Onder de 40 heb je nog niet genoeg ervaring om het over eten te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stoofpeertjes, Amaretto dan![]()
Hoe komt het toch dat het hier constant over eten gaat?
Dat komt doordat wij CUL-SC geannexeerd hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stoofpeertjes, Amaretto dan![]()
Hoe komt het toch dat het hier constant over eten gaat?
Goed argumentquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder de 40 heb je nog niet genoeg ervaring om het over eten te hebben.
punt voor jou, je kan zo meedoen met de FOK movie triviaquote:
Deze gevonden, maar is geen chocoladepastaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat was haar naam ja, maar kan het alsnog niet vinden. Misschien toch een andere vrouw.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is dat toch met jullie? Waarom al dat gepraat over eten? Is het omdat het bijna etenstijd is?
* SolidasRock honger en trek krijgt in iets vreselijk ongezonds
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Die had ik ook gevonden maar issum nie. Ik vermoed toch een andere actrice maar welke dan? Ik geef het op hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze gevonden, maar is geen chocoladepasta
Dat al het zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat komt doordat wij CUL-SC geannexeerd hebben.
Daar is ze toch zo'n beetje bekend mee geworden?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
punt voor jou, je kan zo meedoen met de FOK movie trivia
Ik ken wel scenes met chocoladepasta en die zijn wel 40+,maar niet geschikt in een situatie waarin er ook kinderen mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat was haar naam ja, maar kan het alsnog niet vinden. Misschien toch een andere vrouw.
Mwoah, ze kunnen iig daar adviseren welk bier goed smaakt bij de mislukte quiche die ze italiaanse soep noemen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat al het zijn
Moeten we al users terughalen?
Geen idee hoe je hier een gifje plaatstquote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/gif-mak(...)if-maker-entrypoints
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ze kunnen iig daar adviseren welk bier goed smaakt bij de mislukte quiche die ze italiaanse soep noemen.
Tussen [img] [/img]quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier een gifje plaatst
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had gekund maar nee, issum nie.
quote:
Leuke serie trouwens, santa clarita dietquote:
moet je je indenken dat je je delicate italiaanse soep nog even drie uur aan het 'nakauwen' bent.quote:
Dat klinkt nog beter jaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Straks een week vrij, ik hou het nog wel ff vol
Ook nie. Ze riep dat ze gedumpt werd omdat ze dik en lelijk zou zijn (terwijl ze knap en slank was).quote:
Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Week vrij tussen kerst en oud/nieuw
De voorman kwam gisteren ook even langs dat we de eerste week van januari vrij zouden hebben,waarop ik moest uitleggen dat ik me niet iets van beter had gemeld oid.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Week vrij tussen kerst en oud/nieuw
T was een bijzonder jaar jaquote:
Ik las van je verschil in lengte van je benen. Mijn broer heeft jaren getobt met rugpijn/zijn heupen voordat ze er achter kwamen. Het was 'maar' 2 cm. Geen idee of dat bij jou al onderzocht isquote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De voorman kwam gisteren ook even langs dat we de eerste week van januari vrij zouden hebben,waarop ik moest uitleggen dat ik me niet iets van beter had gemeld oid.
Dat is het enige wat de orthopeed vastgesteld heeft,dat mijn linkerbeen zeker een centimeter korter is dan mn rechter, vandaar ws ook de reden van de MRI.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik las van je verschil in lengte van je benen. Mijn broer heeft jaren getobt met rugpijn/zijn heupen voordat ze er achter kwamen. Het was 'maar' 2 cm. Geen idee of dat bij jou al onderzocht is
Tamme is zonder RW en ZS?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En wat een bergen met eten. Hier tamme zuurkool stamppot.
Ik met tartaar/ SF met Duitse braadworsten.
Zuurkool stamppot altijd lekker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En wat een bergen met eten. Hier tamme zuurkool stamppot.
Ik met tartaar/ SF met Duitse braadworsten.
Misschien komt (een deel van) je pijn daar vandaan. Sterkte.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het enige wat de orthopeed vastgesteld heeft,dat mijn linkerbeen zeker een centimeter korter is dan mn rechter, vandaar ws ook de reden van de MRI.
Het was me het jaar wel ja.quote:
quote:
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een bijzonder jaar ja
En heb je nog plannen? Of vooral relaxen?
Zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was me het jaar wel ja.
Je erkent het tenminste, de laatste keer dat iemand me aansprak terwijl ik ZS in mn mandje had(zeker 35+), wist ze niet eens meer dat het verkocht werd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik kook spek wel mee, maar ik lust het niet. Dus alles bij opa. Normaal rookworst (ook voor opaNijn) nu Duitse braadworst.
Prima tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).
Moet je later naar bed gaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
Ach, dan ga je daar eens op oefenenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
En dan netjes om half 7 weer op?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan netjes om half 7 weer op?
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..
Prima toch,quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch,
en herkenbaar wel, ik kom meestal ook rond de 5,5 a 6 uur uit.
Vorig weekend 1 keer 8 uur, was meteen schrikken
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik slaap de laatste tijd wel 8 uur of meer per nacht, wat enigszins onwerkelijk voelt na bijna anderhalf jaar gemiddeld zo'n 4 uur te hebben geslapen in een nacht
De mens blijft raar soms jaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.
Rare wezens idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
[..]
De mens blijft raar soms ja
Ik ben nog jong, yaayyquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
Oei! Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, yaayy![]()
Maar heb serieus heel lang een slaapprobleem gehad door stress, 's nachts wakker worden met huilbuilen/woede-uitbarstingen, etc. Momenteel is het al een tijdje weer echt onder controle door mijn sleepmedicatie
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
Ik heb chipito’s.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |