Nee die zijn niet te vretenquote:
OK... ik dachr alquote:Op donderdag 16 december 2021 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zijn niet te vreten![]()
Er stonden een paar lekker uitziende tussen een berg eten
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
Ik krijg zin in hamburgers nu met al die reclame
Nee dat sla ik ook niet afquote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.
"Het enige wat ik afsla zijn vliegen", placht een oud-zakenrelatie van ons te zeggen. Dat was steevast zijn antwoord als hem een drankje werd aangeboden.quote:
Kate Walsh andersquote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een leuke Hamburgse is ook niet mis.
Topwijf, as you can see.quote:
Zie haar nu voorbij komen in de Roastquote:
Ahh, wat leuk. Dank je. Had vandaag niet gekeken.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef engine het volgende:
@:oma-nijn nieuw filmpje!Als je even de ondertiteling aanzet zie je ook de uitleg van Burgers Zoo erbij.
Kerst zeekoetje op komst hoop ik![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, wat leuk. Dank je. Had vandaag niet gekeken.
Kerstpakket al open?
Fijn dat je alles wel lekker vindtquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn aanrecht is nu een gigantische borrelplank. En verrassend genoeg vind ik ook nog bijna alles lekker
Even denken...een soort worst, olijven, 3 soorten kazen, zoute dingetjes, zoete dingetjes, fles wijn, biertjes, augurken, uitjes, ..... nog heel wat potjes met dingen...ik ga dat nooit op krijgen![]()
Neem wel wat mee naar m'n ouders met kerst.
Het hoeft ook niet in 1 dag opquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mijn aanrecht is nu een gigantische borrelplank. En verrassend genoeg vind ik ook nog bijna alles lekker
Even denken...een soort worst, olijven, 3 soorten kazen, zoute dingetjes, zoete dingetjes, fles wijn, biertjes, augurken, uitjes, ..... nog heel wat potjes met dingen...ik ga dat nooit op krijgen![]()
Geniet er vanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokker
Het scheelt dat het meeste eerst even in de koelkast moet voordat het lekker is. Anders had ik nu alles al open gehadquote:
Ken je Zivkovic nog?quote:
Mooi pakket, geniet er vanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
lauw bier is idd niet lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het scheelt dat het meeste eerst even in de koelkast moet voordat het lekker is. Anders had ik nu alles al open gehad
Is toch buitenspelquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je Zivkovic nog?
Hij kan het nog steeds niet
Zie filmpje
https://www.voetbalprimeu(...)t-jaar-in-servi.html
Dat wist ie nog niet toen hij schootquote:
Heb de laatste dagen veel ballen op de paal langs zien komenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wist ie nog niet toen hij schoot
Pijnlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de laatste dagen veel ballen op de paal langs zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |