Mag ik hieruit opmaken dat het protest is afgewezen???quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef TjjWester het volgende:
Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[ twitter ]
Yup, zoals hij in België ook buiten het boekje ging bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt dit? Dan heeft Mercedes niets te zeuren over het unlappen.
Mercedes....... Zij bepalen wat er gebeurt, als ze dat willen dan staat toto morgen op straat.quote:
Gaat om Toto's eer hè, die wil als het even kan geen enkele overwinning weggeven aannwat hij zo neerbuigend een frisdrank fabrikant noemde.quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef Nia het volgende:
[..]
Daarom snap ik nu die commotie ook niet. Red Bull heeft dit seizoen de winnende rijder en Mercedes de winnende constructeur. Ik vind dat wel een gelijke verdeling van de prijzen.
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij elke niet-succesvolle appeal krijgen beide coureurs van het indienende team 10 seconden penalty.
Is het gauw over denk.
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Hamilton dit zelf allemaal wel willen? Qua stewards, het CAS etc.
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Man wat zielig als 't waar is.
echt slechte verliezers
Triest gedoequote:
wat is een sopper?quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ok, jij bent een Hamiltonsopper en duidelijk geen racefan.
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Als Hamilton echt de GOAT is dan zegt hij: jongens, Max mag die titel houden. Wij hebben de andere prijs en volgend seizoen gaan we ze slopen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kans
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestigequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.
Maar wel zielig, gewoon wonden likken en de winnaar feliciteren.
Red Bull zou ook geen protest hebben ingediend, het afsnijden van de bocht door Lewis hebben ze ook geen protest voor ingediend.
Zouden ze het protest dan verloren hebben?quote:
Wel een tweet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Max al een belletje van Rutte gehad?
Uh...quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Mag een coureur zijn beide handen van het stuur halen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef DKUp het volgende:
Volgens F1 is Verstappen wel wereldkampioen![]()
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/
We hebben er heel wat gezien dit seizoen.
Dat denk ik ook. Maar om nou na arbitrage door het CAS tot kampioen gekroond te worden lijkt mij niet iets wat hij wil. HAM wil op de baan winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.
Geen onboard.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verkeerde link, Fins commentaar?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een tweet i.i.g.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Finsquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik zie een Mexicaans commentaar filmpje ofzo…?
Senna werd achteraf gediskwalificeerd door Balestre voor het afsnijden van de chicane waardoor hij niet de hele raceafstand had geredenquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Senna/Prost.
Ook zoiets. Werd in het kantoor besloten.
Bot account heeft er wel een tweet uitgegooid.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
juist...daar begon het al dat MB 30 keer wel de track limits mocht overschrijden....en RB 0 want dat werd meteen bestraft.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja dat is geheel in lijn met de rest van het seizoen sinds race 1.
Rijderskampioenschap valt ook flink aan te verdienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, constructeurs gaat om miljoenen. Dit gaat om prestige
Hij is nu absoluut boosquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
Wat ook wel logisch zou zijn overigensquote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als het omgekeerd was geweest, die auto's waren er niet tussenuit gegaan, Hamilton had gewonnen, dan was een protest van RB volgens mij binnen 5 minuten afgewezen.
We hebben juist dit seizoen gezien dat je heel erg gelijk kunt hebben, dat iedereen je gelijk ziet en toch niet krijgt.......... Het is een muntje opgooien en vooral afhankelijk van welke steward er zit.quote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waarom niet. Als je zo overtuigd bent van je gelijk moet dat geen probleem zijn. Maar het is bizar dat F1 is weggezakt in een sport waar protesten schijnbaar een normale zaak is geworden.
Misschien was hij op de vorige foto net op een kiezelsteentje gestapt. Je weet het niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Hier kijkt Horner niet boos
Fins commentaarquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is net bevestigd dat de eerste persoon die je hoort schreeuwen tegen Max op de radio niet GP is, maar Alex Albon.quote:
nou ja ik vind seks wel beterquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, vanaf het moment dat die gele vlag kwam tot aan de finish was zo bizar goed. Beter dan sex (langer ook).
en het voor elkaar hebben gekregen bepaalde regels midden in het seizoen te wijzigen en zelf in een grijd gebied te opereren, wat een verziekt team is dat hele MBquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben 7 maal het WK binnengesleept met Hamilton en 1 maal met Rosberg. Ieder jaar de constructeurstitel en dan laat Toto zich zo gaan terwijl Max door het seizoen door pech ook punten verloren heeft. Dat is wel erg triest voor een team als MB die overigens de meeste protesten hebben ingediend over het seizoen gezien.
Klopt, want in het reglement staat dat Masi in feite vrije hand heeft wat betreft de safety car.quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en het CAS gaat er niets aan doen
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja, deze moet het zijn:quote:
juist......RB lijkt veel sportiever te zijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef SiGNe het vo
gende:
[..]
Gaat natuurlijk wel om miljoenen die ze nu mislopen dus opzich is het wel logisch dat ze er een advocaat bij pakken.
Maar wel zielig, gewoon wonden likken en de winnaar feliciteren.
Red Bull zou ook geen protest hebben ingediend, het afsnijden van de bocht door Lewis hebben ze ook geen protest voor ingediend.
MB vergeet heel veel...........quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, zoals hij in België ook buiten het boekje ging bijvoorbeeld.
Niets, want Hamilton volgende hem.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met weaving??? hoorde dat merc daar ook over klaagde maar lees er niks meer over.
RB doet veel aan blaffen en weinig actie ondernemen. Die zouden nooit zoiets doen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist......RB lijkt veel sportiever te zijn
toto is gecucked door masi .....quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat om Toto's eer hè, die wil als het even kan geen enkele overwinning weggeven aannwat hij zo neerbuigend een frisdrank fabrikant noemde.
ze gaan er toch ALTIJD tussenuit ?quote:Op zondag 12 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als het omgekeerd was geweest, die auto's waren er niet tussenuit gegaan, Hamilton had gewonnen, dan was een protest van RB volgens mij binnen 5 minuten afgewezen.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Samantah van Hontwijk in RTL Boulevard. KOMT DAT ZIEN.
was wel het mooiste moment van de hele wedstrijd , zo van en nu je bek dicht Totoquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toto is gecucked door masi .....
maar dat is hij niet, tevens erg veelrespect verloren dit jaar....niet meer GOAT waardig.quote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Hamilton echt de GOAT is dan zegt hij: jongens, Max mag die titel houden. Wij hebben de andere prijs en volgend seizoen gaan we ze slopen.
meest onspportieve team op de grid dat is wel duidelijkquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een toffe peren die toto en zijn vriendjes
Team waarschuwde Max er ook voor en toen #44 in de buurt was, was het weaven al lang gestoptquote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met weaving??? hoorde dat merc daar ook over klaagde maar lees er niks meer over.
hij pakte wel erg veel buiten de baan mee hequote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Senna werd achteraf gediskwalificeerd door Balestre voor het afsnijden van de chicane waardoor hij niet de hele raceafstand had gereden![]()
![]()
![]()
Als je zo gaat kijken heeft Hamilton ook niet de hele afstand afgelegd![]()
.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zijn terug naar de stewards hoor ik. Geen bron gekregen overigens
Lees het nu ook van Medlandquote:Op zondag 12 december 2021 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zijn terug naar de stewards hoor ik. Geen bron gekregen overigens
dat doet Toto heel veel pijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toto is gecucked door masi .....
Schiphol gaat ze weer kwijtraken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Barneveld: “Ik neem geen ander setje darts mee naar WK”
neequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Daar wordt ook geveegd. Louter positieve reacties. We worden beflikkerd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Die engelsen commentatoren zijn gewoon beter
Aanstelgedrag genotquote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens tering. 100% sportief gewonnen dit.
Ik had het niet voorspeld, ook niet 6 rondjes voor het einde. Meesterlijke wedstrijd. Heerlijk WK. Prachtige televisie. Genoten.
Geschreeuwd ook nog. Maar hoort erbij.
Wat maakt hem het uitquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Hij gaat met de ferry.quote:Op zondag 12 december 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schiphol gaat ze weer kwijtraken.
ongelofelijk dat een teamleider de wedstrijd leider zo beinvloed eigenlijk zou daar een straf op mogen staan....flikker toch een eind op toto.quote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef beantherio het volgende:
"please no safety car it interferes with the race"
Een paar ronden later krijgt hij zijn zin en dan is het weer niet goed.
rond sec 35 beebaalostit?quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, deze moet het zijn:
https://streamable.com/cvqy6g
edit: En de eerste persoon die je hoort schreeuwen is dus Alex Albon.
Please no safetycarquote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef beantherio het volgende:
"please no safety car it interferes with the race"
Een paar ronden later krijgt hij zijn zin en dan is het weer niet goed.
Dat is nu het enige waar ik het echt mee eens ben, Masi heeft voor een hoop shit gezorgd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ongelofelijk dat een teamleider de wedstrijd leider zo beinvloed eigenlijk zou daar een straf op mogen staan....flikker toch een eind op toto.
hooguit een reprimande hahahaquote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Button is echt een verademing bij Sky. Misschien wel de meest sportieve en neutrale verslaggever van Sky en Ziggo bijelkaar.quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Abdus18 het volgende:
op Sky vinden Rosberg en Hill dat Red Bull wel erg veel druk legt op Masi tijdens de race, gelukkig zei Button dat Mercedes EN Red Bull dat deden en het misschien minder ideaal was......
Er staat helemaal niets over in de documenten igg.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
idd die was er ook klaar meequote:Op zondag 12 december 2021 18:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
was wel het mooiste moment van de hele wedstrijd , zo van en nu je bek dicht Toto
Sportief? De titels als cadeautje overhandigen is nooit sportief.quote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens tering. 100% sportief gewonnen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |