Kan, heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die indruk liet hij in WIDM absoluut achter ja
Zo komt hij ook over inderdaad. Genot ook dat zijn zoontje exact hetzelfde haar heeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ziet er wel woest uit, maar vgs mij is het echt een enorm aardige kerel
Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.quote:
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.quote:
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af wat zijn vrouw voor iemand is, dat ze dit allemaal accepteert.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Roodquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan zelfs Marco Borsato niks mee.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb recent nog hard mee staan zingen met Rood.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien heeft die ook wel hetzelfde haar (lol)
Zeg datquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
Dit potje mag van mij snel afgelopen zijn.
Leuke kringverjaardag gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel vies dit van je.quote:
Rob de Nijs > Marco B.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.
Het was een borrel.quote:
Oh die 101.28 van Price was 2e ronde natuurlijkquote:
Marco B heeft zijn beste nummer nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mid-november, vind ik nog recent.quote:
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco B doet trouwens met zijn liedjes dezelfde ACT als Andre Hazes, namelijk reeds bestaande liedjes vertalen. Dromen zijn bedrog en vele anderen zijn gejat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.
Vloeibaar mag ik toch hopen.quote:
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoogste gemiddelde in de R1 door Roooowby nu als ik het goed bijgehouden heb
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGMVGGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat OMT lopen ze vooral rond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Mark Rutte zou een goeie Ronald Mcdonald zijn.
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogantquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Zolang Klompvoet met z’n arrogante muil maar geen wereldkampioen wordt.
Daar kan ik me prima bij aansluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag mensen met Hughes of Evettsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.
Nee, dit Kennyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag mensen met Hughes of Evetts
Ik noteer nu alleen hoogste gem, laagste gem, etc tot dan toe voor de bonus van voorspelspelquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
engine GODquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]en wright of price zijn geen mannetjes?
Ik hoop heel erg dat MvG kampioen wordt. Dat is toch altijd beter dan die clowns.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Coco het volgende:
Sevilla - AtléticoSpaans voetbal aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engine met de keiharde FACTOS👍👀quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
Ik hoop heel erg dat MvG kampioen wordt. Dat is toch altijd beter dan die clowns.
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
quote:"Ik gooi misschien op negentig procent van mijn kunnen, maar wie staat er de laatste maanden beter te gooien dan ik?", vraagt Van Gerwen zich hardop af, om de vraag daarna zelf te beantwoorden: "Ik kan geen betere darter vinden dan mezelf."
'We hebben daar nog nooit verloren'quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Szura het volgende:
Excelsior Maassluis jongens, altijd lastig
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggen
[..]
Stukje zelfvertrouwen > hollandsche nuchterheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heb ik Price of Wright niet horen zeggen
[..]
Oh, zet meestal even alles in Excel. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik noteer nu alleen hoogste gem, laagste gem, etc tot dan toe voor de bonus van voorspelspel
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Stukje zelfvertrouwen > hollandsche nuchterheid
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggen
Die zouden dan niet een jaar lang niks presterenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. CR7 god, Ibra god zouden hetzelfde zeggen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koos wilde meer inzendingen van vrouwen? Weet Koos dat heel zeker?
Alleen CR7 mag hierin genoemd worden en niet de altijd in de CL-falende Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zouden dan niet een jaar lang niks presteren
Swinger gespotquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koos wilde meer inzendingen van vrouwen? Weet Koos dat heel zeker?
Ronaldo heeft dit jaar net zoveel gewonnen als MvGquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zouden dan niet een jaar lang niks presteren
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen CR7 mag hierin genoemd worden en niet de altijd in de CL-falende Ibrahimovic.
Berghius.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
WAAROM STAAT OP DE BORST VAN CO SPAANSEWIIN.NL
Mannen dragen een overhemd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Oh wacht, het is gewoon zijn kutblouse.
Volgens Wereldgozer komen er tribunalen tegen de fok crew vertelde hij mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Announce Wereldgozer terug. WAT IS DAT VOOR GEKKIGHEID?
Dit is het begin van een tijdperkquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Barstow was dit jaar de beste speler op Q-school. EEN FENOMEEN (in wording).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |