Klopt. Neemt niet weg dat er een controversile beslissing is genomen die het kampioenschap extreem heeft benvloed en dat daar een terecht protest is voor ingediend.quote:Op zondag 12 december 2021 17:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het gaat om de voorsprong bij het vallen van de finishvlag.
iemand die niet weet of er lucht of zand in de band zit.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
De FIA heeft geen andere keus dan dit protest te honoreren.
Verstappen heeft de regels overtreden, punt.
Het zal ongetwijfeld een pijnlijke beslissing zijn, maar met het negeren hiervan diskwalificeert de F1 zich zelf .
Die gaan er niks mee doen: de raceleider heeft een beslissing genomen om de coureurs te laten racenquote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Daarom zit Toto/Mercedes nu ook bij de Stewards met een protest.
walgelijk slechte beslissing wel ja. pech voor mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat er een controversile beslissing is genomen die het kampioenschap extreem heeft benvloed en dat daar een terecht protest is voor ingediend.
Of dat terecht is horen we vanavond nog wel. Denk dat ik de uitslag wel al weet eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat er een controversile beslissing is genomen die het kampioenschap extreem heeft benvloed en dat daar een terecht protest is voor ingediend.
Door wel verstand van F1 te hebben, in tegenstelling tot jou.quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende: [..] Nee. Masi heeft op dat moment besloten dat Verstappen kampioen moest worden door de regels te overtreden. Als ze het regelement hadden gevolgd (waardoor Mercedes dus geen aanleiding zag om te pitten) was Hamilton nu gewoon kampioen. Daarnaast reed Hamilton op 10 seconden voorsprong met nog 5 rondjes te gaan. Ik snap niet hoe je kan zeggen dat Mercedes strategisch gefaald heeft
![]()
Max had voor aanvang van deze race meer overwinningen behaald, meer pole posities gereden en meer ronden aan de leiding gereden. Dus op grond van deze prestaties heeft hij, vind ik, deze wereldtitel eerlijk verdiend.quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Hadden ze Hamilton ook naar binnen gehaald had Max geen kans gehad. Hamilton had vandaag het beste pakket. Zuur voor Hamilton, maar Max heeft dit seizoen ook vaker punten misgelopen door pech.
Sterke argementum ad hominem maat.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Door wel verstand van F1 te hebben, in tegenstelling tot jou.
Hoezo? Dit toont toch aan dat hij niet geMAXimaliseerd heeft?quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Max had voor aanvang van deze race meer overwinningen behaald, meer pole posities gereden en meer ronden aan de leiding gereden. Dus op grond van deze prestaties heeft hij, vind ik, deze wereldtitel eerlijk verdiend.
Het is een terecht protest. Dat niet inzienquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat terecht is horen we vanavond nog wel. Denk dat ik de uitslag wel al weet eigenlijk
ja zo iemand wil je ook niet op TV hebben het is geen visite kaartje voor je bedrijfquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die gaan er niks mee doen: de raceleider heeft een beslissing genomen om de coureurs te laten racen
Dat is zijn recht. Net als dat hij beslist of bij rood een staande of rollende herstart is.
Masi wat trouwens erg gepikeerd met Wolff
Net zoals jij deed in het bericht waar ik op reageerde.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Sterke argementum ad hominem maat.
Zelfs als ze dat durven dan zou ik niet weten hoe je dit moet terug draaien???quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
De FIA kan en gaat dit natuurlijk nooit terug draaien want dan zetten ze zichzelf allejezushard voor schut.
Op zo'n moment neem je ALTIJD nieuwe banden, zonder uitzondering.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Sterke argementum ad hominem maat.
Het was ook controversieel geweest als we achter de SC waren gefinisht.quote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Zou ook niet weten op basis waarvan eerlijk gezegd. Je geeft Verstappen een foei en een boete desnoods maar die andere beslissing kan je toch nooit Max aanwrijven.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
De FIA kan en gaat dit natuurlijk nooit terug draaien want dan zetten ze zichzelf allejezushard voor schut.
Dat vind ik ook. Het terugdraaien van dit wk zou de grootste aanfluiting ooit zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Max had voor aanvang van deze race meer overwinningen behaald, meer pole posities gereden en meer ronden aan de leiding gereden. Dus op grond van deze prestaties heeft hij, vind ik, deze wereldtitel eerlijk verdiend.
quote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Het is een terecht protest. Dat niet inzienof er iets mee gedaan gaat worden is de vraag.
Wolff moet zich schamen als hij zichzelf ziet op de beelden. Hij reageert als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die gaan er niks mee doen: de raceleider heeft een beslissing genomen om de coureurs te laten racen
Dat is zijn recht. Net als dat hij beslist of bij rood een staande of rollende herstart is.
Als je je directe concurrent op de baan inhaalt en daarmee WDC wordt heeft hij wel degelijke gemaximaliseerd.quote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Hoezo? Dit toont toch aan dat hij niet geMAXimaliseerd heeft?
Mja, van mij mag Masi nogsteeds een andere job gaan zoeken.... teveel gebeurd onder zijn leiding de afgelopen jaren.... Ook wat betreft veiligheid (lang wachten met Safetycars, sessies hervatten met 'recovery vehicles' en marshalls nog op de baan...)quote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoop wel dat we in de toekomst minder van die protesten en jury-achtige beslissingen krijgen, dit jaar is het wel de spuigaten uitgelopen voor mijn gevoel.
Nee..allemaal gewistquote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hebben we beelden van het moment dat Max zogezegd voorbij Lewis is gegaan tijdens de SC?
Neuh.quote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het was ook controversieel geweest als we achter de SC waren gefinisht.
ik zou ook gek worden van die jankbalquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef wdn het volgende:
[..]
En niet voor het eerst.quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef Nia het volgende:
[..]
Wolff moet zich schamen als hij zichzelf ziet op de beelden. Hij reageert als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
12 jarige gespot....quote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef TomWaits het volgende:
BREKEND: Klacht Mercedes gegrond. HAMILTON WERELDKAMPIOEN.
Dat mag niet volgens reglement.quote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was ook controversieel geweest als we achter de SC waren gefinisht.
RedBull heeft geoogst na hun strategische zet om Max nog 1x naar binnen te halen voor softs.
Wat denk je wat er was gebeurd als het andersom was?quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op het moment dat Verstappen Hamilton passeerde wist je al dat Mercedes protest zou indienen. Pavlov-reactie bij die gasten. Redenen voor protest vullen we later wel in.
Op het moment dat ik dit trollbericht las kreeg ik een pushbericht van RTLquote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef TomWaits het volgende:
BREKEND: Klacht Mercedes gegrond. HAMILTON WERELDKAMPIOEN.
Jawel. Dan was de race onder de SC geindigd. Dat is het hele controversile juist.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Het enige vage is dat niet alle achterblijvers erlangs mochten, maar dat had toch niets uitgemaakt.
Hun goed recht om het te doen hoor. Desalniettemin zou het nergens op slaan om het kampioenschap hierdoor te laten beslissen. Als de FIA dit terugdraait dan laten ze zich wel heel erg kennen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op het moment dat Verstappen Hamilton passeerde wist je al dat Mercedes protest zou indienen. Pavlov-reactie bij die gasten. Redenen voor protest vullen we later wel in.
Mooi iddquote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
VERSTAPPEN CHAMPION DU MONDE | Canal+
Nog een keer dan omdat 'ie zo mooi is en het vorige topic bijna dicht was.
Franse commentator wordt helemaal gek.
Niet voor Lewis vs Max. Wrl voor de rest van het veld.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Het enige vage is dat niet alle achterblijvers erlangs mochten, maar dat had toch niets uitgemaakt.
Is wel een teken dat die F1 als sport nog steeds niet serieus genomen wordt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoop wel dat we in de toekomst minder van die protesten en jury-achtige beslissingen krijgen, dit jaar is het wel de spuigaten uitgelopen voor mijn gevoel.
Ok, jij bent een Hamiltonsopper en duidelijk geen racefan.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Jawel. Dan was de race onder de SC geindigd. Dat is het hele controversile juist.
Mooie UI heb je uitgekozenquote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dit trollbericht las kreeg ik een pushbericht van RTL
het protest is terechtquote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Het is een terecht protest. Dat niet inzienof er iets mee gedaan gaat worden is de vraag.
Hebben andere teams ook protest ingediend eigenlijk?quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet voor Lewis vs Max. Wrl voor de rest van het veld.
Uhhh, nee.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Jawel. Dan was de race onder de SC geindigd. Dat is het hele controversile juist.
Ook veroorzaakt door de wedstrijdleiding zelf.quote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat ging over de avondlockdown......quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dit trollbericht las kreeg ik een pushbericht van RTL
Olav heeft eerder dit seizoen al uitgelegd, een wedstrijd mag nooit onder een SC gefinisht worden, deze moet naar binnen in de laatste ronde.quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat????
Er zijn zo vaak races onder de SC gefinished.
denk dat ie thuis op de bank mag slapen van zijn vrouw, die is pissed off.quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou ook gek worden van die jankbal
Teamrusselquote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben andere teams ook protest ingediend eigenlijk?
Wij F1-kijkers noemen het gewoon een SC finish als er niet meer geracet wordt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Olav heeft eerder dit seizoen al uitgelegd, een wedstrijd mag nooit onder een SC gefinisht worden, deze moet naar binnen in de laatste ronde.
mwa al die ineos teams in elke sport hebben wel zo'n gekquote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef JB83 het volgende:
Wolff heeft te veel eigen geld in dit hele circus zitten en managet te veel coureurs, het zou me niks verbazen als Mercedes hem voor komend seizoen buiten flikkert met zijn buitensporige gedrag. Wat een kansloze gast is dat zeg - voordeel aan het begin van de race gehad voor Hamilton (leaving the track and gaining an advantage) en dan ook nog hiervoor voordeel willen krijgen. Optiefen, lamme kl**tzak, had je team maar betere beslissingen in de race moeten maken. Latifi kon er ook niets aan doen dat hij in de muur terecht kwam - dat is gewoon een kwestie van oorzaak-gevolg. Uithuilen en volgend seizoen opnieuw beginnen - #Silverstone #Baku #Hungaroring
DT voor Masi!quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het protest is terecht
maar wat denk je dat de uitkomst zou zijn dan
Ja alleen bij rood (en zwart als dit in de laatste ronde gebeurd) mag datquote:Op zondag 12 december 2021 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Olav heeft eerder dit seizoen al uitgelegd, een wedstrijd mag nooit onder een SC gefinisht worden, deze moet naar binnen in de laatste ronde.
Als die er ook langs mochten had er wellicht een extra ronde achter de SC geweest en dus niet meer geracet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Vooral Afrika is een mooi nummerquote:Op zondag 12 december 2021 18:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik mag Toto eigenlijk wel. Beetje reuring in de tent.
Gelukkig welquote:Op zondag 12 december 2021 18:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat ging over de avondlockdown......
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de SC niet als eerste de finishlijn mag passeren, maar vlak daarvoor afbuigt in de pits. Maar inhalen mogen de coureurs inderdaad niet meer dan in de laatste bocht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij F1-kijkers noemen het gewoon een SC finish als er niet meer geracet wordt.
en dat normaal gesproken de safetycar een ronde later naar binnen gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Muah, iedereen was er al langs ruim voor ze de derde sector in reden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Als die er ook langs mochten had er wellicht een extra ronde achter de SC geweest en dus niet meer geracet.
Hoe dan ook moet de manier van wedstrijd leiden echt een stuk better. Dat is het hele seizoen een aanfluiting
En de race dus achter de SC zou eindigen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dat normaal gesproken de safetycar een ronde later naar binnen gaat.
preciesquote:
En dat is waar het protest over gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheidsrechter bij Nederland - Brazilie in 98 maakte ook een foutje.quote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
die masi heeft een foutje gemaakt
wel een ongelooflijk groot foutje, maar dan kan red bull niks aan doen
Terwijl Hamilton helemaal geen hoge waardering had op dat momentquote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Hoe is het eigenlijk vergaan met diegenen die constant riepen "Gratis geld" als Lewis een hoge waardering had op goksites?
Hoeveel geld zouden ze verloren hebben met hun "gratis geld" strategie?
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
walgelijk slechte beslissing wel ja. pech voor mercedes
Die gaan echt nog niet uitbetalen totdat alle protesten achter de rug zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Hoe is het eigenlijk vergaan met diegenen die constant riepen "Gratis geld" als Lewis een hoge waardering had op goksites?
Pi-Air.quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Scheidsrechter bij Nederland - Brazilie in 98 maakte ook een foutje.
Ik heb m’n geld toch op Max gezet bij totoquote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Hmmm niet Masi maar de stewards.quote:Op zondag 12 december 2021 18:03 schreef Rianne84 het volgende:
Heel Twitter ziedend en roept op tot ontslag masi, waar op zich wel wat in zit gezien zijn inconsistente beslissingen.
NEDERLAND WERELDKAMPIOEN 98quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Scheidsrechter bij Nederland - Brazilie in 98 maakte ook een foutje.
Normaal wel maar niet bij de finish, dan gaat de safety altijd een ronde eerder naar binnen omdat zo'n safetycar niet echt leuk staat op de foto's van de finish.quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wint ie godverdomme weer! Dus naast wereldkampioen ook de beste van Frankrijk!quote:Op zondag 12 december 2021 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
VERSTAPPEN CHAMPION DU MONDE | Canal+
Nog een keer dan omdat 'ie zo mooi is en het vorige topic bijna dicht was.
Franse commentator wordt helemaal gek.
maar de beslissing van de FIA wordt niet teruggedraaid, want dan zegt de slager dat zijn eigen vlees niet goed isquote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat is waar het protest over gaat.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Hoezo? Dit toont toch aan dat hij niet geMAXimaliseerd heeft?
Maar wat wil Mercedes dan? Overrijden ofzo?quote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
die masi heeft een foutje gemaakt
wel een ongelooflijk groot foutje, maar dan kan red bull niks aan doen
En Toto meteen in protest..quote:Op zondag 12 december 2021 18:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb m’n geld toch op Max gezet bij toto![]()
Als de race volgens de regels (in ieder geval zoals Mercedes ze ziet) geindigd was, was dat onder de SC geweest. Mercedes zal dus die volgorde als uitslag willen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat wil Mercedes dan? Overrijden ofzo?
Zuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ja, nog geen 20 cent winst perr euro.. da's ook niet echt een klapper maken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl Hamilton helemaal geen hoge waardering had op dat moment
Logisch dat ie chagrijnig is, in plaats van (zoals dat normaal is) lekker een feestje te vieren moet ie nu met Toto's bullshit dealen.quote:
Die schreeuwende toto er tussendoor maakt het helemaal afquote:
Ik erger mij al een tijdje aan die regulering bij F1. Maar goed MB is ook kampioen mbt het indienen van protesten. Die prijs hebben ze ook binnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso als dit wel gevolgen heeft dan kan je elke race schrappen waarbij invloed van buiten meegespeeld heeft in de stand/uitslag.
Gaan ze dus niks mee doen.
Maar dat is niet gebeurd. Je kunt toch geen uitslag geven op basis van “als dan”. Voor hetzelfde geld was Hamilton dan uit blijdschap tegen de SC aangereden bij wijze van…quote:Op zondag 12 december 2021 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als de race volgens de regels (in ieder geval zoals Mercedes ze ziet) geindigd was, was dat onder de SC geweest. Mercedes zal dus die volgorde als uitslag willen.
Ben benieuwd of er dan een rechtszaak volgt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef raptorix het volgende:
Als de F1 de uitslag terugdraaid gaan ze zich zo gehaat maken dat ze nooit meer serieus genomen zullen worden, gaat niet gebeuren.
Honderd miljoen seconden straf voor Verstappenquote:Op zondag 12 december 2021 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat wil Mercedes dan? Overrijden ofzo?
Moet je nagaan, stel dat Brazili wereldkampioen voetbal wordt en 2 uur later worden ze gediskwalificeerd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef raptorix het volgende:
Als de F1 de uitslag terugdraaid gaan ze zich zo gehaat maken dat ze nooit meer serieus genomen zullen worden, gaat niet gebeuren.
Deze race alleen al 4, zijn er meer dan normaal in een heel seizoen worden ingediend.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik erger mij al een tijdje aan die regulering bij F1. Maar goed MB is ook kampioen mbt het indienen van protesten. Die prijs hebben ze ook binnen.
Prima, dan schrappen ze de uitslag van de wedstrijd maar.quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Het is nu wellicht al controversieel, maar als ze dit nog gaan terugdraaien dan neemt echt niemand die sport nog serieus.
Ik ben al uitbetaald. Jij gokt zeker nooit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Die gaan echt nog niet uitbetalen totdat alle protesten achter de rug zijn.
Uitnutten klinkt als iets heel smerigs.quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
F1 zal dit optimaal uitnutten om volgend jaar nog meer publiciteit te krijgen, wat is nou mooier als we volgend jaar wraak krijgen van Hamilton.
MB heeft gegokt en verloren door Hamilton niet naar binnen te halen voor een setje rood tijdens die SC wat RBR wel heeft gedaan. Het geluk valt nu eens eindelijk bij RBR. MB heeft door het hele seizoen niet te klagen gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat is niet gebeurd. Je kunt toch geen uitslag geven op basis van “als dan”. Voor hetzelfde geld was Hamilton dan uit blijdschap tegen de SC aangereden bij wijze van…
mooie ventquote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alonso's reaction to being told that lapped cars can't overtake.
Een veelzeggend lachje van deze Spaanse baas.
Nee maargoed daar kan je over in discussie.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik erger mij al een tijdje aan die regulering bij F1. Maar goed MB is ook kampioen mbt het indienen van protesten. Die prijs hebben ze ook binnen.
Heeft Masi niet vorige week de regels ook diverse keren 'vrij' geinterpreteerd?quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Het is nu wellicht al controversieel, maar als ze dit nog gaan terugdraaien dan neemt echt niemand die sport nog serieus.
Columnist AD noemde het net de rijdende rechterquote:Op zondag 12 december 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
En de race dus achter de SC zou eindigen.
Die is wel veelzeggend jaquote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alonso's reaction to being told that lapped cars can't overtake.
Een veelzeggend lachje van deze Spaanse baas.
Nou,. het is wel een gigantische domper als je eerst to WK gekroond wordt en dat dat dan weer afgepakt wordtquote:Op zondag 12 december 2021 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, het feest, de ontlading en alles wordt hun nuet meer ontnomen
Dan was Verstappen buiten gebleven en ga je er ongetwijfeld beiden af. Toen die SC in de baan kwam kon Merc maar een ding doen en dat was hopen dat het lang zou duren.quote:Op zondag 12 december 2021 18:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
MB heeft gegokt en verloren door Hamilton niet naar binnen te halen voor een setje rood tijdens die SC wat RBR wel heeft gedaan. Het geluk valt nu eens eindelijk bij RBR. MB heeft door het hele seizoen niet te klagen gehad.
Senna/Prost.quote:Op zondag 12 december 2021 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou,. het is wel een gigantische domper als je eerst to WK gekroond wordt en dat dat dan weer afgepakt wordt
Max met zijn oude banden had het nooit gered tegen een lewis met nieuwe banden. Dan was de situatie omgekeerd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan was Verstappen buiten gebleven en ga je er ongetwijfeld beiden af. Toen die SC in de baan kwam kon Merc maar een ding doen en dat was hopen dat het lang zou duren.
Daarom verwacht ik ook niet dat de FIA hier nog iets aan gaat doen. Ze beschadigen daarmee echt heel fundamenteels aan de sport. Er is een besluit genomen door de wedstrijdleider en dat pakt goed uit voor de een en verkeerd voor de ander.quote:Op zondag 12 december 2021 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou,. het is wel een gigantische domper als je eerst to WK gekroond wordt en dat dat dan weer afgepakt wordt
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).quote:Op zondag 12 december 2021 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, het feest, de ontlading en alles wordt hun nuet meer ontnomen
ik zie ze bij het voetbal vaak genoeg zelfs meerdere :-)quote:
Zo werkt het niet. Het team is een apart bedrijf. Mercedes is slechts n van de aandeelhouders van het team. INEOS en Toto zijn de andere twee. Ze hebben alledrie een derde van de aandelen. En Toto is de CEO.quote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat de CEO van Mercedes daar zelf wel een stokje voor gaat steken
Maar Verstappen kon het risico van een crash wel nemen… Cruciasl verschil.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max met zijn oude banden had het nooit gered tegen een lewis met nieuwe banden. Dan was de situatie omgekeerd.
En dan Max die daarvoor gestraft wordtquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef beantherio het volgende:
RBR had beter voor de zekerheid ook protest aan kunnen tekenen tegen die actie van Lewis in de eerste ronde. Stel je voor dat de stewards rare dingen willen gaan doen dan heb je nog wat wisselgeld.
Bizar trouwens dat je over dit soort dingen moet nadenken. Is wel veelzeggend over het vertrouwen dat er is in de wedstrijdleiding.
Wie is de naamgever en hoofdsponsor denk je????quote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Het team is een apart bedrijf. Mercedes is slechts n van de aandeelhouders van het team. INEOS en Toto zijn de andere twee. Ze hebben alledrie een derde van de aandelen. En Toto is de CEO.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).
was het nu in belgie, 3 rondes achter de SC en dan halve punten uit delen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Als die er ook langs mochten had er wellicht een extra ronde achter de SC geweest en dus niet meer geracet.
Hoe dan ook moet de manier van wedstrijd leiden echt een stuk better. Dat is het hele seizoen een aanfluiting
Deels. Senna werd toen wel gediskwalificeerd, maar volgens mij was er toen nog 1 race over toch?quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Senna/Prost.
Ook zoiets. Werd in het kantoor besloten.
Opzich is Max natuurlijk al eens eerder van een podium geplukt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat de FIA hier nog iets aan gaat doen. Ze beschadigen daarmee echt heel fundamenteels aan de sport. Er is een besluit genomen door de wedstrijdleider en dat pakt goed uit voor de een en verkeerd voor de ander.
Mercedes heeft verder ook gewoon de constructeurstitel, maar daar hoor je Toto natuurlijk niet over.
Het blijft een briljante actie van Verstappen, daar is echt totaal geen aandacht voor terwijl dat puur racen is.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Finnish commentary of the last lap [CMore]
En nog een keer de laatste ronde met buitenlands commentaar.
Als zelfs een Fin emoties vertoond moet het wel heel erg zijn.
Ik geloof dat ik dit alleen zou zeggen als ik die race en het kampioenschap zelf zou winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).
Ja, maar toen zat Max zelf fout. Was dat niet in Mexico met Vettel een keer?quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich is Max natuurlijk al eens eerder van een podium geplukt.
Ook na protest van Mercedes trouwens,.
Dan vond ik Olav nog verrassend kalm blijven, lettend op al die gillende mafkezen in het buitenland. Had ik echt niet verwacht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, maar alleen als er daadwerkelijk nog geracet zou worden. Anders geef je P1 op voor een P2 finish onder de SC.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max met zijn oude banden had het nooit gered tegen een lewis met nieuwe banden. Dan was de situatie omgekeerd.
Dat was vijf ronden. Dat is een gemiddelde zaterdagnacht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sja dat is geheel in lijn met de rest van het seizoen sinds race 1.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.
max raced altijd puur ipv al dat gezeik buiten de baan zoals MB/Lewis dat doenquote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijft een briljante actie van Verstappen, daar is echt totaal geen aandacht voor terwijl dat puur racen is.
Precies. Ze hebben 7 maal het WK binnengesleept met Hamilton en 1 maal met Rosberg. Ieder jaar de constructeurstitel en dan laat Toto zich zo gaan terwijl Max door het seizoen door pech ook punten verloren heeft. Dat is wel erg triest voor een team als MB die overigens de meeste protesten hebben ingediend over het seizoen gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat de FIA hier nog iets aan gaat doen. Ze beschadigen daarmee echt heel fundamenteels aan de sport. Er is een besluit genomen door de wedstrijdleider en dat pakt goed uit voor de een en verkeerd voor de ander.
Mercedes heeft verder ook gewoon de constructeurstitel, maar daar hoor je Toto natuurlijk niet over.
Ja was best even spannendquote:Op zondag 12 december 2021 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jos hier in elkaar zou zakken.
Die Finse commentator is, zo te horen, geen familie van Valterii.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook niet van Kimiquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die Finse commentator is, zo te horen, geen familie van Valterii.
MASI heeft garry connely en toto keihard gecucked hahahahahaha mooi ditquote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt dit? Dan heeft Mercedes niets te zeuren over het unlappen.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren voor ze een officile uitslag naar buiten brengen?
Daarom snap ik nu die commotie ook niet. Red Bull heeft dit seizoen de winnende rijder en Mercedes de winnende constructeur. Ik vind dat wel een gelijke verdeling van de prijzen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee hoor, maar het slaat nergens opquote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrr
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Predator40 het volgende:
zoals verwacht laat MB zich erg kennen....zelfs een advocaat erbij nu.
zieke slechte verliezers met toto voorop die de FIA leiding altijd probeerd te beinvloeden.
als je nu gewoon erkent dat je het strategisch verneukt hebt.....en al veel geluk had gedurende het hele seizoen.
INEOS?quote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie is de naamgever en hoofdsponsor denk je????
Bij elke niet-succesvolle appeal krijgen beide coureurs van het indienende team 10 seconden penalty.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hopelijk ook meteen een nieuwe regel om het aantal protesten volgend jaar aan banden te leggen. Dat begint nu ook wel behoorlijk uit de hand te lopen.
Mag ik hieruit opmaken dat het protest is afgewezen???quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef TjjWester het volgende:
Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[ twitter ]
Yup, zoals hij in Belgi ook buiten het boekje ging bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt dit? Dan heeft Mercedes niets te zeuren over het unlappen.
Mercedes....... Zij bepalen wat er gebeurt, als ze dat willen dan staat toto morgen op straat.quote:
Gaat om Toto's eer h, die wil als het even kan geen enkele overwinning weggeven aannwat hij zo neerbuigend een frisdrank fabrikant noemde.quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef Nia het volgende:
[..]
Daarom snap ik nu die commotie ook niet. Red Bull heeft dit seizoen de winnende rijder en Mercedes de winnende constructeur. Ik vind dat wel een gelijke verdeling van de prijzen.
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij elke niet-succesvolle appeal krijgen beide coureurs van het indienende team 10 seconden penalty.
Is het gauw over denk.
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Hamilton dit zelf allemaal wel willen? Qua stewards, het CAS etc.
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Man wat zielig als 't waar is.
echt slechte verliezers
Triest gedoequote:
wat is een sopper?quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ok, jij bent een Hamiltonsopper en duidelijk geen racefan.
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Als Hamilton echt de GOAT is dan zegt hij: jongens, Max mag die titel houden. Wij hebben de andere prijs en volgend seizoen gaan we ze slopen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kans
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestigequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.
Maar wel zielig, gewoon wonden likken en de winnaar feliciteren.
Red Bull zou ook geen protest hebben ingediend, het afsnijden van de bocht door Lewis hebben ze ook geen protest voor ingediend.
Zouden ze het protest dan verloren hebben?quote:
Wel een tweet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Max al een belletje van Rutte gehad?
Uh...quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Mag een coureur zijn beide handen van het stuur halen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef DKUp het volgende:
Volgens F1 is Verstappen wel wereldkampioen![]()
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/
We hebben er heel wat gezien dit seizoen.
Dat denk ik ook. Maar om nou na arbitrage door het CAS tot kampioen gekroond te worden lijkt mij niet iets wat hij wil. HAM wil op de baan winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.
Geen onboard.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verkeerde link, Fins commentaar?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een tweet i.i.g.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Finsquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?
Senna werd achteraf gediskwalificeerd door Balestre voor het afsnijden van de chicane waardoor hij niet de hele raceafstand had geredenquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Senna/Prost.
Ook zoiets. Werd in het kantoor besloten.
Bot account heeft er wel een tweet uitgegooid.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
juist...daar begon het al dat MB 30 keer wel de track limits mocht overschrijden....en RB 0 want dat werd meteen bestraft.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja dat is geheel in lijn met de rest van het seizoen sinds race 1.
Rijderskampioenschap valt ook flink aan te verdienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestige
Hij is nu absoluut boosquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
Wat ook wel logisch zou zijn overigensquote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als het omgekeerd was geweest, die auto's waren er niet tussenuit gegaan, Hamilton had gewonnen, dan was een protest van RB volgens mij binnen 5 minuten afgewezen.
We hebben juist dit seizoen gezien dat je heel erg gelijk kunt hebben, dat iedereen je gelijk ziet en toch niet krijgt.......... Het is een muntje opgooien en vooral afhankelijk van welke steward er zit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.
Misschien was hij op de vorige foto net op een kiezelsteentje gestapt. Je weet het niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
Fins commentaarquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is net bevestigd dat de eerste persoon die je hoort schreeuwen tegen Max op de radio niet GP is, maar Alex Albon.quote:
nou ja ik vind seks wel beterquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
en het voor elkaar hebben gekregen bepaalde regels midden in het seizoen te wijzigen en zelf in een grijd gebied te opereren, wat een verziekt team is dat hele MBquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben 7 maal het WK binnengesleept met Hamilton en 1 maal met Rosberg. Ieder jaar de constructeurstitel en dan laat Toto zich zo gaan terwijl Max door het seizoen door pech ook punten verloren heeft. Dat is wel erg triest voor een team als MB die overigens de meeste protesten hebben ingediend over het seizoen gezien.
Klopt, want in het reglement staat dat Masi in feite vrije hand heeft wat betreft de safety car.quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en het CAS gaat er niets aan doen
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja, deze moet het zijn:quote:
juist......RB lijkt veel sportiever te zijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef SiGNe het vo
gende:
[..]
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.
Maar wel zielig, gewoon wonden likken en de winnaar feliciteren.
Red Bull zou ook geen protest hebben ingediend, het afsnijden van de bocht door Lewis hebben ze ook geen protest voor ingediend.
MB vergeet heel veel...........quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, zoals hij in Belgi ook buiten het boekje ging bijvoorbeeld.
Niets, want Hamilton volgende hem.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met weaving??? hoorde dat merc daar ook over klaagde maar lees er niks meer over.
RB doet veel aan blaffen en weinig actie ondernemen. Die zouden nooit zoiets doen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist......RB lijkt veel sportiever te zijn
toto is gecucked door masi .....quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat om Toto's eer h, die wil als het even kan geen enkele overwinning weggeven aannwat hij zo neerbuigend een frisdrank fabrikant noemde.
ze gaan er toch ALTIJD tussenuit ?quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als het omgekeerd was geweest, die auto's waren er niet tussenuit gegaan, Hamilton had gewonnen, dan was een protest van RB volgens mij binnen 5 minuten afgewezen.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Samantah van Hontwijk in RTL Boulevard. KOMT DAT ZIEN.
was wel het mooiste moment van de hele wedstrijd , zo van en nu je bek dicht Totoquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toto is gecucked door masi .....
maar dat is hij niet, tevens erg veelrespect verloren dit jaar....niet meer GOAT waardig.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Hamilton echt de GOAT is dan zegt hij: jongens, Max mag die titel houden. Wij hebben de andere prijs en volgend seizoen gaan we ze slopen.
meest onspportieve team op de grid dat is wel duidelijkquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een toffe peren die toto en zijn vriendjes
Team waarschuwde Max er ook voor en toen #44 in de buurt was, was het weaven al lang gestoptquote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met weaving??? hoorde dat merc daar ook over klaagde maar lees er niks meer over.
hij pakte wel erg veel buiten de baan mee hequote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Senna werd achteraf gediskwalificeerd door Balestre voor het afsnijden van de chicane waardoor hij niet de hele raceafstand had gereden![]()
![]()
![]()
Als je zo gaat kijken heeft Hamilton ook niet de hele afstand afgelegd![]()
.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zijn terug naar de stewards hoor ik. Geen bron gekregen overigens
Lees het nu ook van Medlandquote:Op zondag 12 december 2021 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zijn terug naar de stewards hoor ik. Geen bron gekregen overigens
dat doet Toto heel veel pijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toto is gecucked door masi .....
Schiphol gaat ze weer kwijtraken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Barneveld: “Ik neem geen ander setje darts mee naar WK”
neequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Daar wordt ook geveegd. Louter positieve reacties. We worden beflikkerd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Die engelsen commentatoren zijn gewoon beter
Aanstelgedrag genotquote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens tering. 100% sportief gewonnen dit.
Ik had het niet voorspeld, ook niet 6 rondjes voor het einde. Meesterlijke wedstrijd. Heerlijk WK. Prachtige televisie. Genoten.
Geschreeuwd ook nog. Maar hoort erbij.
Wat maakt hem het uitquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hij gaat met de ferry.quote:Op zondag 12 december 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schiphol gaat ze weer kwijtraken.
ongelofelijk dat een teamleider de wedstrijd leider zo beinvloed eigenlijk zou daar een straf op mogen staan....flikker toch een eind op toto.quote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef beantherio het volgende:
"please no safety car it interferes with the race"
Een paar ronden later krijgt hij zijn zin en dan is het weer niet goed.
rond sec 35 beebaalostit?quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, deze moet het zijn:
https://streamable.com/cvqy6g
edit: En de eerste persoon die je hoort schreeuwen is dus Alex Albon.
Please no safetycarquote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef beantherio het volgende:
"please no safety car it interferes with the race"
Een paar ronden later krijgt hij zijn zin en dan is het weer niet goed.
Dat is nu het enige waar ik het echt mee eens ben, Masi heeft voor een hoop shit gezorgd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ongelofelijk dat een teamleider de wedstrijd leider zo beinvloed eigenlijk zou daar een straf op mogen staan....flikker toch een eind op toto.
hooguit een reprimande hahahaquote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Button is echt een verademing bij Sky. Misschien wel de meest sportieve en neutrale verslaggever van Sky en Ziggo bijelkaar.quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Abdus18 het volgende:
op Sky vinden Rosberg en Hill dat Red Bull wel erg veel druk legt op Masi tijdens de race, gelukkig zei Button dat Mercedes EN Red Bull dat deden en het misschien minder ideaal was......
Er staat helemaal niets over in de documenten igg.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
idd die was er ook klaar meequote:Op zondag 12 december 2021 18:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
was wel het mooiste moment van de hele wedstrijd , zo van en nu je bek dicht Toto
Sportief? De titels als cadeautje overhandigen is nooit sportief.quote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens tering. 100% sportief gewonnen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |