Hebben jullie niet zo'n Marqt in de buurt ? Of is dat heel typisch amsterdamsquote:Op donderdag 16 december 2021 16:40 schreef drakin het volgende:
Ik durf niet naar de winkel met hun kerstmuziekWil nou na 3 jaar Whamhalla het een keertje overleven.
Maar die tony hebben ze niet bij de muziekloze winkel
Dat is Italiaans voor stukjes.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n Marqt in de buurt ? Of is dat heel typisch amsterdams![]()
In ieder geval veel Tony's en geen muziek daar
Ik had vandaag een Tony Chocolonely voor tijdens het film kijken met een smaak die tussen melk en puur in zat; die vond ik wel lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er voorradig is. Wissel wel af want vind zowel wit als melk als puur lekker
Solid had het over Danone Stracciatella, dan ga ik er wel van uit dat het chocola isquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Italiaans voor stukjes.
Hoeft dus geen chocola te zijn
Ik maak wel eens stracciatella soep
Dat maak je er van alsje quiche mislukt is zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Italiaans voor stukjes.
Hoeft dus geen chocola te zijn
Ik maak wel eens stracciatella soep
Bij die denk ik het ook wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solid had het over Danone Stracciatella, dan ga ik er wel van uit dat het chocola is
quote:Stracciatella
Is de binnenkant van burrata jouw favoriete onderdeel? Kijk niet verder en koop vanaf nu alleen nog maar stracciatella (niet te verwarren met het ijs met de gelijknamige naam!). Deze kaas bestaat uit stukjes/stripjes mozzarella en verse room. Een goede stracciatella smaakt fris en licht zuur en heeft zo’n mooie smaak, dat ie zelfs zonder kruiden lekker is. Eventueel in combinatie met een eenvoudige groene salade, een simpele pasta of ook goddelijk: op een zelfgemaakte pizza. Helaas is deze kaas een stuk moeilijker te vinden, maar bij de groothandel of Italiaanse delicatessenwinkel heb je de grootste kans.
^-quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij die denk ik het ook wel.
Geen stukjes ei en nootmuskaat in de danone
Die heb je met Pasen ook, met ietwat advocaatsmaakquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik wel vies vind, zijn die kerststollen met zo'n drank-achtig laagje eromheen
Ik maak geen quichequote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maak je er van alsje quiche mislukt is zeker.
Ja... Altijd weer even goed checken of het wel de "gewone" versie is met gewoon normaal poedersuiker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb je met Pasen ook, met ietwat advocaatsmaak
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik wel vies vind, zijn die kerststollen met zo'n drank-achtig laagje eromheen
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak geen quiche
Deze is het, maar dan geen tomaat en een beetje nootmuskaat https://www.eefkooktzo.nl(...)iatella-alla-romana/
Een in Amaretto gevallen kerststol lijkt me dan wel weer heel lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.
Oh lag het daaraan al die tijd?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je op kerstavond gewoon niet zo dronken zijn dat je wiijn er over gooit.
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed beheersen.......als het moet
Boh jaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een in Amaretto gevallen kerststol lijkt me dan wel weer heel lekker
Dat ziet er simpel maar lekker uitquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak geen quiche
Deze is het, maar dan geen tomaat en een beetje nootmuskaat https://www.eefkooktzo.nl(...)iatella-alla-romana/
Drew Barrymore?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Ze leggen het hier iets anders uit, je klutst het ei in het hete water, in de soep zodat je ei gaar wordt en er stukjes ei ontstaan.quote:
En stoofpeertjes, Amaretto danquote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh jaKlinkt als een lekkere basis voor een toetje ook
Amaretto en rum zijn beide heerlijke toevoegingen aan glühwein ook
WTF. Voor mij graag een hoorntje met een bolletje stracciatella.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Stracciatella is trouwens ook kaas, dat wist ik niet
[..]
Dat doe ik ook altijd met tomatensoep, omdat ik er geen vermicelli in doe doe ik er een geklutst eitje in en roer dat zachtjes door de soep.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze leggen het hier iets anders uit, je klutst het ei in het hete water, in de soep zodat je ei gaar wordt en er stukjes ei ontstaan.
Een beetje met een vork roeren gaat te langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |