Waarom is dit Szuraquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef Szura het volgende:
Ik ben bloedchagrijnig, alleen verlies van klompvoet kan deze avond redden
Vragen naar de bekende weg, mijnheer Cococococococo.quote:
Oh dan neem ik het terug en geef ik een like.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder op de avond had ik wijn!
Misschien gun ik me er morgen een whiskietje bij. Vanavond niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Wat denk je van Feyenoord v Ajax?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg, mijnheer Cococococococo.
Ik heb er echt totaal geen zin inquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Net op tijd voor. Morgen valt binnenport weer onder de lockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef Szura het volgende:
Nick Kenny heeft echt een heel dom hoofd
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.quote:
Feyenoord of Bunzing?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen zin in
Met name Feyenoordquote:
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het tijdens biatlon is.
En ijs! Maar sneeuw het meest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |