Mag ik hieruit opmaken dat het protest is afgewezen???quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef TjjWester het volgende:
Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[ twitter ]
Yup, zoals hij in België ook buiten het boekje ging bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt dit? Dan heeft Mercedes niets te zeuren over het unlappen.
Mercedes....... Zij bepalen wat er gebeurt, als ze dat willen dan staat toto morgen op straat.quote:
Gaat om Toto's eer hè, die wil als het even kan geen enkele overwinning weggeven aannwat hij zo neerbuigend een frisdrank fabrikant noemde.quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef Nia het volgende:
[..]
Daarom snap ik nu die commotie ook niet. Red Bull heeft dit seizoen de winnende rijder en Mercedes de winnende constructeur. Ik vind dat wel een gelijke verdeling van de prijzen.
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij elke niet-succesvolle appeal krijgen beide coureurs van het indienende team 10 seconden penalty.
Is het gauw over denk.
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Hamilton dit zelf allemaal wel willen? Qua stewards, het CAS etc.
Dan kan je slechte en zeer unfaire beslissingen nooit meer aanvechten???/quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Bij Ijshockey bestaat die regel.
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Man wat zielig als 't waar is.
echt slechte verliezers
Triest gedoequote:
wat is een sopper?quote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ok, jij bent een Hamiltonsopper en duidelijk geen racefan.
Ik denk niet dat Lewis hierover beslist.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
Zou Hamilton dit zelf allemaal wel willen? Qua stewards, het CAS etc.
Als Hamilton echt de GOAT is dan zegt hij: jongens, Max mag die titel houden. Wij hebben de andere prijs en volgend seizoen gaan we ze slopen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
die wil denk ik zo snel mogelijk naar huis en slapen , volgend jaar weer een kans
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |