Ik zou het snel 'omsmelten'.quote:
enige speciale tony ik echt lekke vind is die citroen meringue die ze zo nu en dan rond pasen doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook
Ik kreeg een keer de Tony Chocolonely met glühwein smaak. Ik hou van glühwein en van chocola, maar de combi in zo'n reep vond ik niet zo geslaagd
Ik heb dat met alle kersenbonbonachtige dingenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook![]()
Ik kreeg een keer de Tony Chocolonely met glühwein smaak. Ik hou van glühwein en van chocola, maar de combi in zo'n reep vond ik niet zo geslaagd
Wat naar…quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar na drie kwartier in een wachtkamer zitten en 20 minuten een intake te doendoet alles pijn, had niet uitgemaakt of hij op dit of dat plekje gedrukt had,het heeft me na thuiskomst bijna twee uur gekost voordat ik de lift in kon stappen en wat eten te gaan halen.
Ja beterschap Parodiuzzquote:
Lijkt me ook niet zo geslaagd idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook![]()
Ja. Hetzelfde met chocolade waar zout in zitquote:Op donderdag 16 december 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle kersenbonbonachtige dingen![]()
Gek op kersen, gek op chocolade maar die combi is zum kotsen
Hij weet wat je hebt en laat je zolang zitten?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar na drie kwartier in een wachtkamer zitten en 20 minuten een intake te doendoet alles pijn, had niet uitgemaakt of hij op dit of dat plekje gedrukt had,het heeft me na thuiskomst bijna twee uur gekost voordat ik de lift in kon stappen en wat eten te gaan halen.
Caramel zeezoutquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Hetzelfde met chocolade waar zout in zit
Potdomme iedereen heeft Tony repenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
TT
Ik zit net door te geven welke smaken in wil, ik heb er 4 gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ze er niet zijn voor maandag![]()
Joh, luxe hoor dat je door kan geven welke 4 smaken je erin wilt.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
TT
Ik zit net door te geven welke smaken in wil, ik heb er 4 gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ze er niet zijn voor maandag![]()
Getsiequote:
Behalve jij?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Potdomme iedereen heeft Tony repen
Ik heb allemaal pure gekozen, makkiequote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh, luxe hoor dat je door kan geven welke 4 smaken je erin wilt.
Ik ook niet, wel 2 plaatsgenoten die miljonair geworden zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik niet hoor. Gewoon omdat ik je steun.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar Domni hoor, ik ga Tony halen!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
ga wel een kerstvoorraad inslaan.
Ik heb wel zo'n feeststol met spijs gekocht net
Eet zequote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar Domni hoor, ik ga Tony halen!
Dat is echt zo'n nieuwerwetse hypequote:
Ik heb heel veel plaatsgenoten die miljonair zijn. (ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel 2 plaatsgenoten die miljonair geworden zijn.
Welke smaken?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ze hadden dat laatst als speciale smaak bij de Danone kwarkbakkenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n nieuwerwetse hype
*oma spreekt
Ik heb net amandelen gekocht om zelf spijs te maken voor mijn eigen feeststolquote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Lievers niets dan caramel zouzeet, alleen uit principe alquote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden dat laatst als speciale smaak bij de Danone kwarkbakken
man3 wat had ik een spijt
Ik kijk wel wat er voorradig is. Wissel wel af want vind zowel wit als melk als puur lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke smaken?
Die stollen zijn altijd zo lekker, laagje roomboter erop
Ja die zijn er ook hier al, maar er zijn nu 2 nieuwe bij door die loterijquote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb heel veel plaatsgenoten die miljonair zijn. (ik ook niet hoor!)
Ik kan me herinneren dat jij het spijs altijd zelf maakt, lekker zegquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net amandelen gekocht om zelf spijs te maken voor mijn eigen feeststol
Dat is echt lekker, met een laagje roomboterquote:Op donderdag 16 december 2021 16:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een heerlijke sûkerbôle uit Friesland besteld
Ik ga ze niet eten sobersoquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er voorradig is. Wissel wel af want vind zowel wit als melk als puur lekker
Ook heel lekker, lekker klefquote:Op donderdag 16 december 2021 16:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een heerlijke sûkerbôle uit Friesland besteld
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden dat laatst als speciale smaak bij de Danone kwarkbakken
man3 wat had ik een spijt
Wat ga je dan doen met je 4 repen?quote:
Er moet ergens een cquote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]dan liever Danone Stratiatella of hoe je het ook schrijft....
Ik laat mijn man ze opetenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen met je 4 repen?
Covid ed zorgt er wel degelijk voor dat normale zorg in zoverre overbelast worden dat ze je al een extra week laten wachten op het moment dat je op de verkeerde locatie staat en die nog met een week uit zullen stellen als je niet op hun favorite locatie staat, ik had dit gedonder ook wel verwacht ook omdat de huisarts en de fysio welerg verbaasd waren dat ik binnen 24 uur na de verwijzing een foto kon laten maken en binnen 4 weken na de uitslag van de foto bij een orthopeed terecht kon.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij weet wat je hebt en laat je zolang zitten?
* SolidasRock denkt dat klein minder klein is dan Dees claimt.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat mijn man ze opeten
Oké ik zal ook wel een klein stukje er van eten.
Oh ja die combi vind ik ook echt bahquote:Op donderdag 16 december 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle kersenbonbonachtige dingen![]()
Gek op kersen, gek op chocolade maar die combi is zum kotsen
Ik heb ook geen Tonysquote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed beheersen.......als het moetquote:Op donderdag 16 december 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock denkt dat klein minder klein is dan Dees claimt.
Oh nou daar krijg ik geen genoeg van juistquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Hetzelfde met chocolade waar zout in zit
Hebben jullie niet zo'n Marqt in de buurt ? Of is dat heel typisch amsterdamsquote:Op donderdag 16 december 2021 16:40 schreef drakin het volgende:
Ik durf niet naar de winkel met hun kerstmuziekWil nou na 3 jaar Whamhalla het een keertje overleven.
Maar die tony hebben ze niet bij de muziekloze winkel
Dat is Italiaans voor stukjes.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n Marqt in de buurt ? Of is dat heel typisch amsterdams![]()
In ieder geval veel Tony's en geen muziek daar
Ik had vandaag een Tony Chocolonely voor tijdens het film kijken met een smaak die tussen melk en puur in zat; die vond ik wel lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er voorradig is. Wissel wel af want vind zowel wit als melk als puur lekker
Solid had het over Danone Stracciatella, dan ga ik er wel van uit dat het chocola isquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Italiaans voor stukjes.
Hoeft dus geen chocola te zijn
Ik maak wel eens stracciatella soep
Dat maak je er van alsje quiche mislukt is zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Italiaans voor stukjes.
Hoeft dus geen chocola te zijn
Ik maak wel eens stracciatella soep
Bij die denk ik het ook wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid had het over Danone Stracciatella, dan ga ik er wel van uit dat het chocola is
quote:Stracciatella
Is de binnenkant van burrata jouw favoriete onderdeel? Kijk niet verder en koop vanaf nu alleen nog maar stracciatella (niet te verwarren met het ijs met de gelijknamige naam!). Deze kaas bestaat uit stukjes/stripjes mozzarella en verse room. Een goede stracciatella smaakt fris en licht zuur en heeft zo’n mooie smaak, dat ie zelfs zonder kruiden lekker is. Eventueel in combinatie met een eenvoudige groene salade, een simpele pasta of ook goddelijk: op een zelfgemaakte pizza. Helaas is deze kaas een stuk moeilijker te vinden, maar bij de groothandel of Italiaanse delicatessenwinkel heb je de grootste kans.
^-quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij die denk ik het ook wel.
Geen stukjes ei en nootmuskaat in de danone
Die heb je met Pasen ook, met ietwat advocaatsmaakquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik wel vies vind, zijn die kerststollen met zo'n drank-achtig laagje eromheen
Ik maak geen quichequote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maak je er van alsje quiche mislukt is zeker.
Ja... Altijd weer even goed checken of het wel de "gewone" versie is met gewoon normaal poedersuiker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb je met Pasen ook, met ietwat advocaatsmaak
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik wel vies vind, zijn die kerststollen met zo'n drank-achtig laagje eromheen
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak geen quiche
Deze is het, maar dan geen tomaat en een beetje nootmuskaat https://www.eefkooktzo.nl(...)iatella-alla-romana/
Een in Amaretto gevallen kerststol lijkt me dan wel weer heel lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.
Oh lag het daaraan al die tijd?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed beheersen.......als het moet
Boh jaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een in Amaretto gevallen kerststol lijkt me dan wel weer heel lekker
Dat ziet er simpel maar lekker uitquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak geen quiche
Deze is het, maar dan geen tomaat en een beetje nootmuskaat https://www.eefkooktzo.nl(...)iatella-alla-romana/
Drew Barrymore?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Ze leggen het hier iets anders uit, je klutst het ei in het hete water, in de soep zodat je ei gaar wordt en er stukjes ei ontstaan.quote:
En stoofpeertjes, Amaretto danquote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh jaKlinkt als een lekkere basis voor een toetje ook
Amaretto en rum zijn beide heerlijke toevoegingen aan glühwein ook
WTF. Voor mij graag een hoorntje met een bolletje stracciatella.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Stracciatella is trouwens ook kaas, dat wist ik niet
[..]
Dat doe ik ook altijd met tomatensoep, omdat ik er geen vermicelli in doe doe ik er een geklutst eitje in en roer dat zachtjes door de soep.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze leggen het hier iets anders uit, je klutst het ei in het hete water, in de soep zodat je ei gaar wordt en er stukjes ei ontstaan.
Een beetje met een vork roeren gaat te langzaam
Onder de 40 heb je nog niet genoeg ervaring om het over eten te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stoofpeertjes, Amaretto dan![]()
Hoe komt het toch dat het hier constant over eten gaat?
Dat komt doordat wij CUL-SC geannexeerd hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stoofpeertjes, Amaretto dan![]()
Hoe komt het toch dat het hier constant over eten gaat?
Goed argumentquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder de 40 heb je nog niet genoeg ervaring om het over eten te hebben.
punt voor jou, je kan zo meedoen met de FOK movie triviaquote:
Deze gevonden, maar is geen chocoladepastaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat was haar naam ja, maar kan het alsnog niet vinden. Misschien toch een andere vrouw.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is dat toch met jullie? Waarom al dat gepraat over eten? Is het omdat het bijna etenstijd is?
* SolidasRock honger en trek krijgt in iets vreselijk ongezonds
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Die had ik ook gevonden maar issum nie. Ik vermoed toch een andere actrice maar welke dan? Ik geef het op hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze gevonden, maar is geen chocoladepasta
Dat al het zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat komt doordat wij CUL-SC geannexeerd hebben.
Daar is ze toch zo'n beetje bekend mee geworden?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
punt voor jou, je kan zo meedoen met de FOK movie trivia
Ik ken wel scenes met chocoladepasta en die zijn wel 40+,maar niet geschikt in een situatie waarin er ook kinderen mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat was haar naam ja, maar kan het alsnog niet vinden. Misschien toch een andere vrouw.
Mwoah, ze kunnen iig daar adviseren welk bier goed smaakt bij de mislukte quiche die ze italiaanse soep noemen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat al het zijn
Moeten we al users terughalen?
Geen idee hoe je hier een gifje plaatstquote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/gif-mak(...)if-maker-entrypoints
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ze kunnen iig daar adviseren welk bier goed smaakt bij de mislukte quiche die ze italiaanse soep noemen.
Tussen [img] [/img]quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier een gifje plaatst
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had gekund maar nee, issum nie.
quote:
Leuke serie trouwens, santa clarita dietquote:
moet je je indenken dat je je delicate italiaanse soep nog even drie uur aan het 'nakauwen' bent.quote:
Dat klinkt nog beter jaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Straks een week vrij, ik hou het nog wel ff vol
Ook nie. Ze riep dat ze gedumpt werd omdat ze dik en lelijk zou zijn (terwijl ze knap en slank was).quote:
Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Week vrij tussen kerst en oud/nieuw
De voorman kwam gisteren ook even langs dat we de eerste week van januari vrij zouden hebben,waarop ik moest uitleggen dat ik me niet iets van beter had gemeld oid.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Week vrij tussen kerst en oud/nieuw
T was een bijzonder jaar jaquote:
Ik las van je verschil in lengte van je benen. Mijn broer heeft jaren getobt met rugpijn/zijn heupen voordat ze er achter kwamen. Het was 'maar' 2 cm. Geen idee of dat bij jou al onderzocht isquote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De voorman kwam gisteren ook even langs dat we de eerste week van januari vrij zouden hebben,waarop ik moest uitleggen dat ik me niet iets van beter had gemeld oid.
Dat is het enige wat de orthopeed vastgesteld heeft,dat mijn linkerbeen zeker een centimeter korter is dan mn rechter, vandaar ws ook de reden van de MRI.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik las van je verschil in lengte van je benen. Mijn broer heeft jaren getobt met rugpijn/zijn heupen voordat ze er achter kwamen. Het was 'maar' 2 cm. Geen idee of dat bij jou al onderzocht is
Tamme is zonder RW en ZS?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En wat een bergen met eten. Hier tamme zuurkool stamppot.
Ik met tartaar/ SF met Duitse braadworsten.
Zuurkool stamppot altijd lekker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En wat een bergen met eten. Hier tamme zuurkool stamppot.
Ik met tartaar/ SF met Duitse braadworsten.
Misschien komt (een deel van) je pijn daar vandaan. Sterkte.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het enige wat de orthopeed vastgesteld heeft,dat mijn linkerbeen zeker een centimeter korter is dan mn rechter, vandaar ws ook de reden van de MRI.
Het was me het jaar wel ja.quote:
quote:
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een bijzonder jaar ja
En heb je nog plannen? Of vooral relaxen?
Zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was me het jaar wel ja.
Je erkent het tenminste, de laatste keer dat iemand me aansprak terwijl ik ZS in mn mandje had(zeker 35+), wist ze niet eens meer dat het verkocht werd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik kook spek wel mee, maar ik lust het niet. Dus alles bij opa. Normaal rookworst (ook voor opaNijn) nu Duitse braadworst.
Prima tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).
Moet je later naar bed gaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
Ach, dan ga je daar eens op oefenenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
En dan netjes om half 7 weer op?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan netjes om half 7 weer op?
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..
Prima toch,quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch,
en herkenbaar wel, ik kom meestal ook rond de 5,5 a 6 uur uit.
Vorig weekend 1 keer 8 uur, was meteen schrikken
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik slaap de laatste tijd wel 8 uur of meer per nacht, wat enigszins onwerkelijk voelt na bijna anderhalf jaar gemiddeld zo'n 4 uur te hebben geslapen in een nacht
De mens blijft raar soms jaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.
Rare wezens idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
[..]
De mens blijft raar soms ja
Ik ben nog jong, yaayyquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
Oei! Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, yaayy![]()
Maar heb serieus heel lang een slaapprobleem gehad door stress, 's nachts wakker worden met huilbuilen/woede-uitbarstingen, etc. Momenteel is het al een tijdje weer echt onder controle door mijn sleepmedicatie
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
Ik heb chipito’s.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
O paar dingen waar ik bij ben geweestquote:Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere reden(welke weet ik ook niet) heb ik deze op de achtergrond aan.
Mijn vader het het gekocht, en die lust allesquote:Op donderdag 16 december 2021 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?
Smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Kreeg bovenop mijn eindejaarsuitkering ook nog een bonus van ¤200’-. Ik kan een extra kerstpakket kopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een kerstpakket, maar die valt niet echt mee.
Ik weet niet.quote:
Misschien bij een lokale slager.. Tis tenslotte wel het wildseizoenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
In de jaren 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
Daar komen wel meer rare dingen voorquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O handig, je schijnt ze ook alleen te kunnen lokken met een echte andara kristalquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O ja mooie filmquote:
Het was een gok op de fok trivia over chocoladequote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja mooie film![]()
Heb er eens een recept uit gemaakt, kip met chocola
Heb geheel toevallig die film laatst nog op Netflix gezienquote:
En met hartje piquote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een gok op de fok trivia over chocolade
Ik doe dat als het past bij mijn commentquote:
Ja jou smaak toch.quote:
Ik heb geen smaak ik luister die kut shit nietquote:
Doorgaans ben ik niet zo van December als maand van iets, voornamelijk om dat dat de producten zijn die ze na februari niet meer aan de straatstenen kwijkt kunnen.quote:
PI is een statement voor je berichtquote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak ik luister die kut shit niet
Ja tochquote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Luister al de hele week naar de top 4000 leuk!!
Ja! Goeie liedjes, ook slechte hoor... en een beetje trippen down memory lanequote:
Dank jequote:
Neem het op het is elk jaar de zelfde shit. Ik luister liever naar mijn shitquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Goeie liedjes, ook slechte hoor... en een beetje trippen down memory lane
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem het op het is elk jaar de zelfde shit. Ik luister liever naar mijn shit
Het meeste wil ik niet horenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...
Maar gelukkig word je niet gedwongen en kun jij lekker naar je eigen shit luisteren
Eens, ik vind het toch elk jaar wel leuk om te volgen, vooral met andere mensen erbijquote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...
Maar gelukkig word je niet gedwongen en kun jij lekker naar je eigen shit luisteren
Welke andere mensen?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens, ik vind het toch elk jaar wel leuk om te volgen, vooral met andere mensen erbij
Niet alles is even goed. Logisch ookquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Goeie liedjes, ook slechte hoor... en een beetje trippen down memory lane
Ja zoals Music was my first lovequote:Op donderdag 16 december 2021 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet alles is even goed. Logisch ook
Nee dat hoeft niet eensquote:Op donderdag 16 december 2021 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het in je dagboekje geschreven
Okquote:
Nee de gnocchi van gister staat op te warmenquote:
Blijft mooi!quote:
ESF, het topic in MUZ vind ik vaak te hard gaanquote:
Alvast eetsmakelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gnocchi van gister staat op te warmen
Kut nummerquote:
Top! Ik vind hem mooi.quote:
Ben blij dat er geen andere meer volgenquote:
quote:
Niet aardigquote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen andere meer volgen
Dank je welquote:
Nee die geknutselde troep wil ik niet meerquote:Op donderdag 16 december 2021 19:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet aardig![]()
Maar goed, het was een nummer wat hij nooit heeft overtroffen.
Ja die is fijnquote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokkerquote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Uhm ik praat voor mijzelf .quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokker
Hou die kut muziek dan ook voor jezelfquote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Uhm ik praat voor mijzelf .
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou die kut muziek dan ook voor jezelf
Post het dan niet. Het is jouw smaak he?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goed
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te lezen meerdere hun smaakquote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Post het dan niet. Het is jouw smaak he?
Op een openbaar forum mag iedereen gewoon muziekclipjes delen. Of je op play wil drukken is aan jouquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jééquote:Op donderdag 16 december 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een openbaar forum mag iedereen gewoon muziekclipjes delen. Of je op play wil drukken is aan jou
Deze is ook heerlijk met hoog volume.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Ja tot aan kerst is er volgens mij iedere dag een middag en avondsessie. Laatste twee potjes zijn leuk vanavond. Meulenkamp tegen Lisa Ashton en Anderson - Lewis.quote:
Misschien neem ik een kijkjequote:Op donderdag 16 december 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot aan kerst is er volgens mij iedere dag een middag en avondsessie. Laatste twee potjes zijn leuk vanavond. Meulenkamp tegen Lisa Ashton en Anderson - Lewis.
Darten of Expeditie Robinson. Of allebeiquote:
op een 2e scherm kan dat iddquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Darten of Expeditie Robinson. Of allebei
Je weet ze wel uit te kiezenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Laptop en tvquote:
Die is best leuk. Ook eens gezien.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet ze wel uit te kiezen
Heb nu 'The roast of Charlie Sheen' opstaan.
ER dan maar. Tot nu toe keek ik alleen zondag maar dat gaat hem niet meer worden wil ik het nog volgenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja nu gaat het wel een beetje door elkaar lopen allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
ER dan maar. Tot nu toe keek ik alleen zondag maar dat gaat hem niet meer worden wil ik het nog volgen
Hij heeft in toch best een aantal heel goede films gespeeld.quote:
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekendquote:Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja nu gaat het wel een beetje door elkaar lopen allemaal.
Die zitten toch weken op een eiland?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekend
Aanstaande zondag is de finale al zie ik nuquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nu nooit lang meer duren, de helft van de finalisten is bekend
Beetje als een RLS ? Dat kan prima dan was het rapper over want ik geloof dat het in totaal een week of 5/6 duurt op dat eilandquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten toch weken op een eiland?
Moet jij eens afwachten hoe lang het duurt als ze echt iedere minuut gaan uitzenden
Ah kijkquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is de finale al zie ik nu
Soort Hunger Games van maken. Dan ga ik ook wel kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje als een RLS ? Dat kan prima dan was het rapper over want ik geloof dat het in totaal een week of 5/6 duurt op dat eiland
Ja dat is zo'n heerlijke film. Wel een goede voor in de kerstvakantie ookquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft in toch best een aantal heel goede films gespeeld.
Met Ferris Buellers Day Off zelfs in 1, wat mij betreft, klassieker
Van de Mac?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
Ik krijg zin in hamburgers nu met al die reclame
Nee die zijn niet te vretenquote:
OK... ik dachr alquote:Op donderdag 16 december 2021 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zijn niet te vreten![]()
Er stonden een paar lekker uitziende tussen een berg eten
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
Ik krijg zin in hamburgers nu met al die reclame
Nee dat sla ik ook niet afquote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.
"Het enige wat ik afsla zijn vliegen", placht een oud-zakenrelatie van ons te zeggen. Dat was steevast zijn antwoord als hem een drankje werd aangeboden.quote:
Kate Walsh andersquote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.
Topwijf, as you can see.quote:
Zie haar nu voorbij komen in de Roastquote:
Ahh, wat leuk. Dank je. Had vandaag niet gekeken.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef engine het volgende:
@:oma-nijn nieuw filmpje!Als je even de ondertiteling aanzet zie je ook de uitleg van Burgers Zoo erbij.
Kerst zeekoetje op komst hoop ik![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, wat leuk. Dank je. Had vandaag niet gekeken.
Kerstpakket al open?
Fijn dat je alles wel lekker vindtquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn aanrecht is nu een gigantische borrelplank. En verrassend genoeg vind ik ook nog bijna alles lekker
Even denken...een soort worst, olijven, 3 soorten kazen, zoute dingetjes, zoete dingetjes, fles wijn, biertjes, augurken, uitjes, ..... nog heel wat potjes met dingen...ik ga dat nooit op krijgen![]()
Neem wel wat mee naar m'n ouders met kerst.
Het hoeft ook niet in 1 dag opquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn aanrecht is nu een gigantische borrelplank. En verrassend genoeg vind ik ook nog bijna alles lekker
Even denken...een soort worst, olijven, 3 soorten kazen, zoute dingetjes, zoete dingetjes, fles wijn, biertjes, augurken, uitjes, ..... nog heel wat potjes met dingen...ik ga dat nooit op krijgen![]()
Geniet er vanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokker
Het scheelt dat het meeste eerst even in de koelkast moet voordat het lekker is. Anders had ik nu alles al open gehadquote:
Ken je Zivkovic nog?quote:
Mooi pakket, geniet er vanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
lauw bier is idd niet lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het scheelt dat het meeste eerst even in de koelkast moet voordat het lekker is. Anders had ik nu alles al open gehad
Is toch buitenspelquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je Zivkovic nog?
Hij kan het nog steeds niet
Zie filmpje
https://www.voetbalprimeu(...)t-jaar-in-servi.html
Dat wist ie nog niet toen hij schootquote:
Heb de laatste dagen veel ballen op de paal langs zien komenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wist ie nog niet toen hij schoot
Pijnlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de laatste dagen veel ballen op de paal langs zien komen
nicequote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
DIt is wat voor Koen
https://man-man.nl/0-rum-room-amsterdam-geopend-bacardi/
Trusten!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
Zo maar eens naar bed.
Het is gelukkig bijna weekend.
Koenedingetje!quote:
extreem druk en chaotisch, systeemproblemen, hacks, etc etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koenedingetje!![]()
Hoe was jouw dag?
Oh jee, dan snap ik dat je even ontspanning wil met onsquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
extreem druk en chaotisch, systeemproblemen, hacks, etc etc.
Just another day @ the office
Morgen thuiswerken en daarna naar een maat in het Brabantse
Sterkte alvastquote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, dan snap ik dat je even ontspanning wil met ons![]()
Wel leuk dat je naar een maat gaat![]()
Hier wordt het morgen werken en overmorgen ook werken. Ik sta beide dagen op uitslagen verwerken en dat is een rotklusje waarbij ik de hele 8-urige dag lang uur op 3 knopjes op mijn pc moet drukken, maar wel altijd HEEL goed moet opletten dat alles in het juiste dossier komt te staan, want anders is er een datalek. Ik ben overmorgenavond vast enorm gesloopt...
De mijne zal nog niet langs komen ....quote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het morgen werken en overmorgen ook werken. Ik sta beide dagen op uitslagen verwerken en dat is een rotklusje waarbij ik de hele 8-urige dag lang uur op 3 knopjes op mijn pc moet drukken, maar wel altijd HEEL goed moet opletten dat alles in het juiste dossier komt te staan, want anders is er een datalek. Ik ben overmorgenavond vast enorm gesloopt...
Thanksquote:
Als ie negatief is en je niet in regio Utrecht woont, zie ik hem sowieso nietquote:Op donderdag 16 december 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne zal nog niet langs komen ....
En nog steeds geen karaoke meetquote:Op donderdag 16 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
Nog een nieuw zangformat programma ....
Interessant werkquote:Op donderdag 16 december 2021 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksKomt vast wel goed, maar twee dagen van dat geestdodende werk waarbij ik wél continu moet opletten gaat veel vergen
Ik deed altijd bron- en contactonderzoek voor het coronateam van de GGD, maar omdat het aantal besmettingen zo hoog ligt, zijn de teams wat door elkaar geschoven en doen we ook telefonisch niet meer zoveel.
De tijd dat er nog echt een onderzoek was qua werkervaring wel mooi; wat een geweldige gesprekken had ik somsEn ook bijzonder om zoveel mogelijk mensen te helpen en te spreken
Heb je een favoriet karaoke nummer?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nog steeds geen karaoke meet![]()
Dit kan niet
Ah gaat het per regio ....quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ie negatief is en je niet in regio Utrecht woont, zie ik hem sowieso niet
Ja, dat was wel echt het mooiste aan het werk altijdquote:Op donderdag 16 december 2021 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Interessant werkZeker die telefoon gesprekken denk ik ja.
Het laatste nummer dat ik bij een karaoke heb gezongen is 'Hopelessly Devoted To You' uit Greasequote:Op donderdag 16 december 2021 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je een favoriet karaoke nummer?
Helaaschquote:
Welk ESF nummer heb je dan in gedachte ?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het laatste nummer dat ik bij een karaoke heb gezongen is 'Hopelessly Devoted To You' uit Grease![]()
Maar ik wil ook nog graag een keer een ESF nummer doen
Hallo chufi, je spreekt met Jobi.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HelaaschIk had je graag aan de telefoon gekregen
Ik ben nog niet positief geweestquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HelaaschIk had je graag aan de telefoon gekregen
Hi Jobi... Mijn favoriete ESF nummer is "Eres tu"quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hallo chufi, je spreekt met Jobi.
Arcade?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het laatste nummer dat ik bij een karaoke heb gezongen is 'Hopelessly Devoted To You' uit Grease![]()
Maar ik wil ook nog graag een keer een ESF nummer doen
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hi Jobi... Mijn favoriete ESF nummer is "Eres tu"
Dus komende avonden een vermoeide Jobi onlinequote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |