Hij heeft al een poesquote:Op donderdag 16 december 2021 15:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een paar barbie poppen, dat leert hij iig hoe de ideale vrouw niet werkt.
aleen molletjes en profennetjes, maar het lijkt me ook raar om zware pijnstillers voorgescheven te krijgen als men niet weet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je geen goede pijnstilling dan?
Het lijkt mij heel normaal als je zoveel pijn hebt je iets anders voorgeschreven krijgt. Je kan het altijd voorleggen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aleen molletjes en profennetjes, maar het lijkt me ook raar om zware pijnstillers voorgescheven te krijgen als men niet weet wat er aan de hand is.
Hij heeft ook een katerquote:Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het via heel veelwegen interpeteren idd.
Ik ga doorgaans heel erg snel door mn pijngrens heen vanwege hyperactiviteit, ik heb ook al eerder prikken in mn heup gehad omdat men dacht dat het om een slijmbeurs ging, heeft ook niet geholpen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel normaal als je zoveel pijn hebt je iets anders voorgeschreven krijgt. Je kan het altijd voorleggen.
Vragen kan nooit kwaad Nee heb je ja kan je krijgen.
Dat is ook weer waar, je gaat dan te snel dingen doen die niet goed zijn voor de klachtquote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga doorgaans heel erg snel door mn pijngrens heen vanwege hyperactiviteit, ik heb ook al eerder prikken in mn heup gehad omdat men dacht dat het om een slijmbeurs ging, heeft ook niet geholpen.
Daarbij zit ik ook niet echt te wachten om nog meer pijnverlichting, zodat ik bepaalde dingen kan doen die ik onder deze omstandigheden gewoon niet moet doen, ondanks de kerstdagen oid.
Sterkte ParoDiUzZ!!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga doorgaans heel erg snel door mn pijngrens heen vanwege hyperactiviteit, ik heb ook al eerder prikken in mn heup gehad omdat men dacht dat het om een slijmbeurs ging, heeft ook niet geholpen.
Daarbij zit ik ook niet echt te wachten om nog meer pijnverlichting, zodat ik bepaalde dingen kan doen die ik onder deze omstandigheden gewoon niet moet doen, ondanks de kerstdagen oid.
Heb je nog gevraagd om te kijken naar wat ik je meegaf?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klinkt echt heel naar, sterktequote:Op donderdag 16 december 2021 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Problemen met mn linkerheup, heb het 2 topics geleden volgensmij alopgesomd, maar het komt erop neer dat ik zelfs met pijnstillers niet normaal kan functioneren.
Tussen een boosterprik en een coronabesmetting moet en drie maanden zitten volgens mij (dit hoor ik te weten wat ik werk bij de GGDquote:Op donderdag 16 december 2021 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook nergens last van, was daar ook niet bang voor . Zij hoeft wss geen booster omdat ze de vorige maand corona heeft gehad. maar hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet
Kreeg ik de kans niet toe, niet alleen omdat hij gewoon een intake aan het doen was,maar ook omdat ikal redelijk pissig was dat hij al een halfuur vertraagd was en ik dat echt niet wilde laten merken.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog gevraagd om te kijken naar wat ik je meegaf?
Een chocoladebrief!,snel bel BLMquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
Dit lag net op mijn deurmat![]()
[ afbeelding ]
Bofkontquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker beter als een blauw enveloppequote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Maar straks is het dat en dan duurt het nog een maandquote:Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kreeg ik de kans niet toe, niet alleen omdat hij gewoon een intake aan het doen was,maar ook omdat ikal redelijk pissig was dat hij al een halfuur vertraagd was en ik dat echt niet wilde laten merken.
Ik kom eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de geheime bewonderaarster?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ‘werkgever’.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is de geheime bewonderaarster?
Ja ik weetquote:Op donderdag 16 december 2021 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar straks is het dat en dan duurt het nog een maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |