Oh dan neem ik het terug en geef ik een like.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder op de avond had ik wijn!
Misschien gun ik me er morgen een whiskietje bij. Vanavond niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Wat denk je van Feyenoord v Ajax?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg, mijnheer Cococococococo.
Ik heb er echt totaal geen zin inquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenmiddag eerst Feyenoord v Ajax en dan kijken we naar Bunzzing tegen Ros Smit.
Net op tijd voor. Morgen valt binnenport weer onder de lockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pak er zo een goed glas port bij
Boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef Szura het volgende:
Nick Kenny heeft echt een heel dom hoofd
1-2, zelfs dat niet met overtuiging omdat ik beducht ben voor de matchplayer Slot.quote:
Feyenoord of Bunzing?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen zin in
Met name Feyenoordquote:
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het tijdens biatlon is.
En ijs! Maar sneeuw het meest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wat met sneeuwsporten he?
Erg mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
Dat zou me verbazen. Denk toch dat gelijkspel voor Feyenoord maximaal haalbare is. Tenzij ze ineens wel de kansen af gaan makenquote:
Ja vanuit Deventer moet ik het hier wel mee eens zijn natuurlijkquote:
Erg mooi. Ontzettend nietszeggende club.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
PEC Zwolle gaat echt roemlozer dan roemlozer degraderen. Holyfuckingshitterdeshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |