O paar dingen waar ik bij ben geweestquote:Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere reden(welke weet ik ook niet) heb ik deze op de achtergrond aan.
Mijn vader het het gekocht, en die lust allesquote:Op donderdag 16 december 2021 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?
Smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Kreeg bovenop mijn eindejaarsuitkering ook nog een bonus van ¤200’-. Ik kan een extra kerstpakket kopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een kerstpakket, maar die valt niet echt mee.
Ik weet niet.quote:
Misschien bij een lokale slager.. Tis tenslotte wel het wildseizoenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
In de jaren 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
Daar komen wel meer rare dingen voorquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O handig, je schijnt ze ook alleen te kunnen lokken met een echte andara kristalquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O ja mooie filmquote:
Het was een gok op de fok trivia over chocoladequote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja mooie film![]()
Heb er eens een recept uit gemaakt, kip met chocola
Heb geheel toevallig die film laatst nog op Netflix gezienquote:
En met hartje piquote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een gok op de fok trivia over chocolade
Ik doe dat als het past bij mijn commentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |