Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).quote:Op zondag 12 december 2021 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, het feest, de ontlading en alles wordt hun nuet meer ontnomen
ik zie ze bij het voetbal vaak genoeg zelfs meerdere :-)quote:
Zo werkt het niet. Het team is een apart bedrijf. Mercedes is slechts één van de aandeelhouders van het team. INEOS en Toto zijn de andere twee. Ze hebben alledrie een derde van de aandelen. En Toto is de CEO.quote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat de CEO van Mercedes daar zelf wel een stokje voor gaat steken
Maar Verstappen kon het risico van een crash wel nemen… Cruciasl verschil.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max met zijn oude banden had het nooit gered tegen een lewis met nieuwe banden. Dan was de situatie omgekeerd.
En dan Max die daarvoor gestraft wordtquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef beantherio het volgende:
RBR had beter voor de zekerheid ook protest aan kunnen tekenen tegen die actie van Lewis in de eerste ronde. Stel je voor dat de stewards rare dingen willen gaan doen dan heb je nog wat wisselgeld.
Bizar trouwens dat je over dit soort dingen moet nadenken. Is wel veelzeggend over het vertrouwen dat er is in de wedstrijdleiding.
Wie is de naamgever en hoofdsponsor denk je????quote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Het team is een apart bedrijf. Mercedes is slechts één van de aandeelhouders van het team. INEOS en Toto zijn de andere twee. Ze hebben alledrie een derde van de aandelen. En Toto is de CEO.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).
was het nu in belgie, 3 rondes achter de SC en dan halve punten uit delen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Als die er ook langs mochten had er wellicht een extra ronde achter de SC geweest en dus niet meer geracet.
Hoe dan ook moet de manier van wedstrijd leiden echt een stuk better. Dat is het hele seizoen een aanfluiting
Deels. Senna werd toen wel gediskwalificeerd, maar volgens mij was er toen nog 1 race over toch?quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Senna/Prost.
Ook zoiets. Werd in het kantoor besloten.
Opzich is Max natuurlijk al eens eerder van een podium geplukt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat de FIA hier nog iets aan gaat doen. Ze beschadigen daarmee echt heel fundamenteels aan de sport. Er is een besluit genomen door de wedstrijdleider en dat pakt goed uit voor de een en verkeerd voor de ander.
Mercedes heeft verder ook gewoon de constructeurstitel, maar daar hoor je Toto natuurlijk niet over.
Het blijft een briljante actie van Verstappen, daar is echt totaal geen aandacht voor terwijl dat puur racen is.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Finnish commentary of the last lap [CMore]
En nog een keer de laatste ronde met buitenlands commentaar.
Als zelfs een Fin emoties vertoond moet het wel heel erg zijn.
Ik geloof dat ik dit alleen zou zeggen als ik die race en het kampioenschap zelf zou winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).
Ja, maar toen zat Max zelf fout. Was dat niet in Mexico met Vettel een keer?quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich is Max natuurlijk al eens eerder van een podium geplukt.
Ook na protest van Mercedes trouwens,.
Dan vond ik Olav nog verrassend kalm blijven, lettend op al die gillende mafkezen in het buitenland. Had ik echt niet verwacht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, maar alleen als er daadwerkelijk nog geracet zou worden. Anders geef je P1 op voor een P2 finish onder de SC.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max met zijn oude banden had het nooit gered tegen een lewis met nieuwe banden. Dan was de situatie omgekeerd.
Dat was vijf ronden. Dat is een gemiddelde zaterdagnacht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sja dat is geheel in lijn met de rest van het seizoen sinds race 1.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.
max raced altijd puur ipv al dat gezeik buiten de baan zoals MB/Lewis dat doenquote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijft een briljante actie van Verstappen, daar is echt totaal geen aandacht voor terwijl dat puur racen is.
Precies. Ze hebben 7 maal het WK binnengesleept met Hamilton en 1 maal met Rosberg. Ieder jaar de constructeurstitel en dan laat Toto zich zo gaan terwijl Max door het seizoen door pech ook punten verloren heeft. Dat is wel erg triest voor een team als MB die overigens de meeste protesten hebben ingediend over het seizoen gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat de FIA hier nog iets aan gaat doen. Ze beschadigen daarmee echt heel fundamenteels aan de sport. Er is een besluit genomen door de wedstrijdleider en dat pakt goed uit voor de een en verkeerd voor de ander.
Mercedes heeft verder ook gewoon de constructeurstitel, maar daar hoor je Toto natuurlijk niet over.
Ja was best even spannendquote:Op zondag 12 december 2021 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jos hier in elkaar zou zakken.
Die Finse commentator is, zo te horen, geen familie van Valterii.quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook niet van Kimiquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die Finse commentator is, zo te horen, geen familie van Valterii.
MASI heeft garry connely en toto keihard gecucked hahahahahaha mooi ditquote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt dit? Dan heeft Mercedes niets te zeuren over het unlappen.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren voor ze een officiële uitslag naar buiten brengen?
Daarom snap ik nu die commotie ook niet. Red Bull heeft dit seizoen de winnende rijder en Mercedes de winnende constructeur. Ik vind dat wel een gelijke verdeling van de prijzen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee hoor, maar het slaat nergens opquote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrr
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Predator40 het volgende:
zoals verwacht laat MB zich erg kennen....zelfs een advocaat erbij nu.
zieke slechte verliezers met toto voorop die de FIA leiding altijd probeerd te beinvloeden.
als je nu gewoon erkent dat je het strategisch verneukt hebt.....en al veel geluk had gedurende het hele seizoen.
INEOS?quote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie is de naamgever en hoofdsponsor denk je????
Bij elke niet-succesvolle appeal krijgen beide coureurs van het indienende team 10 seconden penalty.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hopelijk ook meteen een nieuwe regel om het aantal protesten volgend jaar aan banden te leggen. Dat begint nu ook wel behoorlijk uit de hand te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |