Het was me het jaar wel ja.quote:
quote:
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een bijzonder jaar ja
En heb je nog plannen? Of vooral relaxen?
Zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was me het jaar wel ja.
Je erkent het tenminste, de laatste keer dat iemand me aansprak terwijl ik ZS in mn mandje had(zeker 35+), wist ze niet eens meer dat het verkocht werd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik kook spek wel mee, maar ik lust het niet. Dus alles bij opa. Normaal rookworst (ook voor opaNijn) nu Duitse braadworst.
Prima tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen relaxen gaat toch niet lukken. Wat klussen in huis (vooral opruimen).
Moet je later naar bed gaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
Ach, dan ga je daar eens op oefenenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga uitslapen, maar dat lukt al jaren niet meer
En dan netjes om half 7 weer op?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan lig ik echt pas om 2 uur ofzo.
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan netjes om half 7 weer op?
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een reden wilt hebbem om uit te slapen..
Prima toch,quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik slaap meestal een uurtje of 5/6.
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch,
en herkenbaar wel, ik kom meestal ook rond de 5,5 a 6 uur uit.
Vorig weekend 1 keer 8 uur, was meteen schrikken
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig tochquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik slaap de laatste tijd wel 8 uur of meer per nacht, wat enigszins onwerkelijk voelt na bijna anderhalf jaar gemiddeld zo'n 4 uur te hebben geslapen in een nacht
De mens blijft raar soms jaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal als ik veel langer slaap, ben ik veel vermoeider. Heel vreemd.
Rare wezens idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
[..]
De mens blijft raar soms ja
Ik ben nog jong, yaayyquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong en hebt nog zoveel slaap nodig toch
Oei! Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, yaayy![]()
Maar heb serieus heel lang een slaapprobleem gehad door stress, 's nachts wakker worden met huilbuilen/woede-uitbarstingen, etc. Momenteel is het al een tijdje weer echt onder controle door mijn sleepmedicatie
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
Ik heb chipito’s.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu borrelnoten, terwijl ik ze niet eens zo lekker vind. Maar heb zin in iets te knabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |