nee ik ook niet, vandaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerelquote:
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
Welk potjequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg dit potje niet zo eigenlijk.
Kan, heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter ja
Zo komt hij ook over inderdaad. Genot ook dat zijn zoontje exact hetzelfde haar heeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |