Ik zou het snel 'omsmelten'.quote:
enige speciale tony ik echt lekke vind is die citroen meringue die ze zo nu en dan rond pasen doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook
Ik kreeg een keer de Tony Chocolonely met glühwein smaak. Ik hou van glühwein en van chocola, maar de combi in zo'n reep vond ik niet zo geslaagd
Ik heb dat met alle kersenbonbonachtige dingenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook![]()
Ik kreeg een keer de Tony Chocolonely met glühwein smaak. Ik hou van glühwein en van chocola, maar de combi in zo'n reep vond ik niet zo geslaagd
Wat naar…quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar na drie kwartier in een wachtkamer zitten en 20 minuten een intake te doendoet alles pijn, had niet uitgemaakt of hij op dit of dat plekje gedrukt had,het heeft me na thuiskomst bijna twee uur gekost voordat ik de lift in kon stappen en wat eten te gaan halen.
Ja beterschap Parodiuzzquote:
Lijkt me ook niet zo geslaagd idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere smaken ook![]()
Ja. Hetzelfde met chocolade waar zout in zitquote:Op donderdag 16 december 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle kersenbonbonachtige dingen![]()
Gek op kersen, gek op chocolade maar die combi is zum kotsen
Hij weet wat je hebt en laat je zolang zitten?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar na drie kwartier in een wachtkamer zitten en 20 minuten een intake te doendoet alles pijn, had niet uitgemaakt of hij op dit of dat plekje gedrukt had,het heeft me na thuiskomst bijna twee uur gekost voordat ik de lift in kon stappen en wat eten te gaan halen.
Caramel zeezoutquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Hetzelfde met chocolade waar zout in zit
Potdomme iedereen heeft Tony repenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
TT
Ik zit net door te geven welke smaken in wil, ik heb er 4 gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ze er niet zijn voor maandag![]()
Joh, luxe hoor dat je door kan geven welke 4 smaken je erin wilt.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
TT
Ik zit net door te geven welke smaken in wil, ik heb er 4 gewonnen![]()
Nu maar hopen dat ze er niet zijn voor maandag![]()
Getsiequote:
Behalve jij?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Potdomme iedereen heeft Tony repen
Ik heb allemaal pure gekozen, makkiequote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh, luxe hoor dat je door kan geven welke 4 smaken je erin wilt.
Ik ook niet, wel 2 plaatsgenoten die miljonair geworden zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik niet hoor. Gewoon omdat ik je steun.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar Domni hoor, ik ga Tony halen!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
ga wel een kerstvoorraad inslaan.
Ik heb wel zo'n feeststol met spijs gekocht net
Eet zequote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar Domni hoor, ik ga Tony halen!
Dat is echt zo'n nieuwerwetse hypequote:
Ik heb heel veel plaatsgenoten die miljonair zijn. (ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel 2 plaatsgenoten die miljonair geworden zijn.
Welke smaken?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ze hadden dat laatst als speciale smaak bij de Danone kwarkbakkenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n nieuwerwetse hype
*oma spreekt
Ik heb net amandelen gekocht om zelf spijs te maken voor mijn eigen feeststolquote:Op donderdag 16 december 2021 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |