Nee de gnocchi van gister staat op te warmenquote:
Blijft mooi!quote:
ESF, het topic in MUZ vind ik vaak te hard gaanquote:
Alvast eetsmakelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gnocchi van gister staat op te warmen
Kut nummerquote:
Top! Ik vind hem mooi.quote:
Ben blij dat er geen andere meer volgenquote:
quote:
Niet aardigquote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen andere meer volgen
Dank je welquote:
Nee die geknutselde troep wil ik niet meerquote:Op donderdag 16 december 2021 19:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet aardig![]()
Maar goed, het was een nummer wat hij nooit heeft overtroffen.
Ja die is fijnquote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokkerquote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En dan volume op hoog .
Uhm ik praat voor mijzelf .quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je ik kies nog steeds mijn eigen muziek. En niet van een fokker
Hou die kut muziek dan ook voor jezelfquote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Uhm ik praat voor mijzelf .
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou die kut muziek dan ook voor jezelf
Post het dan niet. Het is jouw smaak he?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goed
Nee sjat, muziek verbroedert. En als je het niet wilt horen luister je niet. Mij ook goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te lezen meerdere hun smaakquote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Post het dan niet. Het is jouw smaak he?
Op een openbaar forum mag iedereen gewoon muziekclipjes delen. Of je op play wil drukken is aan jouquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jééquote:Op donderdag 16 december 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een openbaar forum mag iedereen gewoon muziekclipjes delen. Of je op play wil drukken is aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |