Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.quote:
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.quote:
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Roodquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Rood.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)
Zeg datquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
Dit potje mag van mij snel afgelopen zijn.
Leuke kringverjaardag gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel vies dit van je.quote:
Rob de Nijs > Marco B.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.
Het was een borrel.quote:
Oh die 101.28 van Price was 2e ronde natuurlijkquote:
Marco B heeft zijn beste nummer nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mid-november, vind ik nog recent.quote:
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco B doet trouwens met zijn liedjes dezelfde ACT als Andre Hazes, namelijk reeds bestaande liedjes vertalen. Dromen zijn bedrog en vele anderen zijn gejat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.
Vloeibaar mag ik toch hopen.quote:
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoogste gemiddelde in de R1 door Roooowby nu als ik het goed bijgehouden heb
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGMVGGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |