Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestigequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.
Maar wel zielig, gewoon wonden likken en de winnaar feliciteren.
Red Bull zou ook geen protest hebben ingediend, het afsnijden van de bocht door Lewis hebben ze ook geen protest voor ingediend.
Zouden ze het protest dan verloren hebben?quote:
Wel een tweet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Max al een belletje van Rutte gehad?
Uh...quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Mag een coureur zijn beide handen van het stuur halen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef DKUp het volgende:
Volgens F1 is Verstappen wel wereldkampioen![]()
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/
We hebben er heel wat gezien dit seizoen.
Dat denk ik ook. Maar om nou na arbitrage door het CAS tot kampioen gekroond te worden lijkt mij niet iets wat hij wil. HAM wil op de baan winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.
Geen onboard.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Verkeerde link, Fins commentaar?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een tweet i.i.g.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Finsquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?
Senna werd achteraf gediskwalificeerd door Balestre voor het afsnijden van de chicane waardoor hij niet de hele raceafstand had geredenquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Senna/Prost.
Ook zoiets. Werd in het kantoor besloten.
Bot account heeft er wel een tweet uitgegooid.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
juist...daar begon het al dat MB 30 keer wel de track limits mocht overschrijden....en RB 0 want dat werd meteen bestraft.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja dat is geheel in lijn met de rest van het seizoen sinds race 1.
Rijderskampioenschap valt ook flink aan te verdienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestige
Hij is nu absoluut boosquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
Wat ook wel logisch zou zijn overigensquote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als het omgekeerd was geweest, die auto's waren er niet tussenuit gegaan, Hamilton had gewonnen, dan was een protest van RB volgens mij binnen 5 minuten afgewezen.
We hebben juist dit seizoen gezien dat je heel erg gelijk kunt hebben, dat iedereen je gelijk ziet en toch niet krijgt.......... Het is een muntje opgooien en vooral afhankelijk van welke steward er zit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.
Misschien was hij op de vorige foto net op een kiezelsteentje gestapt. Je weet het niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |