Omdat het niet in het voordeel van Mercedes was en die Britten zijn vergeten wat racen is.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
In plaats van dat de race eindigde in een anticlimax werd het een cliMAXquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
De antijinx heeft gewerkt
De climax van de anticlimax deed het hem
ja klopt, dat was beter geweest voor hamilton. en dat viel prima te verdedigen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rode vlag had je gratis bandenwissels gehad
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef daNpy het volgende: [..] Sja, je kan niet alles hebben. Verdiende winnaar van de beker.
Merry Christmasquote:
Nee net niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Was de auto van Verstappen voorbij aan die van Hamlap na ending SC? #dtv
Misschien een beetje, omdat HAM op de rem ging staan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
ja helemaal niks natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
Mario Andrettiquote:
De FIA blijft de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.
Ja. Dat maakte hét verschil waardoor Hamilton niet meer kon stoppen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Merc gaat naar de stewards
Ik bedoel natuurlijk herr TOTO
Dit. Ik vind het oprecht heel zuur voor Hamilton, maar verstappen is de terechte kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
wat is dome?quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef GeneralRadek het volgende:
Max Verstappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel beter dan al die falende dome voetballers![]()
minder, want #44 was vandaag overduidelijk de beterequote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Andersom waren Verstappenfans dat ook geweest.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.
Dat blokkeerde wel de mogelijkheid voor Lewis om een pitstop te maken zonder P1 op te geven.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Ben niet echt fan van Lewis, maar een geweldige coureur is het zeker, samen met Max steekt die toch echt met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Geweldig seizoen. Bizar einde ook. Kan je een mening over geven of ze nog moesten gaan racen, maar dat boeit niet meer.
Hartstikke mooi dat Max gewonnen heeft, overall is dat natuurlijk verdiend.
En dat iedereen mij hier als een HAM fan zit kan ik ook weinig aan veranderen. Ik kijk neutraal, en kan ongelofelijk hard genieten van Lewis. Echte sportman, echt ongekende goede coureur.
Als dat gebeurt is, kwam dat omdat Hamilton gas gaf en weer remdequote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Maxima schreeuwt veel harder.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plus een ongemakkelijk kijkende koningin naar haar man?![]()
Dit inderdaad, w van doorslaggevend belang.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat blokkeerde wel de mogelijkheid voor Lewis om een pitstop te maken zonder P1 op te geven.
bodybuilding is ook geen sportquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fappen ook niet, maar moet je mijn rechterarm eens zien jonguh
Die woont daar schijnbaar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar komt er nou nog een prijsuitreiking? NL heeft die Hindtoch niet voor niks ingevlogen?
Masi is volgend jaar sowieso weg lijkt mij, die gozer is helemaal de weg kwijt. FIA is sinds Silverstone compleet ongeloofwaardig en gekke beslissingen aan het nemen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als zit dit terugdraaien op een protest van Mercedes is dat hele circus in 1 klap ongeloofwaardig.
Die Toto moet ook gewoon z'n bek een keer houden, met al die kampioenschappen van de laatste jaren.
Ach Britten, diezelfde Britten hielpen zichzelf ook vrolijk economisch en geopolitiek gezien de vernieling omdat ze meenden op een grotere uitzonderingspositie binnen de EU. Het Empire syndroom is nog steeds sterk aanwezig bij die lui.quote:
Stel he, FIA draait het besluit terug en Max wordt gediskwalificeerd. Dat zou een complete chaos+rel wordenquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan maakt F1 zichzelf helemaal belachelijk
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Wat Mercedes ook doet, dit is niet iets dat de uitslag zou aan kunnen tasten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan maakt F1 zichzelf helemaal belachelijk
Gebeurt nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als zit dit terugdraaien op een protest van Mercedes is dat hele circus in 1 klap ongeloofwaardig.
Die Toto moet ook gewoon z'n bek een keer houden, met al die kampioenschappen van de laatste jaren.
Hij had alle auto's de SC moeten laten inhalen of geen een.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
De FIA blijft de FIA.
Nu huilen omdat het een keer niet de goede kant op valt. Ik love it al die traantjes.
Is hem gegund.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Nee, niet waar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Ik heb vorige week ook heel veel rare beslissingen van Masi en de stewards gezienquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.
Ik vond het eerst gewoon een rare beslissing, omdat ik nog nooit zo’n halve beslissing gezien heb (dus deels wel, deels niet lapped cars voorbij laten), maar als ik dan zie dat het gewoon echt niet kan aldus de reglementen, dan snap ik heel goed dat er een protest gaat volgen.
Als Masi de vrijheid heeft voor de call, ok. Heeft hij die niet, dan moet hij het ook niet doen.
Dan gooit Red Bull ook alle juridische kracht er in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel he, FIA draait het besluit terug en Max wordt gediskwalificeerd. Dat zou een complete chaos+rel worden
Mwah ik denk dat hier de "fout" meer bij het team ligt dan Lewis, voor zover je al kan spreken van een fout.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton is ook gewoon vergeten wat echt racen is.
Nee, HAM kon niet op z'n gemak pitten daardoor, was heel belangrijk wat Perez deed.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Lang niet meer zo genoten, denk dat 2010 de laatste keer was. Misschien 2012.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Deze race is wel echt de kers op de taart van dit geweldige seizoen.
100% van nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder Perez had max ook tweede gelegen op het moment van de SC.quote:
Vergeet Petrov en Vettel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Johannes788 het volgende:
Zoals Glock Hamilton WK maakte, Latifi en Perez Max wk gemaakt.
Mooi man
Nou, zonder Perez zijn blokkades had Hamilton zijn voorsprong veel groter kunnen maken en was het een uitgemaakte race.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nog steeds zuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Hij had alle auto's de SC moeten laten inhalen of geen een.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Dan Ticktum zijn mening over Latifi al gegeven?
Mercedes gewoon voorzichtig geweest en gehoopt dat de race zou eindigen onder de safety car. Maar als ze eerder hadden groot, dan had Lewis met rood Max nog voorbij kunnen gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat hier de "fout" meer bij het team ligt dan Lewis, voor zover je al kan spreken van een fout.
gefeliquote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, zonder Perez zijn blokkades had Hamilton zijn voorsprong veel groter kunnen maken en was het een uitgemaakte race.
Omdat, oude banden. En als ze eraf gaan wint Max evengoed.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Wel echt matig verdedigd van Lewis trouwens bij die inhaalacie, hij zet de deur echt wagenwijd open![]()
Dan had Hamilton een gratis stop kunnen maken.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder Perez had max ook tweede gelegen op het moment van de SC.
Hij mag goed werk hebben gedaan maar het was gewoon zinloos.
Een grote voorsprong heb je weinig aan met een SC op het eind.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, zonder Perez zijn blokkades had Hamilton zijn voorsprong veel groter kunnen maken en was het een uitgemaakte race.
Van wat ik hier heb gelezen wel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.
Allebei eraf was ie ook de lul.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Wel echt matig verdedigd van Lewis trouwens bij die inhaalacie, hij zet de deur echt wagenwijd open![]()
Dit voelt een beetje als onterecht winnen van Duitsers in de WK-finale met een onterechte penalty in de 93e minuut.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Kriegel het volgende:
Dit is bijzonder vermakelijk.Ietsjes een twijfelachtige manier om te winnen nadat Hamilton voor 95% gewoon sneller was, wat een klein beetje van de coolheid eraf haalt, maar soit: er valt ook eens een keertje een beslissing van de FIA in Verstappens voordeel hoor. Hamilton had ook z'n mazzeltje met dat onbestrafte afsnijden.
En hij neemt 'm uiteindelijk wel gewoon te grazen bij z'n allerlaatste kans. Stalen zenuwen.
Als ze wel gestopt waren was Max doorgereden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mercedes gewoon voorzichtig geweest en gehoopt dat de race zou eindigen onder de safety car. Maar als ze eerder hadden groot, dan had Lewis met rood Max nog voorbij kunnen gaan.
Ik denk dat het de juiste beslissing is geweest, maar men moet hier iets voor gaan formaliseren wat je gaat doen in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst gewoon een rare beslissing, omdat ik nog nooit zo’n halve beslissing gezien heb (dus deels wel, deels niet lapped cars voorbij laten), maar als ik dan zie dat het gewoon echt niet kan aldus de reglementen, dan snap ik heel goed dat er een protest gaat volgen.
Als Masi de vrijheid heeft voor de call, ok. Heeft hij die niet, dan moet hij het ook niet doen.
je hebt niet gehoord wat Michael zei tegen ToTo???quote:Op zondag 12 december 2021 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik hier heb gelezen wel.
Maar goed, we gaan het zien.
Als Hamilton hem straks krijgt zakt mijn broek ook af. Als Masi toch een salomonsoordeel wilde: had dan gewoon een code rood gedaan.
Dat sowieso maar ik had het meer over publiek en alle anderen buiten de teams om.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan gooit Red Bull ook alle juridische kracht er in.
Dat was allemaal hoe dan ook binnen de discretionaire bevoegdheid.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook heel veel rare beslissingen van Masi en de stewards gezien
En toen Hamilton het WK zelf weer spannend maakte en uiteindelijk verloor.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Johannes788 het volgende:
Zoals Glock Hamilton WK maakte, Latifi en Perez Max wk gemaakt.
Mooi man
Net als dit.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat was allemaal hoe dan ook binnen de discretionaire bevoegdheid.
Dit ook, volgens mij. En het kampioenschap eindigt zoals het hoort, met racende auto's op de baan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat was allemaal hoe dan ook binnen de discretionaire bevoegdheid.
Juiste beslissing voor de strijd tussen Lewis en Max. Misschien. Maar er rijden meer mensen mee eh, en die moesten wel blijven zitten waar ze waren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat het de juiste beslissing is geweest, maar men moet hier iets voor gaan formaliseren wat je gaat doen in een dergelijke situatie.
X ronden voor het einde = rode vlag oid.
Ja, wat ik zeg, heel vermakelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit voelt een beetje als onterecht winnen van Duitsers in de WK-finale met een onterechte penalty in de 93e minuut.
Heel goed dus.
Die krijgt een bonus van RBRquote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef NaturalScience het volgende:
Latifi heeft gewoon het kampioenschap beslist....
Het is geen bron, het is gewoon een zure Britse influencer.quote:
Held in zijn JPSquote:
Lafitti heeft Masi die mogelijkheid gegeven.quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef NaturalScience het volgende:
Klopt, maar als je dan toch de reglementen gaat negeren, doe het dan zo dat beiden een echte kans hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat het de juiste beslissing is geweest, maar men moet hier iets voor gaan formaliseren wat je gaat doen in een dergelijke situatie.
X ronden voor het einde een sc = rode vlag oid.
Is that Latifi?quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef NaturalScience het volgende:
En Perezquote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef NaturalScience het volgende:
Die hebben zich opgesloten in hun kantoor blijkbaar, omdat ze willen gaan janken over regels.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef Nober het volgende:
Mercedes viert het constructeurskampioenschap niet.
Op het gala pas.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
Is er geen uitreiking van het wereldkampioenschap?
quote:Door zijn crash in ronde 53, in Abu Dahbi, heeft hij uiteindelijk voor de overwinning van Max Verstappen gezorgd, die voor Red Bull Racing rijdt. Die in de laatste ronde Lewis Hamilton inhaalde. Dit met dank aan de safety car die door de crash van Latifi naar buiten kwam. Hierdoor werd Verstappen wereldkampioen 2021.
https://nl.wikipedia.org/(...)mule_1-carri%C3%A8re
quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Johannes788 het volgende:
Die clip bij ziggo van max zijn carriere. Janken weer
Ik zou niet zien op welke basis ze het terug zouden kunnen draaien. Als Masi iets doet dat duidelijk tegen de regels in gaan hebben ze wel een kans maar als ie binnen zijn discretionaire bevoegdheid besluit hebben ze geen poot om op te staan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max is wk kampioen
dat gaan ze echt niet terug draaien
echt niet
dan is de FIA voor eeuwig ongeloofwaardig
Dat zijn ze al door Verstappen te bestraffen voor Hamilton die 'm er achterin reedquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max is wk kampioen
echt niet
Er is een regel, dat alle auto's moeten passeren, maar er zijn ook regels dat de race director regels kan aanpassen voor een groter goed, hier dus het actief laten beslissen van het kampioenschap op de baan, ipv passief onder gele vlag.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
helemaal mee eensquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn ze al door Verstappen te bestraffen voor Hamilton die 'm er achterin reed
..en Hamilton die z'n plek vandaag niet terug hoefde te geven.
En zo zijn er legio voorbeelden.
Zijn pa is 3 miljard waard. 10 miljoen is een bescheiden fooiquote:
Jouw mening.quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit ook, volgens mij. En het kampioenschap eindigt zoals het hoort, met racende auto's op de baan.
De mening van elke raceliefhebber.quote:
Hard gelachen. Hilarisch dit. Ongeacht wie nou achter de stuur zat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
En toen Hamilton het WK zelf weer spannend maakte en uiteindelijk verloor.
Beetje kort door de bocht net als Max toen ie Lewis inhaalde JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Zit iemand er gelijk op op wikipedia
[..]
Daar zal het inderdaad om draaien. Mocht Masi deze call maken of niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zou niet zien op welke basis ze het terug zouden kunnen draaien. Als Masi iets doet dat duidelijk tegen de regels in gaan hebben ze wel een kans maar als ie binnen zijn discretionaire bevoegdheid besluit hebben ze geen poot om op te staan.
Beetje raar sfeertje op die fanclubmeeting zal dat worden.quote:
ik gewoon een knuppel pakken in dat hok, maar jaquote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Mercedes gaat blijkbaar 2x in protest
We gaan het zien, want er is dus een protest ingediend.quote:Op zondag 12 december 2021 16:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Er is een regel, dat alle auto's moeten passeren, maar er zijn ook regels dat de race director regels kan aanpassen voor een groter goed, hier dus het actief laten beslissen van het kampioenschap op de baan, ipv passief onder gele vlag.
Zelfs Damon Hill, die behoorlijk pro Lewis is vind het geen gekke beslissing.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Ben benieuwd wat de gokbedrijven kwijt zijn........
Heeft Masi nog wat te lachen joh.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Denk als je in rondje 50 nog even had ingezet op winst voor Max dat je nu aardig wat centjes rijker bentquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Well playedquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Wist niet hoe snel die weg moest zijn bij Red Bull voor wat extra centen. Stukje angst voor Verstappen genot.quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo is die trotse oudere broer.
Ik had bijna op Lewis ingezet gister, onder het motto dan ben ik altijd blij, wie er ook wint...quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Die zullen ook vandaag weer miljoenen winst makenquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Gras, groen, water, natquote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Hij presteert voor de rest helemaal niets.quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Valt mij echt op hoe goed en aardig hij is voor de camera
Tja, beetje een protest uit frustratie. Gaat allemaal niks meer veranderen aan de uitslag.quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We gaan het zien, want er is dus een protest ingediend.
Ik heb geen idee of ze hier de regels overtreden (lees conflicterende zaken) maar het feit dat we vijf verschillende uitkomsten kunnen hebben (wel niet overtaken lapped cars, rode vlag, uitrijden onder SC) op dezelfde situatie helpt gewoon niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dan toch de reglementen gaat negeren, doe het dan zo dat beiden een echte kans hebben.
Zal wel meevallen met deze fixed wedstrijdquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Moeten zij weten. Slechte verliezers.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Bijna deed ie het wel anders dan normaal doordat ie erst de gelapte wagens niet weg wilde halen omdat dat teveel tijd zou kosten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zou niet zien op welke basis ze het terug zouden kunnen draaien. Als Masi iets doet dat duidelijk tegen de regels in gaan hebben ze wel een kans maar als ie binnen zijn discretionaire bevoegdheid besluit hebben ze geen poot om op te staan.
Maakt niet uit, een goede persoonlijkheidquote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij presteert voor de rest helemaal niets.
Eerste mee eens, maar Max heeft natuurlijk alle reden om dit protest te vrezen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, beetje een protest uit frustratie. Gaat allemaal niks meer veranderen aan de uitslag.
Zoals???quote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Eerste mee eens, maar Max heeft natuurlijk alle reden om dit protest te vrezen.
Volgens mij is er dan nog wel een tegenprotest in te dienen…quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Eerste mee eens, maar Max heeft natuurlijk alle reden om dit protest te vrezen.
Zouden ze ook eens iets aan moeten doen bij de FIA, zoals in de NFL waar je een time out verliest als je protest onterecht blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, beetje een protest uit frustratie. Gaat allemaal niks meer veranderen aan de uitslag.
Voor weaving?quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We gaan het zien, want er is dus een protest ingediend.
Kansloosquote:
Nee, voor weavingquote:Op zondag 12 december 2021 16:42 schreef ShaoliN het volgende:
Wat wil Merc bereiken? Dat RBR een straf krijgt voor een beslissing van de wedstrijdleiding.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 12 december 2021 16:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan nog wel een tegenprotest in te dienen…
Hahaquote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Mercedes wilde het toch op de baan uitvechten?
Opgeruimd staat netjes?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Bottas werd zojuist in een vijver gegooid door zijn team....
Ik leer je wel irmasluisgebarentaal mocht je je stem nooit meer terug krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef Red_85 het volgende:
MAAAAAAAXXXXXXXIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben mn stem kwijt. Al een tijdje.
Hij haalde Lewis toch niet in?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
Ik ben volgens mij redelijk objectief in deze tweestrijd, maar de manier waarop Wolff tijdens races steeds probeert op Masi in te praten om hem te beïnvloeden bevalt me maar zeer matig. Ook vandaag weer, zonder enige aanleiding vragen/smeken "geen safety car Mikey a.u.b." na die eerste uitval en schoonmaakactie... je kunt zeggen wat je wilt, maar daar is Horner doorgaans veel nuchterder in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Met stenen aan zijn voeten?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
CORRED.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Dat kan op meerdere perspectieven verdedigd worden, kortom je hebt er niks aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
5 seconden penalty genotquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de FIA het seizoen in stijl wil afsluiten moeten ze Verstappen een reprimande geven.
er gaat niks meer veranderen, MAX wk champquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zei ik vrijdag hier
dat de wedstrijd alleen beinvloed kon worden door rode en gele vlaggen
ik denk dat ik voor de eerste keer in een F! race een hartslag van 300 kreeg toen d auto richting die laatste bocht ging
Niet gelezenquote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
48.8 uit sporting regulations:
48.8 With the exception of the cases listed under a) to h) below, no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the Line (see Article 5.3) for the first time after the safety car has returned to the pits.
The exceptions are:
a) If a driver is signalled to do so from the safety car.
b) Under Articles 41.1c), 48.12, 51.6 and 51.12 below.
c) When entering the pits a driver may pass another car remaining on the track, including the safety car, after he has reached the first safety car line.
d) When leaving the pits a driver may overtake, or be overtaken by, another car on the track before he reaches the second safety car line.
2021 Formula 1 Sporting Regulations 49/98 8 DECEMBER 2021 ©2021 Fédération Internationale de l’Automobile Issue 13
e) When the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has reached the first safety car line.
f) Whilst in the pit entry, pit lane or pit exit a driver may overtake another car which is also in one of these three areas.
g) Any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see Article 48.11 below) may be overtaken.
h) If any car slows with an obvious problem.
haha heerlijk hoe je nog steeds aan het janken bent.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zei ik vrijdag hier
dat de wedstrijd alleen beinvloed kon worden door rode en gele vlaggen
ik denk dat ik voor de eerste keer in een F! race een hartslag van 300 kreeg toen d auto richting die laatste bocht ging
Gaat er om dat safety car pas eigenlijk een ronde later naar binnen mocht komen dan nu. Dus safety car had pas eind van de race naar binnen moeten gaan.quote:
kloptquote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Nou, dan heeft-ie geen onverstandige keuze gemaakt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.
Wereld kampioen kampioenquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max is wk kampioen
echt niet
Zijn maxhaat is gigantisch en blind. Ik verwacht enkel smerige zooi van die lul.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo dapper is Connely ook weer niet dat hij hier nog aan durft te trekken.
De kans dat er wat gaat gebeuren op basis van die 2 regels (die nogmaals via meerdere perspectieven kunnen worden verdedigd) schat ik op dezelfde kans in dat ik een shiny Chansey in de safari zone vind.quote:Op zondag 12 december 2021 16:46 schreef Nober het volgende:
Twee mogelijkheden in het regelementenboek.
38.8
39.12
Me 2quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij de protesten.
Alleen al het feit dat Mol zegt dat ze kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ach Nederlanders zoeken overal iets achter maar het is gewoon sportief om iets aardigs over de winnaar te zeggen, dat is gewoon mediatraining.quote:
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Als ze gewoon net zo inconsistent zijn als de rest van het seizoen dan laten ze dit varenquote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me ook. Maar het feest is al geweest en die vreugde gaat Mercedes niet meer krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:48 schreef Johannes788 het volgende:
Dit gaan ze toch nooit meer terug draaien??
Dit seizoen is nog lang niet voorbij.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Kamplul is net zo kut als Eddy Zoey. Ze konden broers zijn.
WinkelGOAT. @Neef_Wuppiequote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
Dit finishen onder Geel is een ongekende anti-climax.
Dan komen ze zonder peut te zitten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
https://twitter.com/i/status/1470041611023392774quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Iemand mp4 laatste lap?
Ik post dit totdat ik een mp4 van de laatste lap te zien krijg
Hij zegt in Amerika kan dat niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waaromquote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...
Voetbal WK winnen?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
WAT. EEN. RACE.
Na de kwali had ik hoop dat werd verdampt in de eerste ronde. Lewis die vals meer tijd pakt. Perez die dat later goed maakt, fair zoals gewild. He's a legend. Max komt maar niet dichterbij Lewis, is er dan gewoon geen gebruik gemaakt van de capaciteit van de motor? Die trucjes kennen we.
Dan komt er als geschenk uit de hemel de vSC. Max liep in omdat Lewis verkeer had daarvoor, no overtaking dus. (is het wel overtaking als je iemand op een ronde zet?). Uiteindelijk komt Max dus toch met de rode band achter lewis, de SC gaat weg. Max op de zachtere, snelle band. Lewis nog altijd op de hardere, oudere en dus langzamere band.
De laatste ronde loopt, Max pakt 'm, is er voorbij.
MAX IS DE NIEUWE WERELDKAMPIOEN!!!
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Deze vreugde is terecht. Dit is mooier dan het voetbal WK winnen, of een van Gerwen die voor de zoveelste keer een toernooitje wint.
Garry Connelly is het niet met je eens.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
True, true..quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan komen ze zonder peut te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |