Mid-november, vind ik nog recent.quote:
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco B doet trouwens met zijn liedjes dezelfde ACT als Andre Hazes, namelijk reeds bestaande liedjes vertalen. Dromen zijn bedrog en vele anderen zijn gejat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn beste nummer na Dromen zijn bedrog.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal niet 1 borrel zijn geweest dan.
Vloeibaar mag ik toch hopen.quote:
Dit ga ik morgen even in een bestandje zetten denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoogste gemiddelde in de R1 door Roooowby nu als ik het goed bijgehouden heb
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGMVGGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat OMT lopen ze vooral rond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Mark Rutte zou een goeie Ronald Mcdonald zijn.
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Geen diep in de nacht. Zometeen wel ONZE MvGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogantquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Zolang Klompvoet met z’n arrogante muil maar geen wereldkampioen wordt.
Daar kan ik me prima bij aansluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Zolang Klompvoet met z’n arrogante muil maar geen wereldkampioen wordt.
Ik zag mensen met Hughes of Evettsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat dat voor velen geldt, dus dan schieten we er nog niks mee op.
Nee, dit Kennyquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag mensen met Hughes of Evetts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |