Een blessure kan toch niet uitblijven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
De armstrekking van Kenny is angstaanjagend.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef The_Undertone het volgende:
OK, ik geef toe, Vamos a la Playa is een topschijf
en Jake-Rodriguez dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik John-Rodriguez zie spelen.
Heeft volgens mij ook kinderen die ladyboyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet zeker nog steeds zijn identiteitskaart tonen als hij ergens een biertje bestelt
Dolfje weerwolfje?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Weet je wie er ook een rare armbeweging had?
Die ene schilderquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Echt een walgelijke vreemde worp.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
De armstrekking van Kenny is angstaanjagend.
Had hij ook een snor?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Mij werd onlangs ook nog om ID gevraagd. Maar daarna zei ze dat ze ook wel geloofde dat ik ouder ben dan 25.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet zeker nog steeds zijn identiteitskaart tonen als hij ergens een biertje bestelt
Wel leuk zn enthousiasme. Je ziet dat ie geniet van de sport.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Poefbank het volgende:
Ik hoop dat Maijer meegaat naar viaplay. Echt een genot om naar te kijken.
Als ze het niet geloven haal je hem toch gewoon even uit het broekje ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij werd onlangs ook nog om ID gevraagd. Maar daarna zei ze dat ze ook wel geloofde dat ik ouder ben dan 25.
Kevin Painter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |