O paar dingen waar ik bij ben geweestquote:Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere reden(welke weet ik ook niet) heb ik deze op de achtergrond aan.
Mijn vader het het gekocht, en die lust allesquote:Op donderdag 16 december 2021 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom koop je iets wat je niet eens zo lekker vind?
Smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Kreeg bovenop mijn eindejaarsuitkering ook nog een bonus van ¤200’-. Ik kan een extra kerstpakket kopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een kerstpakket, maar die valt niet echt mee.
Ik weet niet.quote:
Misschien bij een lokale slager.. Tis tenslotte wel het wildseizoenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
In de jaren 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb trek en het belangrijkste ingredient hebben ze niet gewoon even bij de supermarkt![]()
https://britishlibrary.ty(...)british-library.html
Daar komen wel meer rare dingen voorquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O handig, je schijnt ze ook alleen te kunnen lokken met een echte andara kristalquote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jagen 20 schenen ze in de buurt van het kralingse bos voor te komen.
[ afbeelding ]
O ja mooie filmquote:
Het was een gok op de fok trivia over chocoladequote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja mooie film![]()
Heb er eens een recept uit gemaakt, kip met chocola
Heb geheel toevallig die film laatst nog op Netflix gezienquote:
En met hartje piquote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een gok op de fok trivia over chocolade
Ik doe dat als het past bij mijn commentquote:
Ja jou smaak toch.quote:
Ik heb geen smaak ik luister die kut shit nietquote:
Doorgaans ben ik niet zo van December als maand van iets, voornamelijk om dat dat de producten zijn die ze na februari niet meer aan de straatstenen kwijkt kunnen.quote:
PI is een statement voor je berichtquote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak ik luister die kut shit niet
Ja tochquote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Luister al de hele week naar de top 4000 leuk!!
Dank jequote:
Neem het op het is elk jaar de zelfde shit. Ik luister liever naar mijn shitquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Goeie liedjes, ook slechte hoor... en een beetje trippen down memory lane
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem het op het is elk jaar de zelfde shit. Ik luister liever naar mijn shit
Het meeste wil ik niet horenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...
Maar gelukkig word je niet gedwongen en kun jij lekker naar je eigen shit luisteren
Eens, ik vind het toch elk jaar wel leuk om te volgen, vooral met andere mensen erbijquote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. Soms komt er wat vergeten shit voorbij..en ik vind het onverwachte leuk...
Maar gelukkig word je niet gedwongen en kun jij lekker naar je eigen shit luisteren
Welke andere mensen?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens, ik vind het toch elk jaar wel leuk om te volgen, vooral met andere mensen erbij
Niet alles is even goed. Logisch ookquote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Goeie liedjes, ook slechte hoor... en een beetje trippen down memory lane
Ja zoals Music was my first lovequote:Op donderdag 16 december 2021 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet alles is even goed. Logisch ook
Nee dat hoeft niet eensquote:Op donderdag 16 december 2021 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het in je dagboekje geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |