SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 20-12-2021 19:10:39 ]![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
It’s All Coming Back To Me Now als de hoogste van Céline is ook wel bijzonder.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Roddelpraat - Vieze media
Op 4 in Urk. Nog nooit van gehoord.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Succesvol stemclubje dus. Zonde.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef Felagund het volgende:
Op 4 in Urk. Nog nooit van gehoord.![]()
Miss Montreal met Door de wind op nummer 20. My gosh.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Close to the edge stond om 16.20 op vrijdagmiddag op 2000, eindigt uiteindelijk ruim 200 plekken hoger. Miles op 2001, komt op 1990. Kan je nagaan hoeveel er in het laatste kwartier voor de sluiting nog overhoop wordt gegooid.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Vol met succesvolle stemclubjes hoor ik alquote:Op donderdag 16 december 2021 13:41 schreef Fascination het volgende:
Miss Montreal met Door de wind op nummer 20. My gosh.![]()
![]()
Ook op 4 bij leeftijd 91+ en Rick Astley op 3. Grapjassenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef Felagund het volgende:
Ook bij 91+'ers. Dat is echt de categorie voor mensen die het stemmen niet serieus nemen hequote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef Felagund het volgende:
![]()
Alles van Adele gestegen of nieuw. Niet verrassend, maar leuk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Het zegt trouwens ook wel iets over hoe dicht het onderin nog altijd bij elkaar staat na 23 edities. Een handvol stemmen meer brengt je behoorlijk ver.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
Close to the edge stond om 16.20 op vrijdagmiddag op 2000, eindigt uiteindelijk ruim 200 plekken hoger. Miles op 2001, komt op 1990. Kan je nagaan hoeveel er in het laatste kwartier voor de sluiting nog overhoop wordt gegooid.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Zo te zien een effect van het vrouwenoverschot, bij de meeste andere gemeenten stemmen meer mannenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:44 schreef hhh38 het volgende:
In Utrecht staat Danny Vera op 1 en Pearl Jam op 2
En Miss Montreal op 9![]()
![]()
Haar allerhoogste staat voor mijn gevoel wat aan de lage kant voor zo’n populaire artiest. Blijkbaar spreiden de stemmen zich nogal.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:44 schreef Fascination het volgende:
Alles van Adele gestegen of nieuw. Niet verrassend, maar leuk.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Overlijden van Jim Steinman?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
It’s All Coming Back To Me Now als de hoogste van Céline is ook wel bijzonder.My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Sunny Afternoon van The Kinks dat volgend jaar gewoon uit de lijst gaat pleuren, Nederland is een smakeloos land.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat was wel anders toen ze met 3 nummers in de top 15 stondquote:Op donderdag 16 december 2021 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haar allerhoogste staat voor mijn gevoel wat aan de lage kant voor zo’n populaire artiest. Blijkbaar spreiden de stemmen zich nogal.![]()
![]()
Ik denk dat mensen zich daarmee nu niet kunnen identificeren. Volgend jaar de lijst in de zomer houden?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sunny Afternoon van The Kinks dat volgend jaar gewoon uit de lijst gaat pleuren, Nederland is een smakeloos land.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De enige comment ergens die ik kon vinden van Stapelgek was op Reddit, tussen honderd andere comments in r/thenetherlands https://www.reddit.com/r/thenetherlands/comments/r3bigi/u_mag_weer_stemmen_voor_de_top2000/hmk3kp8/?utm_source=reddit&utm_medium=web2x&context=3
Verder deze tweets: https://twitter.com/emma__odk/status/1465576507410202632
https://twitter.com/semazfan16/status/1466080451206991877Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Iron Maiden komt op 662 net iets te hoog binnen. Alhoewel Don't Fear the Reaper ook prima op 666 past.![]()
Beide kneiters van Daniel Lohues iets gedaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Zo, mijn site is weer bijgewerkt. Doordat de Radio2-site verbeterd is scheelt mij dat ook weer tijd
Wat statistiekjes
- Er zijn 71 65 nieuwe binnenkomers.
- Er zijn 21 27 zogenaamde re-entries.
- Als je deze twee aantallen bij elkaar optelt kom je dus tot de conclusie dat er 92 verdwenen zijn.
- Van die 92 waren er 7 die er tot nu toe elk jaar in hadden gestaan
- Dit jaar maar drie momenten waarop je twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar hoort, tov 8 voorgaande jaren.
- (The) Golden Earring(s) staat 5x in de top 10 meest grote stijgers
- Marco B. is met al zn platen gezakt (en ook nog 4x eruit).![]()
Kijk gerust rond en als je iets opmerkelijks/foutiefs vindt hoor ik het graag.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pino112 op 16-12-2021 15:34:52 ]![]()
Oh ja nog een keer Clocks erin, waren we net een beetje van die dubbele nummers af...Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Ziet er weer netjes uit!
Nog even mijn twee cent: Wild Boys, Obladi en More Than This zijn alle drie re-entries (i.p.v. nieuwe binnenkomers).![]()
![]()
Eventjes vergeten @Pino112 te taggen, oeps. 😳quote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo, mijn site is weer bijgewerkt. Doordat de Radio2-site verbeterd is scheelt mij dat ook weer tijd
Wat statistiekjes
- Er zijn 71 nieuwe binnenkomers.
- Er zijn 21 zogenaamde re-entries.
- Als je deze twee aantallen bij elkaar optelt kom je dus tot de conclusie dat er 92 verdwenen zijn.
- Dit jaar maar drie momenten waarop je twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar hoort, tov 8 voorgaande jaren.
Kijk gerust rond en als je iets opmerkelijks/foutiefs vindt hoor ik het graag.![]()
Waar komt de Clannad stijger vandaan?Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Weet niet of het daardoor komt, maar het kwam in ieder geval voorbij in de quiz.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef Cassa95 het volgende:
Waar komt de Clannad stijger vandaan?Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Dat is vaak wel een goede aanleiding, mits het in een aflevering was voor of tijdens de stemweek. Dan wil het vaak wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet niet of het daardoor komt, maar het kwam in ieder geval voorbij in de quiz.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Scherp!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ziet er weer netjes uit!
Nog even mijn twee cent: Wild Boys, Obladi en More Than This zijn alle drie re-entries (i.p.v. nieuwe binnenkomers).![]()
Weer slachtoffer van de gewijzigde spelling bij de vrienden van Radio 2. Is aangepast.![]()
De drie grootste Beatles-stijgers zaten allemaal in de Get Back-documentaire. Heeft gelukkig dus toch nog een beetje geholpen.![]()
Oh ik had Maneskin veeeel hoger verwacht!
Floor en Nightwish gestegen, toppp
Hoogte uit mijn lijstje is Disturbed“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Datzelfde geldt voor Julien Clerc, Boney M en Swedish House Mafia als Re-entryquote:Op donderdag 16 december 2021 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scherp!![]()
Weer slachtoffer van de gewijzigde spelling bij de vrienden van Radio 2. Is aangepast.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
La Bohème had er nog nooit in gestaan?!quote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Pino112 het volgende:
Wat statistiekjes
- Er zijn 71 68 nieuwe binnenkomers.
- Er zijn 21 24 zogenaamde re-entries.
Kijk gerust rond en als je iets opmerkelijks/foutiefs vindt hoor ik het graag.![]()
![]()
Killing in the name of weer gestegen. Dat nummer is binnengekomen in 2011 en is, op een jaar na, steeds gestegen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daarover gesproken, met afstand mijn favoriete Top2000 statistiek blijft nog een jaartje in stand: de plaat die zonder uitzondering alleen maar gedaald is.
https://www.nporadio2.nl/(...)ine-million-bicyclesAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Mss iets voor @Pino112, wat zijn de nummers die de meeste jaren achtereen zijn gestegen of gedaaldquote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef Bargehassus het volgende:
Killing in the name of weer gestegen. Dat nummer is binnengekomen in 2011 en is, op een jaar na, steeds gestegen.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
In dit tempo duurt dat nog 7 jaarquote:Op donderdag 16 december 2021 15:37 schreef Tussle266 het volgende:
Daarover gesproken, met afstand mijn favoriete Top2000 statistiek blijft nog een jaartje in stand: de plaat die zonder uitzondering alleen maar gedaald is.
https://www.nporadio2.nl/(...)ine-million-bicycles![]()
![]()
Ik ben die fietsen ook wel zat. 't Zijn er ook zo veel. Maar als ze blijft leven dus nog een paar jaar en dan
Edit: Oh, toch nog zo lang...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die plaat interesseert me eerlijk gezegd ook niks. Maar ik vind die statistiek echt grappig.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben die fietsen ook wel zat. 't Zijn er ook zo veel. Maar als ze blijft leven dus nog een paar jaar en dan
Edit: Oh, toch nog zo lang...All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ja, toen maakten we ons nog druk over het feit dat een nieuwe plaat, die nog in de hitlijsten stond, op nr. 23(!) binnenkwam...quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die plaat interesseert me eerlijk gezegd ook niks. Maar ik vind die statistiek echt grappig.![]()
Dat en er is een nieuwe versie uitgekomen dit jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef cafca het volgende:
Rasputin is ook wel een bijzondere herintreder. Is dat een tiktok hype ofzo?
![]()
Komt daar wel veel voorbij jaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef cafca het volgende:
Rasputin is ook wel een bijzondere herintreder. Is dat een tiktok hype ofzo?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Het nummer bereikte zelfs een hogere piek (5) in de Top 40 dan het origineel in de jaren 70 deed.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat en er is een nieuwe versie uitgekomen dit jaar.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Van alle tiktok-hypes vind ik het jammer dat de Wellerman er niet instaatSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Ik heb de fout opgemerkt. Hier staat Dua Lipa ook met Break My Heart tussen, maar alleen Levitating komt binnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 00:18 schreef Cassa95 het volgende:
Eerste versie analyse nieuwe binnenkomers:
Uit 2021:
Adele - Easy on me
Bankzitters - Stapelgek
Barbara Pravi - Voilà
Billie Eilish - Happier than Ever
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Ed Sheeran - Bad Habits
John Mayer - Last Train Home
Maneskin - Zitti e Buoni
Meau - Dat heb jij gedaan
Silk Sonic - Leave the Door Open
Suzan & Freek - Goud
Taylor Swift - All Too Well
Uit 2020 (of 2019) en nieuw op de keuzelijst:
Ava Max - Kings & Queens
Black Pumas - Colors
Chris Stapleton - Cold
Danny Vera - Hold On to Let Go
Danny Vera - Pressure Makes Diamonds
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Davina Michelle - Beat Me
Di-Rect - Wild Hearts
Dua Lipa - Break my Heart
Dua Lipa ft. DaBaby - Levitating
Ed Sheeran - Afterglow
Harry Styles - Golden
Miley Cyrus - Midnight Sky
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Snelle - Kleur
Snelle - Smoorverliefd
Suzan & Freek - Weg van jou
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Tiësto - The Business
The Weeknd - In Your Eyes
The Weeknd - Save Your Tears
Nieuw op de keuzelijst (vaak van artiesten die al scoorden of nieuwe artiesten):
André Hazes - Uit m’n bol
Beth Hart & Joe Bonamassa - I'll Take Care Of You
Billy Joel - Vienna
Celine Dion - It’s All Coming Back to Me
Charles Aznavour - La Bohème
Coldplay & Buena Vista Social Club - Clocks (Rhythms Del Mundo)
Eminem & Rihanna - Love the Way You Lie
Golden Earring - I Can't Sleep Without You (live)
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Hollies - Long Cool Woman (In a Black Dress)
Iron Maiden - Wasted Years
Lady Gaga - Born This Way
Leonard Cohen - Dance Me To the End of Love
Meat Loaf - For Crying Out Loud
One Direction - Best Song Ever
One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)
Queen - It's a Beautiful Day
Rob de Nijs - Niet voor het Laatst
Snollebollekes - Links Rechts
Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
Re-entries, vorig jaar er uit:
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Bruno Mars - Grenade (Silk Sonic effect)
Diesel - Sausolito Summernight
Focus - Sylvia
Golden Earring - Bombay
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Of Monsters and Men - Little Talks
Procol Harum - Homburg (Whiter Shade effect)
Overige re-entries:
Adele - Send My Love (to Your New Lover) (Adele bonus)
Bob Marley & the Wailers - Get Up, Stand Up ?
Boney M - Rasputin (hit dit jaar)
Bruno Mars - Locked Out of Heaven (Silk Sonic bonus)
Doe Maar - 1 Nacht Alleen (afscheid en ziekte)
Duran Duran - Wild Boys (nieuw album dit jaar?)
Golden Earring - Buddy Joe
Golden Earring - Hold Me Now
Herman Brood & Henny Vrienten - Als je wint (ziekte)
INXS - Need You Tonight (jojo)
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer (chanson bonus)
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle) (chanson bonus)
Mika - Grace Kelly (Tiktok)
Raymond van het Groenewoud -Je Veux de L'Amour (chanson bonus en Frank de Boer bonus)
Roxy Music - Jealous Guy ?
Roxy Music - More than This ?
Ryan Paris - Dolce Vita (20 jaar niet genoteerd, KPN reclame)
Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't You Worry Child (jojo)
The Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da (willekeurige Beatles-terugkeer)
Tom Jones - It’s Not Unusual (80 geworden, omgekeerde dodenbonus wellicht)
Overige nieuwen:
3Js - Hou van mij (gecoverd in Beste Zangers)
André van Duin - Als de zon schijnt (uit een reclame van MAX)
Bökkers - Kold Bloed (Beste Zangers bonus)
Britney Spears - Toxic (Britney in het nieuws bonus?)
Earth, Wind & Fire - Let's Groove (TikTok + de vrijdag voor de stemweek in 2 voor 12 (zou leuk zijn))
Golden Earring - Johnny Make Believe
Joe Buck - The Way You Take Time (Beste Zangers bonus)
Miles Davis - So What ?
Stevie Nicks - Edge of Seventeen (Mylie Cyrus bonus?)
Taylor Swift - Blank Space (Taylor-bonus)
Toploader - Dancing in the Moonlight (remake vorig jaar)
Terwijl ze dus met 4 andere platen de lijst weer verlaat
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Fascinerend hoor, zo'n lijst waar geen touw aan vast te knopen is.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Goed nieuws is in elk geval dat Child in time niet verder gezakt is!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De vluchtigheid van die nummers schokt mij.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik heb de fout opgemerkt. Hier staat Dua Lipa ook met Break My Heart tussen, maar alleen Levitating komt binnen.
Terwijl ze dus met 4 andere platen de lijst weer verlaat|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komt omdat ik erop heb gestemd dit jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef Bargehassus het volgende:
Killing in the name of weer gestegen. Dat nummer is binnengekomen in 2011 en is, op een jaar na, steeds gestegen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De binnenkomst van Rasputin van Boney M gelijk bij de bovenste 1000 is voor mij een van de grootste verrassingen.
Kan iemand dat verklaren?![]()
Misschien Mathijs gaat door-bonus.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zie vorige paginaquote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef Idisrom het volgende:
De binnenkomst van Rasputin van Boney M gelijk bij de bovenste 1000 is voor mij een van de grootste verrassingen.
Kan iemand dat verklaren?![]()
Het leukste aan Rasputin dat zestig procent van de stemmers teleurgesteld is als ze klaar zitten bij de radio/tv omdat ze toch echt een lekker hip beatje hadden verwacht. Dat is wel iets om naar uit te kijken.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
2000 overwegend best wel leuke liedjes, in willekeurige volgorde gedraaid tusse kerst en oudjaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:59 schreef Tussle266 het volgende:
Fascinerend hoor, zo'n lijst waar geen touw aan vast te knopen is.![]()
![]()
Heb er zelf ook op gestemdquote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef Idisrom het volgende:
Kan iemand dat verklaren?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
En Kate Bush met "All We Ever Look For" op 1 in Urk?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef Felagund het volgende:
Op 4 in Urk. Nog nooit van gehoord.Foutje, me dunkt.
Mannenbroeders in Arms op 6..![]()
Het lijkt er toch op dat de lange versies van Tubular Bells en In a Gadda da Vida gedraaid gaan wordenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als ze die 2 er nou uitgooien, kunnen daar 20 jaren 60 singles voor in de plaatsquote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt er toch op dat de lange versies van Tubular Bells en In a Gadda da Vida gedraaid gaan worden![]()
![]()
Rick Astley op nummer 3 (en Pearl Jam op 10) bij de 91-jarigen en plus. Heeft iedereen zijn leeftijd wel goed ingevuld?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef Felagund het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Rick Astley op nummer 3 (en Pearl Jam op 10) bij de 91-jarigen en plus. Heeft iedereen zijn leeftijd wel goed ingevuld?![]()
![]()
Dat was dan ook een memorabele uitvoering…quote:Op donderdag 16 december 2021 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien Mathijs gaat door-bonus.![]()
Valt wel mee hoor, het origineel is ook zeer bekend bij mijn generatie, o.a. door memes en Just Dance 2quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Tussle266 het volgende:
Het leukste aan Rasputin dat zestig procent van de stemmers teleurgesteld is als ze klaar zitten bij de radio/tv omdat ze toch echt een lekker hip beatje hadden verwacht. Dat is wel iets om naar uit te kijken.![]()
![]()
Echoes om half 10 's avonds. Mooie tijd om de hond uit te laten.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Terug naar de kust eruitquote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Pino112 het volgende:
Wat statistiekjes
- Er zijn 71 65 nieuwe binnenkomers.
- Er zijn 21 27 zogenaamde re-entries.
Kutlijst![]()
![]()
Heb die nieuwe versie nog nooit gehoord. Die oude vind ik prima.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Tussle266 het volgende:
Het leukste aan Rasputin dat zestig procent van de stemmers teleurgesteld is als ze klaar zitten bij de radio/tv omdat ze toch echt een lekker hip beatje hadden verwacht. Dat is wel iets om naar uit te kijken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik mag nu dan wel 10 á 15 meer stemnummers in de lijst hebben dan voorgaande jaren. Dat betekent alleen maar dat ik minder vaak "hier had ik ook op moeten stemmen" zal typen. Of misschien ook wel niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn laagste stemnummer is trouwens 1964: Chris Isaak - Blue Hotel. Ruim 300 plaatsen gezakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn stemnummers staan ook wel heerlijk verdeeld zeg. Elk honderdtal minimaal eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 16-12-2021 21:05:07 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind het wel teleurstellend dat de bonus van Barry Ryan betekent dat hij slechts 19 plaatsen zakt dit jaar met Eloise. En hij komt ook nog om 4 uur ‘s nachts.
Wel in een vermakelijk stukje lijst overigens, met onder meer Euphoria en YNWA van Leen, maar daar gaan we dus vrolijk doorheen slapen.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Van mijn lijst:
14 stijgers en 19 dalers.
Totaal 90 plaatsen gezakt. Gemiddeld 3 plaatsen maar gezakt per plaat.En dat alles door die ene grootste stijger: Golden Earring - She Flies on Strange Wings +751
Was eerst nog een plaatje vergeten in mijn berekening (Let's dance, -90 plaatsen) en toen kwam ik op 0 uit. Ik dacht wtf, dat is is toevallig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En hoe zit dat bij Autobahn?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt er toch op dat de lange versies van Tubular Bells en In a Gadda da Vida gedraaid gaan worden![]()
![]()
Dat La Bohème dit jaar ineens als hoogste binnenkomt en vorig jaar de lijst niet eens haalde terwijl die toen ook halverwege de stemweek in de keuzelijst werd gezet moet toch haast wel een fout zijn.![]()
Het nummer óver het beste nummer dat ooit geschreven is staat er gelukkig ook stabiel in![]()
Tenacious D dus.![]()
Ik vraag me soms ook weleens af of die vrije keuzes wel helemaal lekker gaan. Hoe Het Danst was ook zo’n voorbeeld van een liedje dat de lijst bijna niet gemist kon hebben in het jaar van uitgifte.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:19 schreef BasBasBas2 het volgende:
Dat La Bohème dit jaar ineens als hoogste binnenkomt en vorig jaar de lijst niet eens haalde terwijl die toen ook halverwege de stemweek in de keuzelijst werd gezet moet toch haast wel een fout zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
272 - Ghost Love Score - Nightwish
299 - Kashmir - Led Zeppelin
384 - Free Bird - Lynyrd Skynyrd
402 - La Grange - ZZ Top
438 - I See Fire - Ed Sheeran
645 - Little Black Submarines - The Black Keys
651 - Halo of Flies Alice Cooper
961 - No More Tears - Ozzy Osbourne
800 - Boogie Wonderland - Earth, Wind & Fire ft. The Emotions
945 - Strange Machines - The Gathering
992 - Freak On A Leash - Korn
1021 - Zitti E Buoni - Maneskin
1070 - Go With The Flow - Queens of the Stone Age
1096 - Rockin' All Over The World - Status Quo
1192 - Faith No More - Epic
1217 - Roadhouse Blues - The Doors
1224 - Dog Days Are Over - Florence + The Machine
1260 - Night Fever - Bee Gees
1477 - Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong
1491 - The Memory Remains - Metallica
1557 - Diane - Therapy?
1604 - Rooster - Alice in Chains
1670 - Panama - Van Halen
1675 - Out of Space - The Prodigy
1787 - Open Your Eyes - Guano Apes
Why Don't You Do Right - Beth Hart & Joe Bonamassa
Only Happy When It Rains - Garbage
Kickstart My Heart - Mötley Crüe
Slither - Velvet Revolver
Welcome To The Black Parade - My Chemical Romance
Rose Tattoo - Dropkick Murphys
Anastasia - Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators
Abyss of Time - Epica
10 Years - Dadi Freyr
Shum - Go_A
1 van de 2 lijsten, geen gekke score![]()
![]()
Aw ik ben net te laat om Aileen Quinn te nomineren![]()
volgend jaar dan maar
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Vandaar dat ik 2 op de 5 het voordeel van de twijfel gun. Ik vraag me alleen af of je mij heel oud vindt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het origineel is ook zeer bekend bij mijn generatie, o.a. door memes en Just Dance 2All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Leuke quiz van Upbealtes, benieuwd naar de uitslag. Eigenlijk alleen bij de ronde met hoogste notering van artiest X veel foute antwoorden.![]()
Dat klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
Leuke quiz van Upbealtes, benieuwd naar de uitslag. Eigenlijk alleen bij de ronde met hoogste notering van artiest X veel foute antwoorden.My friends all drive horses![]()
Viel me reuze mee... ging erg goed!I love music |Ajax forever
Dit was zo leuk! Maar wie/waar is Pascal? Anders slaap ik vannacht niet.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Dit was zo leuk! Maar wie/waar is Pascal? Anders slaap ik vannacht niet.My friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!
I love music |Ajax forever
Pippen heb je, zo voor de top 2000, nog een leuke anekdote voor ons?I love music |Ajax forever
Ik zal binnenkort vertellen hoe mijn jongste Pippie het afgelopen jaar bijna wereldnieuws werd door de Zonnebloemen van Van Gogh te vernielenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef peaceman het volgende:
Pippen heb je, zo voor de top 2000, nog een leuke anekdote voor ons?My friends all drive horses![]()
Fijn want dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort vertellen hoe mijn jongste Pippie het afgelopen jaar bijna wereldnieuws werd door de Zonnebloemen van Van Gogh te vernielen
I love music |Ajax forever
M’n ma en ik kwamen niet op een guitige naam dus na even door de lijst te zijn gescrolld besloot ik dat het Luchten Kan Niet Meer ging worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
#wijZijnBohomikronRhapsodyWijZijnDeBeste![]()
![]()
Pff, dan hadden we 100% gehad ipv 99,9% goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sixth sense plot twist. Ik ben Pascal!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
David Bowie - The Jean Genie
Rolling Stones - It's All Over Now
Van Halen - You Really Got Me
Steve Miller Band - Jet Airliner
Deze hebben het sowieso niet gehaald... wat een schande. Vraag me af voor welke meuk deze platen hebben moeten wijken...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
prachtige nummers van eigen bodem van Sidonia & Freaky of Snollebollekes...quote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
David Bowie - The Jean Genie
Rolling Stones - It's All Over Now
Van Halen - You Really Got Me
Steve Miller Band - Jet Airliner
Deze hebben het sowieso niet gehaald... wat een schande. Vraag me af voor welke meuk deze platen hebben moeten wijken...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: